Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اواخر هفته گذشته، دو تن از صرافان هرات ربوده شدند و تا کنون از سرنوشت آنان خبری در دست نیست.

اتحادیه صرافان هرات در اعتراض به ربوده‌شدن این دو صراف از روز شنبه (۱۰ جوزا/ خرداد) دست به اعتصاب کاری زدند و دولت را بی‌توجهی در تامین امنیت متهم می‌کنند.

بهاء‌الدین رحیمی، رئیس اتحادیه صرافان هرات گفت: بی توجهی حکومت در راستای تامین امنیت صرافان، تبعات بدی در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، طی هفت ماه گذشته پنج صراف و شماری از بازرگانان در هرات ربوده شده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولایت هرات افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر امروز در استان

میرحسینی کارشناس هواشناسی استان یزد گفت: میزان بارش‌ها در روزهای اخیر در استان بدین شرح بوده است: ابرکوه ۲۶/۲، فراغه ۲۱/۸، اردکان ۳/۳، چادرملو ۲۱/۴، بهاباد ۱۸، همیجان ۳۱/۶، آسفیج ۲۱/۵، بافق ۱۳/۶ ،تفت ۲۱/۱، اسلامیه ۳۲/۶، ده بالا ۴۴/۵، دره شیر سانیج ۳۴، طزرجان ۳۲، مهریز ۲۰/۸، منشاد ۶۲/۹، گل افشان ۴۲ ،بنادک سادات ۳۷/۶، زارچ ۷/۳ ،دربید ۲۷/۵، مروست ۲۱/۵، هرات ۱۲/۹، چاهک ۲۱/۵، میبد ۳/۶، اشکذر ۵/۳، هامانه ۳۲ ، فرودگاه یزد ۱۰/۱ و خویدک ۱۵ میلیمتر.   او افزود:  تا پیش از ظهر فردا، بارش ها کمتر و پراکنده می‌شود و بیشتر بارش ها در مناطق شرقی در  شهرستان های بافق و بهاباد و مناطق جنوبی استان در شهرستان های  هرات و مروست اتفاق خواهد افتاد.   میرحسینی اظهار داشت: از ظهر شنبه تا پیش از ظهر یکشنبه بازهم شاهد بارش‌های پراکنده  در استان خواهیم بود. باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ناامنی غذایی در انتظار بیش از ۱۵ میلیون افغانستانی
  • ◄ صدای اعتراض کارگران راه آهن در آمده است!/حقوق کفاف معاش را نمی‌دهد
  • رد پای موساد در ترور صراف لبنانی به چشم می خورد
  • فعالیت سامانه بارشی تا پیش از ظهر امروز در استان
  • اعتصاب‌های گسترده یونان را فلج کرد
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • محمد سُرور صراف لبنانی کیست و چرا موساد او را کشت؟!
  • ماهواره‌های متعددی در مرحله ساخت داریم
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم