Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@13:17:33 GMT

اسرائیل خواستار اقدام اتریش علیه حزب الله لبنان شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۳۱۶۹

اسرائیل خواستار اقدام اتریش علیه حزب الله لبنان شد

به گزارش کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل، رژیم صهیونیستی از دولت اتریش خواسته طرح پارلمان این کشور در تروریستی خواندن همه شاخه‌های حزب‌الله لبنان را بپذیرد.

طبق این گزارش، ‌اسرائیل از طرح پارلمان اتریش علیه حزب‌الله و عدم تفکیک بین گروه‌های نظامی و سیاسی این حزب استقبال کرد.

«گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی شد: تصمیم مهمی علیه حزب‌الله مطرح شده است و امیدوارم دولت اتریش طرح پارلمان این کشور را بپذیرد و با تروریستی خواندن همه شاخه‌های حزب‌الله به انگلیس، آلمان و هلند بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز جمعه پارلمان اتریش با اکثریت آرا طرحی را علیه حزب‌الله تصویب کرد و از دولت خواست مانع فعالیت‌های این حزب در اتریش شود.

پارلمان اتریش در این طرح تفکیک بین دو شاخه نظامی و سیاسی حزب‌الله را غیر قابل توجیه دانسته و خواسته که همه شاخه‌های این حزب تروریستی اعلام شود.

برخی از کشورهای اروپایی و آخرین آن آلمان، حزب‌الله را یک گروه تروریستی اعلام کرده و همه فعالیت‌های این حزب را در خاکش ممنوع کرده است.

برچسب‌ها اسرائیل حزب الله لبنان آلمان اتریش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل حزب الله لبنان آلمان اتریش اسرائیل حزب الله لبنان آلمان اتریش علیه حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۴ نفر از نیرو‌های حزب‌الله توسط اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که علی عباس یزبک با نام جهادی «محمد الجواد»، علی محسن عقیل با نام جهادی «عابس»، حسین علی زهور با نام جهادی «حبیب» و اسماعیل علی مطلق با نام جهادی «رسول» به شهادت رسیده‌اند.

این در حالی است که هماهنگ‌کننده کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل در لبنان امروز اعلام کرد طی یک روز گذشته ۱۱ غیرنظامی در جنوب لبنان، از جمله ۱۰ امدادگر به شهادت رسیده‌اند. 

وی با تاکید بر اینکه حملات به مراکز بهداشتی ناقض قوانین بشردوستانه بین‌المللی است، تصریح کرد که نگران حملات به مراکز درمانی و تیم‌های پزشکی در جنوب لبنان هستیم. 

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • شهادت ۴ نفر از نیرو‌های حزب‌الله توسط اسرائیل
  • شهادت ۴ نفر از نیروهای حزب‌الله توسط اسرائیل
  • محکوم کردن اقدام تروریستی صهیونیست ها علیه دو جوان فلسطینی در غزه
  • کشته شدن ۴ نفر از نیرو‌های حزب‌الله توسط اسرائیل
  • بخشی غم‌انگیز از نسل کُشی ارتش تروریستی اسرائیل علیه غزه
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • عملیات موشکی حزب‌الله لبنان علیه مواضع رژیم اسرائیل
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن  و حزب الله لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران، یمن و لبنان وضع کرد