Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@02:50:16 GMT

حضور کرونایی دیاباته در تمرین استقلال +عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۳۷۵۰

حضور کرونایی دیاباته در تمرین استقلال +عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

شیخ دیاباته مهاجم آفریقایی استقلال بر سر تمرینات این تیم حاضر شد.

به گزارش مشرق، شیخ دیاباته مهاجم آفریقایی آبی‌پوشان تهرانی که به تازگی وارد ایران شده امروز در محل تمرین تیم حاضر شد و پس از رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند تعویض ماسک و ضدعفونی کردن کف کفش‌هایش بر سر تمرین حاضر شد.

بیشتر بخوانید: جواب تست کرونا دیاباته مشخص شد

پیش از این گفته می‌شد به علت مشخص نشدن جواب تست‌های شیخ دیاباته حضور او در تمرینات استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد که ورود این مهاجم گلزن به محل تمرین نشانه منفی بودن نتیجه آزمایشات پزشکی او است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*این فیلم را ببینید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم مشرق شیخ دیاباته ایران ویروس کرونا تمرین استقلال استقلال لیگ برتر تمرین فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت

به گزارش ورزش سه، یکی از مهره‌های مهم و کلیدی استقلال در نیم فصل دوم، جلال الدین ماشاریپوف، کاپیتان تیم ملی ازبکستان بوده است که در بازی‌های این تیم باب ثمر رساندن گل و دادن پاس گل نقش مهمی در نتایج آبی‌ها در دیدارهای گذشته داشته است. بازیکنی که با تغییر پست در سه دیدار اخیر، عملکرد بهتری را نیز از خود به نمایش گذاشته است.

پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین بود که ستاره ازبکستانی با گرفتن مرخصی چند روزه از جواد نکونام و مدیریت باشگاه، راهی امارات شد. از آنجایی که آبی‌ها در جام حذفی حضور نداشته و آخر هفته نیست مسابقه را برگزار نمی‌کنند با درخواست این بازیکن جهت سفر به دبی موافقت شد.

نکته جالب اینکه پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال شب گذشته به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

دیگر خبرها

  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند