Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: جامعه مذهبی استان آزمون رعایت دستورالعمل های بهداشتی را در آیین شب های قدر و برگزاری نماز عید سعید فطر با موفقیت پشت سر گذاشته است.

وی با اشاره به سخنان رییس جمهوری مبنی بر زندگی در شرایط کرونایی، اظهار داشت: زندگی مذهبی هم جزوی از زندگی مردم است به گونه ای که باید بتوانیم در این شرایط کرونایی نیز آیین های ملی و مذهبی را به خوبی برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بجنورد افزود: باید یک سری استانداردهای کلی برای چگونگی برگزاری مراسمات مذهبی در استان مصوب شود و دیگر شاهد برگزاری جلسه ای برای چگونگی مراسم ها در شرایط کرونایی نباشیم.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه برگزاری آیین ملی و مذهبی بازخورد روحی موثری در مقابله با کرونا دارد، افزود: پیشنهاد این است که امسال آیین بزرگداشت امام راحل( ره) با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی  در مصلی امام خمینی (ره) با نظارت علوم پزشکی در ساعتی مشخص و کوتاه به همراه قرآن‌خوانی و مداحی برگزار شود.

چگونگی برگزاری آیین ارتحال امام (ره) در خراسان شمالی بزودی اعلام می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه پیشنهاد برگزاری مراسم ارتحال امام ( ره) در کمیته استانی مقابله با کرونا بررسی خواهد شد، افزود: با توجه به شرایط کرونایی استان برگزاری تنها یک مراسم محوری در مرکز مصلی امام خمینی (ره) با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی پیشنهاد بسیار خوبی است.

ولی الله حیاتی افزود: این مراسم احتمالا در قالب ساعتی کوتاه و مشخص و  داشتن حداقل تجهیزات حفاظت فردی نظیر ماسک ، دستکش برگزار خواهد شد.

 استان خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

برچسب‌ها بجنورد نماینده ولی فقیه خراسان شمالی خراسان شمالی رحلت امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد نماینده ولی فقیه خراسان شمالی خراسان شمالی رحلت امام خمینی ره بجنورد نماینده ولی فقیه خراسان شمالی خراسان شمالی رحلت امام خمینی ره شرایط کرونایی خراسان شمالی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۱۲۹ هزار گردشگر نوروزی از اماکن مذهبی، تاریخی و فرهنگی خراسان شمالی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ علی مستوفیان با بیان اینکه این بازدید‌ها از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از همه اماکن تاریخی فرهنگی این استان انجام شده است، افزود: در مدت مذکور تعداد ۲۹ هزار و ۶۲۹ نفر از اماکن تاریخی، ۵۹ هزار و ۲۹۹ نفر از اماکن طبیعی، ۱۹ هزار و ۶۳۰ نفر اماکن مذهبی و مابقی از اماکن تفریحی، فرهنگی و دست‌ساز بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: در این مدت تعداد کل اقامت‌ها در این استان هم به یک میلیون و ۸۱ هزار و ۰۸۷ نفر شب رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شب های قدر در ۱۴ بقعه متبرکه خراسان شمالی
  • معرفی ۱۰ سوغات لذیذ خراسان شمالی/ حسرت آبنبات هل‌دار را به جان نخرید
  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • بازدید ۱۲۹ هزار مسافر از اماکن گردشگری خراسان شمالی/ مفخم در صدر موزه‌ها
  • برگزاری آیین سنتی سمنوپزان در قزوین+ فیلم
  • بازدید بیش از ۱۲۹ هزار گردشگر نوروزی از اماکن مذهبی، تاریخی و فرهنگی خراسان شمالی 
  • جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد
  • محور شیروان - بجنورد پرترددترین جاده خراسان شمالی در ایام نوروز
  • سفره افطاری ۱۱۸ متری و پخت آش نذری در شب میلاد امام حسن (ع) در بجنورد
  • جاده شیروان به بجنورد بیشترین میزان تردد را ثبت کرد