Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ایده پور فرماندار پاوه ضمن قدردانی از حضور معاون وزیر تعاون و هیأت همراه در پاوه، گفت : شهرستان پاوه هر چند از نظر مکانی دارای جغرافیایی سخت است، اما این موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد از نظر گردشگری، باغداری و دامداری ظرفیت قابل توجه‌ایی را برای این شهرستان فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : علاوه بر پتانسیل‌های طبیعی و جغرافیایی، این شهرستان دارای منابع بسیار خوب و مناسب انسانی تحصیل‌کرده است که فرمانداری پاوه برای اشتغالزایی در تمامی بخش‌ها بسته‌های اشتغال و اشتغالزایی را فراهم دیده یا در حال تدوین بسته‌های کاربردی باقیمانده است.

او افزود: در آینده‌ایی نزدیک این بسته‌ها در کارگروه‌های مرتبط به اشتغالزایی در استان و شهرستان ارائه خواهند شد که امیدواریم بتوانیم با عملیاتی کردن این طرح‌های مهم اشتغالزایی آمار تولید و اشتغال را در سال‌جاری و سال‌های آینده در شهرستان افزایش دهیم.

شکری، فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی ضمن بر شمردن ظرفیت‌ها و منابع شهرستان مذکور، گفت: شهرستان تازه‌آباد (ثلاث باباجانی) یکی از شهرستان‌های محروم استان است که زلزله اخیر آسیب‌های سنگینی را به زیر ساخت‌های آن وارد کرده که این امر می‌طلبد که جهت امر مهم اشتغال و اشتغالزایی توجه بیشتری به این شهرستان شود.

عزیزی، مدیرکل اداره‌ی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از همکارانم خواهم خواست گزارش تحلیلی خود را تهیه و شاخص‌ها را تعیین و نظم داده تا بتوانیم در برنامه‌ریزی‌های آتی برای اشتغال و معیشت مردم این دو شهرستان مورد استفاده قرار گیرند.

او گفت: تسهیلات اعطایی دولت می‌تواند نقش و تاثیر زیادی در ایجاد اشتغال در منطقه ایجاد کند وثیقه‌ها مشکل اصلی است.

عزیزی افزود: باور مسؤولان شهرستان و مردم این منطقه این است که اگر فعالیت و کار مناسب با درآمد کافی وجود داشته باشد تجارت‌های غیرقانونی مرزی کم شده و امکان ساماندهی این موضوع وجود دارد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: هدف ما این است که مردم شهرستان برای دست یافتن به شغلی مناسب کمتر به رنج و زحمت و مرارت بیفتند.

حجت‌اله میرزایی افزود: ضروری است تعریفی جدید در خصوص قاچاق کالا صورت پذیرد.

او با بیان اینکه طرح‌هایی را که فرماندار پاوه اعلام داشتند به‌صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد، گفت: با توجه به وجود جوانان با استعداد و تحصیل‌کرده در شهرستان پاوه زمینه آغاز فعالیت دانش‌بنیان‌ها از نظر منابع انسانی فراهم است و باید در این خصوص اقدام شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه دانش بنیان پتانسیل گردشگری پتانسیل های فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صمت، رئیس اداره آموزش پژوهش و فناوری صمت چهارمحال و بختیاری گفت در یک سال اخیر ۹ واحد صنعتی به جمع شرکتهای دانش بنیان‌های کشور اضافه شده‌اند

 

محمد حسن قنبری افزود: این واحدها در زمینه تولید ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته؛ برق و الکترونیک؛ مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی؛ فناوری زیستی و صنایع غذایی هستند.

 

وی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان می توانند از ۱۱۰ امتیاز پیش بینی شده معاونت علمی؛ فناوری ریاست جمهوری بهره مند شوند.

 

قنبری گفت:شرکت‌های دانش‌بنیان مطابق با سطح فناوری محصول به سه گروه واحدهای فناور؛ نوآور و نوپا تقسیم می‌شوند

 

 

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان
  • شعار «مرگ بر اسراییل» پس از نماز جمعه پاوه طنین انداز شد
  • دانش‌بنیان‌های نفتی نقش موثری در دستیابی به رشد اقتصادی 5.4 درصدی سال گذشته داشتند
  • توسعه اشتغالزایی در اقتصاد گیاهان زینتی با هدایت استارت‌آپ‌ها
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دو شرکت جدید دانش‌بنیان