Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه زنده «سخنان رهبر معظم انقلاب» در ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه ۱۴ خرداد ماه در سی و یکمین سالروز رحلت امام خمینی از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

قدس آنلاین: شبکه‌های سیما به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ خرداد، سی ویکمین سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب و قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ ویژه برنامه‌های «بنیانگذار»، «گفتمان»، «مصیر»، «چهل ستون» و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و مستندهایی چون «ملاقات بر مدار بسته»، «قاب های ماندگار دو»، «روزگار خمینی (ره)»، «روایت رهبری»، «برای تاریخ» و ... را برای پخش آماده کرده اند.

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما؛ مستند، برنامه‌های گفت و گو محور، ترکیبی و ... از جمله ساختارهایی است که به مناسبت ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و یوم الله پانزده خرداد روی آنتن شبکه‌های سیما می‌رود.

برنامه‌های  شبکه یک

مستند «حضور» با موضوع وفا، عشق و ایثار مردم نسبت به انقلاب و حضرت امام (ره) و چگونگی تشکیل و فعالیت های موسسه تنظیم و نشر آثار امام از دیگر تدارکات شبکه یک به مناسبت ۱۴ خرداد است. این مستند روز چهارشنبه ساعت ۱۵ : ۸ دقیقه صبح به مدت ۴۰ دقیقه پخش می شود.

ویژه برنامه «گفتمان» با تهیه کنندگی هومن نیری، و موضوع گفتمان استکبار ستیزی و مقاومت در اندیشه امام نیز به مدت ۲۰ دقیقه و ساعت ۳۰ : ۱۳ دقیقه روز ۱۴ خرداد پخش می شود.

برنامه «سراج» با تهیه کنندگی حسین سبطی،  هم که درباره انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای توسط مجلس خبرگان، به رهبری انقلاب اسلامی است، ساعت ۱۷:۲۰ دقیقه ۱۴ خرداد پخش می شود.

 «جانب عشق» در قاب دو

مستند «روح‌الله» با محوریت روند شکل‌گیری قیام امام و مبارزات ایشان تا زمان ارتحال در گروه سیاسی شبکه دو و به تهیه‌کنندگی محسن یحیایی تهیه شده که چهارشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۲۱:۰۰ پخش خواهد شد. مستند «انقلاب سفید» نیز با تمرکز بر بازخوانی زمینه‌های شکل‌گیری قیام ۱۵ خرداد پنجشنبه ساعت ۲۱:۰۰ به تهیه‌کنندگی محسن یحیایی روانه آنتن می‌شود.

«جانب عشق» عنوان ویژه برنامه‌ای به مناسبت ارتحال امام (ره) و قیام پانزده خرداد است که به شناخت میراث انقلابی به جای مانده از امام خمینی(ره) و آینده انقلاب اسلامی می پردازد. این ویژه برنامه به تهیه کنندگی مجید احسانی نیک از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۱۳ تا ۱۵ خرداد) ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و ۱۴ خرداد به صورت ویژه‌ای بعد از گفت‌وگوی خبری نیز روانه آنتن می‌شود.  

مستند «رحلت امام خمینی (ره)» ساعت ۱۳:۲۰ چهارشنبه ۱۴ خرداد و مدافع حرم ساعت ۱۴:۰۰ روانه آنتن خواهد شد. پنجشنبه ۱۵ خرداد نیز مستند « ۱۵ خرداد» و «کمک مومنانه» ساعت ۱۳:۳۰ و ۱۴:۰۰ پخش می‌شود.

 بررسی ابعاد سیره عملی امام خمینی (ره) در شبکه سه

برنامه «سمت خدا» با اجرای نجم الدین شریعتی و کارشناسی حجت الاسلام پناهیان در این ایام ساعت ۱۳:۳۰ به بررسی ابعاد سیره عملی امام خمینی (ره) می پردازد.

 عدالت در اندیشه امام خمینی (ره) به روایت «مصیر» شبکه چهار

ویژه برنامه «مصیر» به مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، چهارشنبه ۱۴ خرداد، ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

موضوع ویژه برنامه «مصیر» در سالروز رحلت امام خمینی (ره)، «عدالت در اندیشه امام خمینی (ره)» است. به همین بهانه دکتر عماد افروغ، پژوهشگر، نویسنده و استاد دانشگاه در خصوص جایگاه عدالت در اندیشه امام خمینی، فاصله عدالت در جامعه امروز با آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی و همچنین جایگاه و حقوق مردم و مستضعفان در حکومت اسلامی با مصیر به گفت و گو می‌نشیند.

برنامه «مصیر»، پیش‌تر به بررسی ابعاد اندیشه و عمل متفکران مسلمانی چون؛ امام موسی صدر، شهید بهشتی، شهید مطهری، آیت الله مصباح یزدی و...پرداخته است. در این ویژه برنامه اندیشه امام خمینی (ره) خواهد پرداخت.

«مصیر» به تهیه کنندگی کاوه امیری جاوید، پژوهشگری هدی محمدی و اجرای محمد مهدی ابراهیمی نصر در گروه اجتماعی شبکه چهار سیما تولید می‌شود.

«چهل ستون» شبکه پنج به مناسبت سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب

برنامه‌ «چهل ستون» به مناسبت فرا رسیدن ایام ارتحال امام خمینی (ره) از امشب به مدت به مدت ۵ شب ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما بر روی آنتن می‌رود. این برنامه با محوریت معرفی و بازخوانی اصول امام راحل از شبکه پنج سیما پخش می شود.

مستند دو قسمتی «میراث امام»، کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیما، به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، در روزهای ۱۴ و ۱۵ پخش می شود. این مستند با محورهای “ایثار و جهاد” و “ما می توانیم” در اندیشه امام خمینی، تولید شده است.

«میراث امام» از زبان یک راوی روایت می شود؛ یک دانشجو، که در مسیر پژوهش های دانشگاهی، دو مقوله ایثار و خودباوری ملی در مکتب امام را بررسی می کند.

مستند «میراث امام» کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیما، به تهیه کنندگی مصطفی مژدهی فر و نویسندگی فاطمه رهنما است. عنوان این مستند به دستاوردهایی اشاره دارد که با پیروی از مکتب امام برای جامعه ایران اسلامی به جا مانده است.

گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به مناسبت ارتحال امام خمینی ( ره ) دو مستند «ملاقات بر مدار بسته» و «قاب های ماندگار دو» را برای مخاطبان در نظر گرفته اند.

مستند «ملاقات بر مدار بسته» به کارگردانی امیر حسین خلیل زاده، مهدی جوزایی و تهیه کنندگی مهدی مطهر در این ایام پخش می شود. این مستند تصاویر امام که چند روز قبل از ارتحالشان در بیمارستان بستری بودند و دوربین مدار بسته ای دائما ایشان را نظاره می کرد را نشان می دهد. تصاویر این دوربین لحظات خاصی را رقم زده است.

 مستند «قاب های ماندگار دو» به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین همایونفر نیز در این ایام پخش می شود.  این مستند با موضوع تشییع جنازه و ارتحال امام خمینی (ره) است و مخاطبان در این مستند شاهد گفتگو با عکاسی است که به بررسی چگونگی ثبت عکس تاریخی از مراسم تشیع جنازه حضرت امام خمینی می پردازد.

برنامه «رنگین کمان» و ویژه برنامه «به خانه بر می گردیم» روز جمعه نیز معطوف به این مناسبت خواهد بود.

برنامه «عطر عاشقی» کاری از گروه معارف شبکه پنج سیما روز جمعه  ۱۶ خردادماه با موضوع قیام ۱۵ خرداد ورامین خواهد بود. حجت الاسلام محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران کارشناس برنامه و حاج محسن طاهری مداح و قرائت زیارت آل یاسین را بر عهده دارد. همچنین در این برنامه با یکی از شاهدان حادثه سال ۴۲ گفتگو شده است. این برنامه در مسجد جامع، ‌مسجد صاحب الزمان (عج) و یادمان شهدای ورامین ضبط شده است.

مستندهای «خورشید عالم تاب» و «سید ذالفقار» به همت واحد تامین برنامه شبکه پنج سیما نیز در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه پخش می شود.

برنامه های «در شهر»، «یه روز تازه» و.... نیز در این هفته معطوف به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) خواهد بود.

 پخش ویژه برنامه ارتحال امام خمینی (ره) از شبکه قرآن و معارف سیما

همزمان با سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه‌ رحلت امام خمینی(ره)را به صورت زنده به روی آنتن خواهد برد.

ویژه برنامه ارتحال حضرت امام خمینی(ره) ، با پرداختن به موضوع شخصیت حضرت امام خمینی (ره) و حضور کارشناسان و مهمانان مختلف جهت تبیین و آگاهی بخشی متناسب در برنامه زنده دعوت به عمل آمده است.

این ویژه برنامه روز ۱۴ خردادماه از ساعت ۱۱ الی ۱۳ به صورت زنده از حرم مطهر امام خمینی(ره) به روی آنتن می رود، همچنین برنامه «مصباح» در شب ارتحال مراسم سخنرانی و دعا از حرم مطهر را از ساعت ۲۲ الی ۲۴ به صورت زنده پخش می کند.

 سوگ امام راحل (ره) و پاسداشت قیام ۱۵ خرداد در جام جم

شبکه جهانی جام جم در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه، با ویژه برنامه های صبحگاهی و شامگاهی خود  به تشریح ابعاد گوناگون این روزها در تاریخ ایران می پردازد.

برنامه های «روز خوش» و «جمع ایرانی» در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد به طور ویژه به این روزها پرداخته و با دعوت از کارشناسان و محققان اهل فن سعی در تشریح و بیان آثار این وقایع در تاریخ ایران برای مخاطبان شبکه جهانی جام جم دارد.

«جمع ایرانی» ساعت ۲۲:۳۰ و «روز خوش» ساعت ۹ به وقت تهران از جام جم پخش می شود.

شبکه مستند از «روزگار خمینی (ره)» می گوید

مجموعه مستند تاریخی «روزگار خمینی (ره)»  به تهیه کنندگی و کارگردانی هادی نعمت اللهی در ده قسمت ۴۰ دقیقه ای تهیه و تولید شده است.

این مجموعه مستند با محوریت زندگی روح الله خمینی (ره) تولید شده، اما پرداختن به ابعاد شخصی زندگی بنیانگذار کبیر انقلاب، تنها بخش کوچکی از این مستند است و در واقع زندگی ایشان بیشتر بهانه ای برای پرداختن به دیگر موضوعات و اتفاقات سیاسی و اجتماعی است که در طول آن برهه از تاریخ معاصر کشور اتفاق افتاده اند.

پخش این مجموعه از سه شنبه ۶ خرداد ساعت ۱۹:۳۰ در شبکه مستند اغاز شده و تا ۱۵ خرداد ادامه خواهد داشت.

«روایت رهبری» به کارگردانی مهدی نقویان هم با همکاری موسسه پژوهشی - فرهنگی انقلاب اسلامی در سه قسمت حدود ۵۰ دقیقه‌ای ساخته‌ شده است و با استفاده از تصاویر آرشیوی بکر و دیده نشده‌ای، ماجرای انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به‌ عنوان رهبر انقلاب را روایت می‌کند.

این مستند از تصاویر آرشیوی دیده نشده‌ای از اجلاسیه فوق‌العاده مجلس خبرگان در ۱۴ خرداد ۶۸ و مباحثات صورت گرفته در این اجلاس، برای نخستین‌بار رونمایی می‌کند و اسناد اجلاسیه فوق‌العاده مجلس خبرگان در ۱۵ مرداد سال ۶۸ نیز برای نخستین بار از تلویزیون پخش می‌شوند.

استعفای آیت‌الله منتظری، چگونگی پذیرفتن این استعفا توسط امام خمینی (ره) و بررسی آن در اجلاس مجلس خبرگان، اصل ولایت‌فقیه و چگونگی ورود آن به قانون اساسی، ارتباط آیت‌الله خامنه‌ای با امام خمینی (ره) و انقلاب و دلایل انتخاب ایشان برای رهبری و... از جمله مباحثی است که در این مستند به آنها پرداخته ‌شده است.

«روایت رهبری» با نگاهی تبیینی و دقیق به وقایع این برهه از زمان پرداخته است، ۱۳، ۱۴ و ۱۵ خرداد از ساعت ۲۲ از شبکه مستند پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۰ خواهد بود.

 «چهل تیکه» نسیم در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

شبکه نسیم با برنامه های «چهل تیکه» ساعت۲۱؛ «نبرد ربات ها» ساعت ۲۲؛ «هزارداستان» ساعت ۲۳؛ «نمای نزدیک» ساعت۱۹ و «نمای خارجی» در ساعت۲۰ همراه مخاطبان خود در این ایام خواهد بود.

گفتنی است برنامه «چهل تیکه» با حضور محمد رضا طالقانی و محمد کاسبی روی آنتن می رود.

 روزهای غمگین خرداد با تلویزیون سلامت

همزمان با غمگین ترین روزهای خرداد تلویزیون سلامت مستندهای متعددی روی آنتن می برد.

پخش چهار مستند ویژه در مورد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و پخش چندین نماهنگ و موسیقی از جمله برنامه هایی است که تامین برنامه شبکه  برای ۱۴ و ۱۵ خرداد تدارک دیده است.

«پونز» مستندی به کارگردانی پدرام بهرامی است و در آن روایتی از زندگی امام خمینی (ره) از دوران حضور ایشان در حوزه علمیه قم تا فعالیت های سیاسی ومخالفت با شاه و تبعید به ترکیه، عراق و فرانسه را به نمایش در می آورد.  همچنین این مستند دوران پیروزی انقلاب و نقش آن بزرگوار در رهبری انقلاب را به تصویر می کشد و در پایان به ارتحال ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی و سوگواری مردم اشاره دارد.

«ملاقات در مدار بسته» مستند دیگری است که در آن از زبان شخص مانیتورینگ، فعالیت ها و ملاقات افراد با ایشان روایت می شود. در این مستند تصاویری جالب از زمان حضور امام (ره) در بیمارستان تا زمان رحلت ایشان مشاهده می شود.

علی کاوه در «مستند کوتاه انقلاب» از خاطرات عکاسی خود در بیت امام (ره) می گوید. وی عکس های زیادی از بنیان گذار جمهوری اسلامی گرفته، به خصوص خاطره عکاسی او از امام برای تصویر روی شناسنامه ایشان بسیار شنیدنی است.

هم خوانی فرزندان شهدای نیروی انتظامی (ویژه ارتحال حضرت امام) به همراه تصاویری از مرقد امام خمینی (ره) و پخش بخش هایی از سخنرانی های مقام معظم رهبری در مورد امام (ره) از دیگر برنامه هایی است که برای این روزها تدارک دیده شده است.

 «برای تاریخ» روی آنتن افق

مجموعه مستند «برای تاریخ» با موضوع تاریخ شفاهی ایران روی آنتن شبکه افق می‌رود، در نخستین قسمت این مستند که یکشنبه ۱۱ خردادماه ساعت ۲۱ پخش شده، به تاریخچه شکل‌گیری بسیج در ایران و نقش امام خمینی (ره) در این زمینه اشاره شده است.

«آقا رضای خودمون» عنوان مستندی دو قسمتی است که طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود. این مستند به ناگفته‌هایی از زندگی امام خمینی(ره) از زبان محافظ شخصی ایران می‌پردازد.

مستند دیگری که در ارتباط با ۱۴ خردادماه روی آنتن شبکه افق می‌رود، «تشییع بزرگ» نام دارد که به خاطرات خلبان بالگرد حامل پیکر مطهر امام خمینی (ره) اختصاص دارد. همچنین تصاویری کمتر دیده شده از تشییع بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی توسط مردم ایران در این مستند به نمایش گذاشته می‌شود.

«خاطرات روزهای داغ» و «یکه سوار» عناوین دیگر مستندهایی هستند که این هفته از شبکه افق پخش خواهند شد.

«خاطرات روزهای داغ» مستندی در مورد حوادث روزهای انقلاب و زندگی در خانه امام خمینی(ره) به روایت یکی از خادمان بیت ایشان است و «یکه سوار» هم زندگی حاج مهدی عراقی را در گفت‌وگو با چهره‌های شاخص انقلابی روایت می‌کند.

همچنین قسمتی از مجموعه مستند «قصه‌های انقلاب» در ارتباط با قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲، پنجشنبه ۱۵ خرداد ساعت ۱۸:۳۰ روی آنتن شبکه افق می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سخنرانی رهبر انقلاب سالگرد ارتحال امام خمینی ره 14 خرداد یوم الله 15 خرداد اندیشه امام خمینی ارتحال امام خمینی رحلت امام خمینی روی آنتن می رود تهیه کنندگی انقلاب اسلامی امام خمینی ره شبکه پنج سیما قیام ۱۵ خرداد روی آنتن شبکه ۱۴ و ۱۵ خرداد مجموعه مستند کبیر انقلاب سالگرد رحلت مجلس خبرگان ویژه برنامه پخش می شود حضرت امام مدار بسته شبکه افق ۱۴ خرداد آیت الله سیما پخش ساعت ۲۲ ساعت ۲۱ شبکه یک جام جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استفاده از صنایع دستی در دکور سخنرانی رهبر انقلاب

کسب و کار‌های کوچک تاثیرات مثبتی در رشد اقتصادی دارند و از طرفی توانسته اند با ایجاد مزیت تولید شخصی سازی شده انسان‌ها را از اجبار انتخاب میان تولیدات انبوه کسب و کار‌های بزرگ نجات دهند و به افراد طیف محصولات گسترده‌تر و نزدیک‌تر به سلیقه شان را پیشنهاد دهند.

امروزه افراد به دلایل مختلفی اعم از کمک به معیشت خانواده، شغل به عنوان یک سرگرمی به راه اندازی کسب و کار‌های کوچک و مشاغل خانگی روی آورده اند و این وظیفه آحاد مردم است تا با حمایت از صاحبان این کسب و کار‌ها زمینه را برای رشد آن‌ها و در نتیجه تولید محصولات با کیفیت‌تر کمک کنند.

رهبر انقلاب ضمن توجه به اهمیت بسیار تولید در رشد اقتصادی، چند سالی است شعار‌های سال خود را در زمینه‌های اقتصادی و خصوصا تولید مطرح می‌کنند، اما امسال در شعار سال ۱۴۰۳، جهش تولید با مشارکت مردم در پس زمینه محیط صحبت هایشان ضمن استفاده از المان‌هایی که نشان دهنده مشارکت مردم در اقتصاد بود به شیوه‌ای نو از همین ابتدا به این شعار عمل کردند. صنایع دستی با ارزش اقتصادی بالا که در پس زمینه صحبت‌ها بود؛ که در ادامه در خصوص آنان توضیحات کوتاهی داده می‌شود.

اولین اثر یک رومیزی نفیس پته دوزی هنر اصیل در دست زنان کرمانی است. پته‌دوزی زیر شاخه رودوزی سنتی و هنر اصلی زنان و دختران هنرمند کرمان است که روی پارچه‌های پشمی و ضخیم به کمک نخ‌های رنگی دوخته می‌شود نقوش پته‌ها معمولا دارای معانی نمادین بسیار زیبایی است که معروف‌ترین نقش پته طرح درخت زندگی است. دختران و زنان خانه دار در کرمان میراث دار این هنر اصیل هستند و با تولید آثار نفیس پته به معیشت خانواده خود کمک می‌کنند.

دومین اثر تابلوی نگارگری متعلق به هنرمند اصفهانی آقای رضا بدرالسماء است. آقای بدرالسماء می‌گوید، زمانی که تصویر قابم را کنار ایشان دیدم، بسیار خوشحال شدم و خستگی ۷۰ سال کارم از بین رفت. این اثر با تکنیک آبرنگ و در ابعاد ۵۵ در ۷۵ بوده و قسمت نوشته آن نگارگری سنتی و پایین تابلو به سبک رئال است.

اما دو پیام مهم در استفاده از این المان‌ها در ارتباط با شعار سال ۱۴۰۳ جالب توجه است: یکی استفاده از هنر دست هر دو قشر جامعه یعنی خانم‌ها و آقایان دوم نمایش آثاری که حاصل از هنر هنرمندان در قالب کسب و کار‌های کوچک و مشاغل خانگی بودند.

این دقت نظر در انتخاب المان‌های مرتبط با شعار سال ۱۴۰۳ برای همه زنان و مردان ایرانی یک پیام آشکار و واضح دارد اینکه هر کسی بسته به استعداد، مهارت‌ها و امکانات و شرایطی که دارد می‌تواند در جهت تحقق شعار سال یعنی جهش تولید گام بردارد و برای رشد اقتصادی کشور دست به کار شود. از طرف دیگر اهمیت کسب و کار‌های کوچک و خانگی هم نمایان شد این که تک تک آحاد جامعه می‌توانند یک تولید کننده باشند از تولیدات خانگی برای رفع مایحتاج خانواده و کمک به صرفه جویی‌ها اقتصادی گرفته تا راه اندازی مشاغل خانگی و کسب و کار‌های کوچک و کسب و درآمد و ایجاد کارگاه‌های بزرگ و کارخانجات.

به نظر می‌رسد شعار امسال برای ما ایرانیان دلداده وطن بیش از گذشته شورآفرین و انگیزه بخش است تا در سال جدید خود را به عنوان یک تولید کننده معرفی کنیم، اما باید بدانیم تولید فقط خلق یک محصول فیزیکی نیست اینکه ما یک نویسنده یا شاعر هستیم یا توان ساخت تولیدات آموزشی داریم هم در زمره تولید قرار می‌گیرد؛ بنابراین اگر مهارتی دارید که می‌توانید با آن تولیدات درآمدزا انجام دهید شروع کنید، اگر هم هنوز در رشته‌ای مهارت کافی را ندارید امسال سال شروع است زمینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در آن مهارت خود را افزایش دهید و کسب و کار کوچک خود را راه بیندازید. به این جمله ایمان داشته باشید که از تو حرکت و از خدا برکت خواهد بود؛ و اگر در هیچ یک از گروه‌های بالا نیستید می‌توانید یک حامی کسب و کار‌های کوچک باشید و با خرید از محصولات آنان به رشد و توسعه شان کمک کنید.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه (س)
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم امام خمینی (ره)
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • برنامه شب‌های قدر حرم امام خمینی(س)؛ رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم سخنرانی می کنند
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند
  • زمان و مکان ویژه برنامه شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • پیام استفاده از صنایع دستی در دکور سخنرانی رهبر انقلاب
  • مستند «متخصصان فرار بزرگ» از شبکه فراتر