Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش نقش الگوسازی دارد. ورزشکاران بانوی ایرانی در بخش الگو سازی حجاب و عفاف موفق عمل کرده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست‌ نواب رییس بانوان فدراسیون های ورزشی با حضور  مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان عصر  امروز در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، 49 نایب رییس فدراسبون های ورزشی همراه با 5 معاون اداره کل ورزش و جوانان از استانهای کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، هرمزگان و گیلان حضور داشتند و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را درباره مسائل روز ورزش بانوان بیان کردند.

مهین فرهادی‌زاد در این نشست نقش ورزشکاران زن ایرانی در الگوسازی را بسیار مهم برشمرد و با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در ورزش اظهار داشت: ورزش تنها عرصه‌ای است که در بخش بانوان کارهای بسیاری عمیقی برای شناساندن انقلاب اسلامی آن هم در میادین بین المللی انجام داده.

معاون وزیر ادامه داد: زنان ایران به عنوان نماینده زنان جهان اسلام تمام تلاش خود را  برای حضور در رویدادهای مهم بین المللی ورزشی با پوشش اسلامی کرده اند که در نهایت همه این تلاشها موفقیت آمیز بوده است. در حال حاضر ورزشکاران ایرانی در جهان با پوشش اسلامی در میادین بین‌المللی تبدیل به یک الگو شده اند.

وی موفقیتهای زنان ایرانی را در تمامی عرصه ها اعلام کرد و توضیح داد: یکی دیگر از اقدامات الگوسازی زنان ایرانی فتح سکوهای قهرمانی در رقابت‌های مهم بین المللی است که باعث به اهتزاز درآمدن پرچم پرافتخار کشورمان شده. بانوان ورزشکار ایرانی در حوزه های مدیریتی، داوری و مربیگری نیز خوش درخشیده اند به طوریکه آنها در خارج از ایران با پوشش اسلامی فعالیت‌های حرفه‌ای خود را پیگیری می کنند.

فرهادی زاد تاکید کرد: موفقیتهای کسب شده در حوزه ورزش زنان با حفظ تمامی شعائر اخلاقی و دینی، تمامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته که از آن می توان به عنوان دستاوردی بزرگ نام برد.

انتهای پیام/س

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش حجاب بانوان جوانان ورزش و جوانان بین المللی فرهادی زاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تجمع جمعی از بانوان قمی در حمایت از مجریان طرح نور فراجا با هدف صیانت از حجاب امروز در مقابل کلانتری ۲۲ پردیسان قم برگزار شد.

در این مراسم جمعی از بانوان با در دست داشتن شاخه‌های گل و با حضور در کلانتری ۲۲ پردیسان از مجریان طرح نور فراجا طرح صیانت از عفاف و حجاب قدردانی و حمایت کردند.

گفتنی است فردا عصر هم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از مجریان طرح نور طرح عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک
  • (تصاویر) تجمع بانوان محجبه در حمایت از عفاف و حجاب در تهران