Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@07:51:57 GMT

حسن توفیق درگذشت/ 29 سال مدیر نشریه طنز «توفیق»

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۳۴۳۴

حسن توفیق درگذشت/ 29 سال مدیر نشریه طنز «توفیق»

حسن توفیق، کاریکاتوریست و مدیرمسوول نشریه «توفیق» بعد از ظهر روز یکشنبه (۱۱ خردادماه) بر اثر ایست قلبی درگذشت.

هادی حیدری، هنرمند کارتونیست در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: آقای توفیق از چند روز گذشته به دلیل کم اشتهایی در بیمارستان بستری شدند و متاسفانه ساعت ۳ بعد از ظهر امروز (۱۱ خردادماه) بر اثر ایست قلبی در بیمارستان آسیا تهران درگذشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حیدری مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد حسن توفیق هنوز مشخص نیست و اطلاعات دقیق این مراسم متعاقبا اعلام می‌شود.

حسن توفیق (متولد ۱۱ اسفند ۱۳۰۴) از مدیران مسوول نشریه طنز «توفیق» و بزرگ‌ترین برادر از برادران توفیق بود که دوره سوم این مجله را منتشر کردند. او به مدت ۲۹ سال مدیریت نشریه «توفیق» را برعهده داشت.

لینک کوتاه: asriran.com/0034Cm

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: توفیق حسن توفیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپورت: بارسلونا آماده فروش آرائوخو است

نشریه کاتالان مدعی شد باشگاه بارسلونا برای سروسامان دادن به مشکلات مالی‌اش ممکن است با فروش ستاره خط دفاعی‌اش رضایت دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مشکلات مالی باشگاه بارسلونا بزرگتر از آن است که به این تیم اجازه دهد در برابر پیشنهادهای مالی هنگفت برای فروش بازیکنانش مقاومت کند. این واقعیتی است که نشریه اسپورت چاپ بارسلونا به آن اشاره کرده و در گزارشی نوشته یکی از بازیکنانی که فروشش می‌تواند به میزان قابل توجهی به کاهش مشکلات مالی باشگاه کمک کند، رونالد آرائوخو است. مدافع اروگوئه‌ای آبی‌و‌اناری‌ها یکی از بهترین بازیکنان این تیم طی یکی  دو فصل اخیر بوده است و نام تیم‌های بزرگی به عنوان مشتری او مطرح شده است.

آرائوخو در ابتدا هفته جاری فاش کرد که وارد فاز نخست مذاکره با باشگاه برای تمدید قراردادش شده است اما طبق ادعای اسپورت در پشت پرده این مذاکرات ممکن است مسیر حرکت دو طرف متفاوت باشد و بارسلونا می‌داند که با فروش بازیکن بخشی از مشکلات مالی‌اش برطرف خواهد شد. از این رو تیم کاتالان در صورت دریافت پیشنهادی قابل قبول مانع جدایی آرائوخو نخواهد شد.

بارسلونا با ستاره اسپانیایی لایپزیگ وارد مذاکره شد

بر اساس گزارش اسپورت؛ ضربه‌ای که بارسلونا به خاطر اخراج شدن آرائوخو در اوایل بازی برگشت مقابل پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرد، باعث مردد شدن مدیران باشگاه برای حفظ او به هر قیمت شده است و از نظر آنها بازیکن اروگوئه‌ای با اشتباهی که مرتکب شد نشان داد آنقدر‌ها هم بی‌عیب و نقص نیست.

در ماه‌های اخیر از بایرن مونیخ و منچستریونایتد به عنوان دو مشتری اصلی آرائوخو نام برده شده است و ظاهراً مدیر برنامه‌ها او نیز در هفته‌های گذشته با باواریایی‌ها مذاکراتی داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز
  • دست‌یابی دو نشریه علمی دانشگاه یزد به جایگاه بین‌المللی و رتبه علمی
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت
  • اسپورت: بارسلونا آماده فروش آرائوخو است
  • اعزام ۵ هزار گلستانی به حج تمتع از ۱۲ خردادماه
  • بارسلونا با ستاره اسپانیایی لایپزیگ وارد مذاکره شد