Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:32:00 GMT

جنگلهای دیل گچساران در حال سوختن

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۳۸۴۲

جنگلهای دیل گچساران در حال سوختن

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جنگلهای منطقه "دیل" شهرستان گچسران در حال سوختن هستند.

فرهام جلیلی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: بعلت صعب العبور بودن منطقه و پوشش متراکم مرتعی، آتش جنگلها و مراتع "دیل" شهرستان گچساران همچنان مهار نشده است.

وی اظهارکرد: نیروهای مردمی، مردم روستاهای اطراف دیل و نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست در حال تلاش برای مهار و کنترل آتش سوزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حفاظت منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نیروهای تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در حال اعزام جهت کمک به مهار آتش سوزی جنگلها و مراتع منطقه "دیل" هستند.

جلیلی تصریح کرد: بیشتر خسارت وارده مرتعی است، هنوز میزان خسارات وارده بصورت دقیق مشخص نیست اما طبق برآورد اولیه بیش از 100 هکتار جنگل و مرتع منطقه دیل طعمه حرق شده است.

وی ضمن تقاضای کمک از همه کسانی که برای خاموش کردن آتش سوزی توانایی دارند، ادامه داد: از مردم بخصوص مردم روستاهای اطراف منطقه "دیل" در خواست کمک جهت خاموش کردن آتش داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد آتش سوزی جنگلهای گچساران آتش سوزي آتش سوزی جنگل های کهگیلویه و بویراحمد منابع طبيعي کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران