Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،‌ محمدجواد حق‌شناس، در واکنش به انتساب اظهار نظری کذب در فضای مجازی نسبت به وی در خصوص نامگذاری خیابانی به نام مریم میرزاخانی با ابراز تاسف از این خبرسازی، این خبر را صرفا فضاسازی و شایعه‌پراکنی دانست و گفت: من سال پیش در خصوص این خبر جعلی توضیح دادم. ولی متاسفانه هنوز این قضیه ادامه‌دار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به فرجام نامگذاری خیابانی به اسم مرحومه مریم میرزاخانی، تصریح کرد: ما در همان زمان با پدر مریم میرزاخانی صحبت کردیم تا خیابانی را به اسم ایشان نامگذاری کنیم. اما پدر ایشان مخالفت صریح کرده ورضایتی در این خصوص نداشتند. گویا خانم میرزاخانی نیز در زمان حیات‌شان علاقه‌ای به چنین مساله‌ای نداشته‌اند. در نهایت به دلیل مخالفت پدر ایشان، این تصمیم اجرایی نشد.

حق شناس افزود: آقای میرزاخانی در واکنش به احتمال نامگذاری خیابانی به اسم مریم میرزاخانی گفت که قدرت شما زیاد است اگر بخواهید این کار را انجام می‌دهید. اما خانواده ما با این کار موافق نیست و مخالفت خود را نشان خواهیم داد. به همین دلیل شورا هم منصرف شد.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران گفت: انتشار چندین باره این خبر جعلی نیز مربوط به مصاحبه ایست که رئیس کمیسیون نامگذاری در شورای چهارم در سال ۹۵ اقدام به مصاحبه ای کرده و فارغ از صحت انتساب این مصاحبه ایشان و یا درستی و نادرستی این مطالب متاسفانه این گفتگو هر چند ماه یکبار بدون ذکر نام مصاحبه شونده و تاریخ گفتگو با پوشش بسیار در فضای مجازی منتشر میشود و به نظر میرسد که هدفی جز تخریب و به زیر سوال بردن اقدامات کمیسیون نامگذاری و شورای پنجم در خصوص تصمیمات اتخاذ شده ،ندارد .در واقع اصل مساله همین موضوع بوده که خانواده ایشان مخالف نام‌گذاری بوده‌اند. در فضای مجازی اینچنین شایعه شده که گویا پدر ایشان درخواستی نداده و آدرسی از منزل ایشان در دسترس نیست. این خبر دروغ است و تایید نمی شود .

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محمدجواد حق شناس نامگذاری خیابانی مریم میرزاخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از معابر اصلی شهر پردیس به نام سپاه نام گذاری شد.

شهردار پردیس در حاشیه مراسم نامگذاری این خیابان در جمع خبرنگاران گفت: در شهر پردیس معبری به نام سپاه نداشتیم و به همین دلیل بلوار «بصیرت» حد فاصل بلوار «جانبازان» و «شهید سلیمانی» به نام «سپاه» نام گذاری شد.

رضا کارخانه اضافه کرد: بلوار «طوبی» که یکی از خیابان‌های منشعب از خیابان «بصیرت» است، نیز به نام سردار شهید «حسین محمدی» شهید مدافع حرم تغییر نام یافت و با حضور همسر و فرزندان شهید معزز رونمایی شد.

وی همچنین از سیاست این شهرداری مبنی بر نامگذاری معابری که امکان تغییر نام به شهدا را دارند، خبر داد و گفت: معابری به نام شهید «کرم پور» و شهید «صالحی روزبهانی» در پردیس نام گذاری می‌شود.

کد خبر 6084265

دیگر خبرها

  • مریم نواز شریف: تمام تلاش خود را برای گسترش بیش از پیش روابط ایران و پاکستان به کار خواهم گرفت
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • نامگذاری یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • خیابانی در پایتخت پاکستان به نام «ایران» نامگذاری می‌شود
  • نامگذاری خیابانی در پاکستان به نام ایران + جزئیات
  • اپل‌واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب
  • یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد
  • درخواست بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس | بانک های خریدار ملزم به ارائه توضیح و برنامه‌ شدند
  • بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس توضیح و برنامه خواست