Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@21:28:24 GMT

مرگ ۲ نفر در حادثه حین کار معادن سرخه

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۳۸۵۱

مرگ ۲ نفر در حادثه حین کار معادن سرخه

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه گفت: دو حادثه حین کار در دو معدن روستاهای لاسجرد و افتر، منجر به فوت یک پسر پنج ساله افغانستانی و یک راننده خودروی سنگین مخصوص معادن شد.

محمد مهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: به لحاظ امنیتی از نقطه صفر مرزی تا مرکز کشور به واسطه حضور مستمر، دائمی و هوشیاری بالای نهادهای امنیتی ازجمله نیروی انتظامی، از وضع امنیتی مطلوبی برخوردار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شاخص امنیت در استان سمنان بالاتر از سطح میانگین کشور است و در شهرستان سرخه نیز میزان امنیت از استان بالاتر بوده و در کل سال از بهترین وضعیت امنیتی برخوردار است و مشکل خاصی در زمینه مسأله امنیتی در این شهرستان وجود ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه افزود: یکی از خواسته‌ها و مطالبات نیروی انتظامی و پلیس اجتماعی، همراهی کردن همه مردم و مشارکت در نظم و امنیت در همه زمینه‌ها است؛ چون نظم و انضباط اجتماعی حق همه مردم است و همه به‌طور مساوی از این حق و حقوق برخوردار هستند.

مهرابی با اشاره به اینکه برای داشتن جامعه‌ای پویا، سالم و امن، مشارکت و همراهی همه مردم و آحاد جامعه ضروری است، اضافه کرد: مردم و شهروندان سرخه‌ای، در این خصوص به‌واسطه فرهنگ خاصی که دارند، تمایل کمتری نسبت به این موضوع دارند که باید تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع هنگام شیوع ویروس کرونا واضح و مبرهن بود به اینکه شهروندان سرخه‌ای نسبت به خواسته‌های دستگاه‌های اجرایی و رعایت توصیه‌های ایمنی کمتر همراهی کردند و حضور آن‌ها در سطح خیابان‌ها، به‌ویژه در شب‌های ماه مبارک رمضان گویای این مهم بود که همراهی بیشتر آن‌ها را می‌طلبد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه اذعان داشت: موضوع دیگر مربوط به تردد موتورسیکلت‌سواران است که بارها و بارها در این خصوص توضیحات لازم مبنی بر رعایت نکات ایمنی در مساجد، مدارس در قالب آموزشی داده شده است؛ اما متأسفانه شاهد همکاری کمرنگی از سوی خانواده‌ها هستیم.

مهرابی گفت: جای بسی تأسف است که شهرستان سرخه علی‌رغم جمعیت اندک، موتورسیکلت‌سواران فوق‌العاده زیادی دارد، این در حالی است که تعدادی از آن‌ها هنوز به سن قانونی جهت دریافت گواهینامه نرسیده‌اند، ولی موتورسوار می‌شوند.

وی افزود: موضوع دیگری که باید موردتوجه قرار گیرد، مربوط به حضور بانوان در زمان‌های بعدازظهر و شب در  خیابان‌ها با عنوان پیاده‌روی، علی‌رغم وجود پارک بانوان در شهرستان سرخه است که از بانوان و همشهریان سرخه‌ای تقاضا داریم تا با ما همکاری بیش‌تری داشته باشند که ارمغان آن امنیت هرچه بیش‌تر در سرخه خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرخه بیان کرد: با لطف خداوند و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ، توفیقات حاصله نیروی انتظامی شهرستان در هفته اخیر، شامل کشف سه مورد کشفیات قاچاق ازجمله دو مورد مشروبات الکلی و یک مورد مواد مخدر بوده است و در این ارتباط سه نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

مهرابی خاطرنشان کرد: همچنین دو حادثه در حین کار در دو معدن شهرستان سرخه در روستاهای لاسجرد و افتر، منجر به فوت یک پسر پنج ساله افغانستانی و یک راننده خودروی سنگین مخصوص معادن شد که در حال پیگیری در مراجع قضایی است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/ح/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی انتظامی امنیت مشارکت سرخه انتظامی شهرستان سرخه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : صبح هشتم فروردین و پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری همراه با تیراندازی در حوالی میدان آناهیتا کرمانشاه، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد در این درگیری جوانی حدودا ۳۱ ساله بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده است.

یاری افزود: با قتل این فرد ماموران به سرعت اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی قاتل و عامل اصلی تیراندازی آغاز و موفق شدند دو نفر از مظنونان این حادثه را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو سواری متعلق به مظنونان حادثه، از تلاش برای دستگیری دیگر مظنون متواری خبر داد و گفت: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و بازجویی از متهمان ادامه دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • گنج یابی که به گنج نرسید
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید
  • آزادسازی ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی فومن
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در گیلان
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در رودبار
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر در مرکز کرمانشاه