Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:15:20 GMT

اعتبارات شهرستان بابل ۴۸ درصد رشد یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۳۸۴۵

اعتبارات شهرستان بابل ۴۸ درصد رشد یافت

به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی ولی زاده عصر یکشنبه در نشست با خبرنگاران عضو بسیج رسانه شهرستان با اشاره به انسجام و همدلی در خارج شدن از وضعیت قرمز کرونا اظهار داشت: هرچند این شهرستان در حال حاضر در وضعیت هشدار قرار دارد اما خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد کاهش چشمگیر مرگ ومیر و حتی آمار صفر در این شهرستان بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی زاده ادامه داد: بعد ازکرونا نیز با تهیه ۵۰ هزار بسته معیشتی این شهرستان در صدر جدول استان قرار گرفته واین امر بدون کمک‌های خیرین حوزه سلامت امکان پذیر نبوده است.

فرماندار بابل در بخشی دیگر از سخنانش به رشد ۴۸ درصدی اعتبارات این شهرستان اشاره نمود و گفت این شهرستان توانست با جذب اعتبار ۲۰۰ میلیاردی نسبت به سال ۹۲ رشد چشمگیری داشته باشد.

فرماندار بابل عنوان کرد: بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح‌های اصلاحی و توسعه‌ای محورهای هفتگانه در این شهرستان در نظر گرفته شده است که از این مبلغ ۲۲ میلیارد ریال از اعتبارات شهرستانی و بقیه از محل اعتبارات ملی تأمین شده است.

فرماندار بابل گفت: تعریض این محورها از جمله دغدغه‌های این شهرستان بوده که در دستور کار قرار گرفته است زیرا در شرایط فعلی جذب اعتبار این پروژه‌ها در اولویت قرار دارد و امیدواریم با تعریض این محورها به طول ۳۰ کیلومتر شاهد کاهش تصادفات این محورها باشیم.

ولی زاده عنوان کرد: شهرستان بابل به عنوان بزرگترین تولید کننده برنج در کشور نتوانست جایگاه اصلی خود را به دست بیاورد و برند برنج خود را در کشور معرفی کند و امید داریم در آینده نزدیک برند برنج شهرستان ثبت شود.

کد خبر 4938662

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری بابل اعتبارات بابل ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی افزود: در سال گذشته ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش داشت و از کل فوتی‌های مسمومیت با قرص برنج در استان ۱۲۵ نفر مرد و ما بقی زن هستند.

وی گفت: در این مدت شهرستان‌های بابل با ۳۷، ساری و میاندورود با ۲۸ و آمل با ۲۶ فوتی به ترتیب بیشترین و کمترین آمار مسمومیت با قرص برنج در شهرستان‌های بهشهر و عباس آباد هر کدام ۲ فوتی گزارش شده است

بر اساس این گزارش شهریور با ۲۳، مهر با ۲۰ و آذر با ۱۹ مورد بیشترین فوتی و خرداد، تیر هر کدام با ۱۰ مورد کمترین فوتی در آن گزارش شده است.

عضو شورای قضائی استان خاطر نشان کرد: هر چند طی سال‌های گذشته و طبق آمارهای موجود شاهد کاهش تلفات قرص برنج در استان بودیم بنابراین برای کاهش مرگ و میر با قرص برنج به گونه‌ای باید اقدام کرد که به آسانی و سهولت در دسترس مردم قرار نگیرد و برای مصارف خاص این قرص باید آن را از مجاری مناسب تهیه کرد و به گونه‌ای عرضه آن باید محدود شود نه اینکه افراد به راحتی بتوانند آن را از مغازه‌ها تهیه کنند.

کد خبر 6086031

دیگر خبرها

  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • انجام شخم اولیه ۹۸ درصد از اراضی کشاورزی رودسر
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر
  • ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی به بخش عشایر دشتی اختصاص داده شده است
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر اختصاص یافت
  • ۶۲ درصد از شالیزار‌های گیلان شخم زده شد
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان بابل