Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@11:43:06 GMT

پاسخ موسوی به یک روزنامه‌نگار آمریکایی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۳۰۶۵

پاسخ موسوی به یک روزنامه‌نگار آمریکایی

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به توییت یک روزنامه‌نگار آمریکایی پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، سیدعباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در جواب به توییت باربارا اسلاوین، یک روزنامه‌نگار آمریکایی که از کشورمان می‌خواست اول مسائل خود را حل کند و مدعی بود که آمریکا خود مسائلش را حل می‌کند، گفت: این دقیقا همان چیزیست که دکتر ظریف به پمپئو می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه توییت نوشت: حتما خودتان نیز متوجه شده‌اید اما شما آن قدر به نطق کردن برای دیگران عادت کرده‌اید که حس بدی دارد کسی به خودتان یادآوردی کند که شما نیز نباید آنقدر مغرور باشید که به ایران بگویید چیکار کند. وقتی مسئله آمریکا پیش کشیده می‌شود، شما موضع قاطعانه‌تری به خود می‌گیرید.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان روز گذشته واکنش به مرگ تلخ یک سیاه پوست به دست پلیس آمریکا در توییتی نوشت: «برخی نمی‌پندارند که جان سیاه‌پوستان ارزش دارد. برای کسانی از ما که جان آن‌ها برایشان ارزش دارد می‌گویم: زمان آن رسیده است تا تمام جهان علیه نژادپرستی بسیج شود. زمان آن رسیده که دنیا علیه نژادپرستی متحد شود».

باربارا اسلاوین، روزنامه‌نگار  آمریکایی و عضو شورای آتلانتیک نیز در پاسخ در توییتی نوشته بود: شما اول کشور خودتان رو درست کنید. ما نیز به کشور خود می‌رسیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سید عباس موسوی آمريكا اعتراضات مینیاپولیس روزنامه نگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
موسوی تسریع کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۶ فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • آنتونیو رودیگر: اجازه نمی‌دهم به خاطر مسلمان‌بودن، مورد توهین و تحقیر قرار بگیرم
  • شفاف‌سازی رودیگر درخصوص پست اینستاگرامی‌اش درباره ماه رمضان
  • جابجایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران
  • درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در طراحی حمله به رفح
  • درخواست یکصد فعال سیاسی، فرهنگی و روزنامه‌نگار لرستانی: کمیته‌ی حقیقت‌یاب برای ‌مرگ «پرستو بخشی» پزشک جوان اعزام کنید! + متن نامه و اسامی امضاکنندگان
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه
  • شکایت رودیگر از روزنامه‌نگار آلمانی به خاطر افترا
  • واکنش سپاهان به صحبت های رویانیان: گران ترین تیم تاریخ ایران در زمان شما بسته شد
  • یادداشت شدیداللحن روزنامه‌نگار چینی علیه برانکو!
  • روایت بورل از تماس تلفنی با امیرعبداللهیان