Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@15:28:54 GMT

مسی: فوتبالِ پسا کرونا دیگر مثل قبل نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۳۱۸۶

لیونل مسی، ستاره بارسلونا گفت از دست دادن عزیزان به واسطه کرونا، غم بسیار سنگینی است.

طرفداری - شیوع ویروس کرونا، نه تنها روی فوتبال بلکه روی کل جهان تاثیر گذاشته است. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا از رنج و درد مردم بابت از دست دادن عزیزانشان به دلیل شیوع کرونا، ناراحت است. لیونل مسی در مصاحبه با El Pais در این خصوص گفت:

پس از تمام اتفاقاتی که طی این مدت افتاده، همه ما تردید داریم که دنیای پس از کرونا چگونه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از مردم دنیا طی این ماه ها دوران سختی را سپری کردند زیرا دوستان و اقوام خود را از دست دادند، بدون این که بتوانند آن ها را برای آخرین بار ببینند. شیوع ویروس کرونا، جنبه هایی بسیار منفی داشت اما من معتقدم هیچ چیز بدتر از این نیست که عزیزان تان را از دست بدهید. فوتبال و زندگی، دیگر مثل قبل نخواهند شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا رقیب محبوب ام باپه در لیگ قهرمانان اروپا

ستاره فرانسوی در گشودن دروازه بارسلونا به دنبال شکستن رکورد توماس مولر است.

دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ پاریسی ها خاتمه یافت. شاگردان لوئیز انریکه در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۶-۴ راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

به نقل‌ از اوپتا؛ کیلیان ام باپه تاکنون ۶ بار مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است. بارسلونا رقیب محبوب این ستاره فرانسوی محسوب می شود چراکه او دروازه هیچ تیمی را بیش از بارسلونا در این رقابت ها باز نکرده است. بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا فقط از یک بازیکن بیشتر از ام باپه گل دریافت کرده است؛ توماس مولر ۸ بار موفق به گشودن دروازه بلوگرانا شده و از این نظر رکورددار است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • یک فرضیه عجیب: لیونل مسی عامل ناکامی‌های پاری سن ژرمن در اروپا بود؟
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • بارسلونا رقیب محبوب ام باپه در لیگ قهرمانان اروپا
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم