Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران گردان با اشاره به انتقادات استاندار از مدیریت شهری گفت: انتقادات و نقدها بیشتر به شهرداری بوده اما اگر استاندار طرح و نظری در خصوص پروژه های نیمه کاره داشته باشند استقبال می کنیم و در حوزه گرانی مسکن شورای شهر در حال تغییر طرح تفصیلی و کاهش زمان صدور پروانه ساخت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامران گردان، رئیس شورای شهر همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: یکی از دلایل افزایش قیمت مسکن پروانه ساخت است اما تاثیر چندانی ندارد، البته شورای شهر و شهرداری از سال های پیش کار را مکانیزه کرده و سعی شده زمان را به حداقل برسانند تا کمتر سرمایه راکد بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقدامات خوبی در زمینه کارهای عمرانی انجام شده و مراجعات حضوری شهروندان به شهرداری به حداقل رسیده و اکثر کارها با سیستم انجام می شود.

گردان با اشاره به افزایش ناگهانی قیمت مسکن افزود: افزایش قیمت مسکن کشوری است و عوامل زیادی در آن دخیل هستند

طرح تفصیلی جدید کمربند ساخت و ساز را افزایش می دهد

رئیس شورای شهر همدان دومین مشکل را محدود بودن شهر همدان برای ساخت و ساز دانست و عنوان کرد: طرح تفصیلی قبلی نواقصی داشت که سعی شده در طرح جدید این نواقص برطرف شود و کمربندی ساخت و ساز افزایش پیدا کند تا مساحت بیشتری از شهر را برای ساخت و ساز در اختیار داشته باشیم.

وی یکی دیگر از مشکلات را نداشتن سرمایه گذار عنوان کرد و گفت: شورای شهر طرح های تشویقی بسیاری برای ساخت و ساز و سرمایه گذاری در شهر اجرا کرده تا بتواند زیر ساخت های اقتصادی را افزایش دهد و  در طرح های گردشگری و هتل ها بسته های سرمایه گذاری ارائه شده و در مناطقی که ساخت و ساز کمتر صورت می گیرد مجوز ساخت دو و نیم طبقه را رایگان کردیم.

رئیس شورای شهر همدان با اشاره به انتقادات استاندار بیان کرد: انتقادات و نقدها بیشتر به شهرداری بوده اما اگر استاندار طرح و نظری در خصوص پروژه های نیمه کاره داشته باشند استقبال می کنیم.

وی درباره احتمالا منحل شدن شورا توسط استاندار گفت: استاندار مقام ارشد استان هستند و اختیار عمل دارند و می توانند در قسمت هایی که کوتاهی شده برخورد کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح تفصیلی ساخت و ساز شورای شهر شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: به‌منظور دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات شهرداری تهران ، از ابتدای مدیریت جدید شهری تاکنون اجرای بیش از ۸۰ درصد از الزامات قانونی  در حوزه شفافیت، مدیریت تعارض منافع و مبارزه با فساد را در پایگاه اینترنتی شفافیت شهرداری تهران منتشر کرده است.

محمدعلی الفت‌پور افزود: اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی نیز بخش جدیدی را به خود اختصاص داده که در حال حاضر فهرست قرارداد‌های اجاره و بهره‌برداری املاک سازمان بازنشستگی به اطلاعات این بخش اضافه شده و در ادامه پیگیری ارتقای شفافیت، موارد مربوط به دیگر مراکز انتفاعی شهرداری تهران نیز گردآوری و منتشر خواهد شد.

سایت شفافیت شهرداری تهران از سال ۱۳۹۷ در نشانی https://shafaf.tehran.ir در دسترس شهروندان قرار گرفته و دسترسی و گزارش‌گیری از اطلاعات بارگذاری شده در این وبگاه برای همه کاربران آزاد است.

دیگر خبرها

  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی