Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، جویبان معاون بازرگانی اداره کل صمت خراسان جنوبی در خصوص صنف آرایشگران که به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شده و جهت ثبت نام برای تسهیلات با مشکل مواجه شده بودند گفت: مشکل این صنف جهت ثبت نام در سامانه کارا حل شده است واگر در این خصوص مشکلی باشد رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیا اینکه در شهرستان خوسف از طرح ضیافت، ۲۵تن شکر و ۲۵تن برنج باقی مانده است، افزود: هیچگونه کمبودی از شهرستان‌ها گزارش نشده است و آمادگی تامین هر گونه کمبود در این زمینه را داریم.

بیشتر بخوانید: تسویه حساب ۲۳ میلیارد تومانی تعاون روستایی با زعفرانکاران

شفیعی فرماندار شهرستان خوسف، اظهار کرد: در این شهرستان عرضه میوه به صورت مطلوب انجام نمی شود و بنابراین  شهرداری با همکاری تعاون روستایی باید نسبت ایجاد غرفه ای جهت عرضه  مستقیم میوه اقدام کند.

 او با اشاره به تعطیلی کارخانه چدن،گفت: سرمایه گذار تمایل زیادی به راه اندازی کارخانه دارد و منتظر تایید سفارتخانه کشور خود است.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنف آرایشگر ویروس کرونا تعاون روستایی سامانه کارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس این گزارش، این سبد زعفران که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱ است، با قیمت پایه ۹۴ میلیون تومان در ازای هر کیلوگرم و با حداقل خرید ۱۰ کیلوگرم با شرایط اعلامی مندرج در آگهی بورس کالا، فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران عرضه می‌شود.

بر اساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالا، عرضه سبد زعفران محصول تولید سال ۱۴۰۱ بر پایه استاندارد ملی ایران (شامل رشته‌ای بریده درجه یک ۶.۳۹ درصد، رشته‌ای بریده درجه دو ۲۲.۸۱ درصد، رشته‌ای بریده درجه سه ۲۶.۷۳ درصد، رشته‌ای درجه یک ۲۱.۳۲ درصد، رشته‌ای درجه دو ۱۹.۶۰ درصد، رشته‌ای درجه سه ۳.۰ درصد و زعفران دسته‌ای ۰.۰۵ درصد) است.

گفتنی است؛ در عرصه نخست زعفران تعاونی‌های روستایی در سال جاری که در فروردین برگزار شد بیش از ۴ برابر کالای عرضه شده، در زمان برگزاری آن عرضه متقاضی خرید شرکت کرده بودند.

کد خبر 6086151

دیگر خبرها

  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود