Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@19:38:23 GMT

کشف ۸۸ هزار کیت آزمایشگاهی قاچاق در پایانه غرب

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۳۱۸۰

به گزارش ایلنا، سروان مهدی کیا شمشکی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه خانمی قصد ارسال مقادیری کیت آزمایشگاهی به یکی از شهرستان‌های اطراف استان تهران را دارد، ماموران عملیات کلانتری به محل انبار مورد نظر اعزام شدند.

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب افزود: در بررسی‌های انتظامی مشخص شد که این خانم محموله‌هایی از کیت های آزمایشگاهی را خارج از پایانه غرب تحویل گرفته و قصد دارد از طریق اتوبوس این کیت‌ها را به مقصد مشخص خود ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروان کیا شمشکی تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته از خانم متهمه، وی مدعی شد با توجه به بسته شدن مرزهای رسمی کشور در پی شیوع کرونا، کیت‌ها را از مرزهای غیر رسمی به صورت قاچاق از افغانستان وارد کشور کرده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت‌های موجود در حوزه سلامت و قرار داشتن در ایام کرونایی، پس از هماهنگی با قاضی تعزیرات حکومتی، در بررسی کارشناسی قاچاق بودن کیت‌ها محرز شد.

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب اظهار کرد: تعداد کیت‌های قاچاق ۸۸ هزار عدد است که در ۴۴ کارتن بسته بنده شده و ارزش مالی این‌ محموله بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شد،ه است که در نهایت محموله قاچاق تحویل اداره تعزیرات حکومتی تهران شد.

به گفته این مقام انتظامی، متهم دستگیر و به پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تحویل داده شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پایانه غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله شکلات و نوشابه انرژی‌زا قاچاق

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف محموله‌ی شکلات و نوشابه‌های انرژی‌زا قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار علی ابراهیمی، اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین در راستای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری درمحورهای مواصلاتی استان به 2 دستگاه خودرو ایسوزو و وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آنها را صادر کردند.

وی ادامه داد: پس از توقف خودروها و در بازرسی از آنها با رعایت موازین شرعی و حقوق شهروندی، 2 هزار و 892 قوطی نوشابه انرژی زا و بیش از یک تن و 107 کیلو گرم شکلات خارجی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بوده کشف و 2 دستگاه خودرو وانت نیسان و کامیونت ایسوزو را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف برابر نظر کارشناسان مربوطه حدود 5 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار
  • کشف محموله پوشاک قاچاق در اندیمشک
  • کشف محموله شکلات و نوشابه انرژی‌زا قاچاق
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود