Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار جانشین فرمانده و معاونان ناجا و همچنین فرماندهان انتظامی استان‌های گیلان، مازندران و گلستان با اشاره به برگزاری جلسه تصمیم گیری طرح‌های تابستانی و دریا در استان‌های شمالی گفت: ان شاءالله تصمیم‌های خوبی در طرح‌های تابستانی و سواحل دریا داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عمل به وظیفه در نظام دینی را مهم عنوان کرد و افزود: نظامیان در ایران اسلامی ذوب شده در دین، مردم و ولایت هستند و از جایگاه ویژه‌ای در اجتماع برخوردارند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه به قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: نیروی انتظامی حافظ امنیت داخلی، مرز‌های جغرافیایی و همچنین مرز‌های عقیدتی جامعه است.

آیت الله فلاحتی اجرای طرح ناظر توسط نیروی انتظامی را در راستای حفاظت از مرز‌های عقیدتی دانست و بیان کرد: دشمن تمام امکانات خود را برای بدبین کردن مردم و ویرانگری مرز‌های عقیدتی جامعه اسلامی به کار گرفته است.

او افزود: نیرو‌های جوان پرورش یافته در نظام اسلامی از جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند و این امر در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری تحقق پیدا کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال استحاله فرهنگی جوامع مختلف است، تصریح کرد: امروز بار بزرگ حمایت از کیان نظام اسلامی به دوش همه است و رهبر معظم انقلاب ستون این خیمه محسوب می‌شود.

آیت الله فلاحتی حمایت از کیان اسلامی را مسیر و مقصد تمام مسئولان ذکر کرد و یادآور شد: خودصیانتی، خودباوری و انتقال تجربه به نسل آینده باید مد نظر مسئولان باشد.

او قوای مسلح به ویژه نیروی انتظامی را دارای سخن در عرصه سیاست دانست و افزود: نظامیان ما سیاست باز نیستند و خدا را شاکریم انسان‌های دارای فهم از ولایت دفاع می‌کنند.

نیروی انتظامی موثرترین مولفه در امنیت ملی است

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده ناجا نیز در این دیدار با قدردانی از نظر‌های فقهی و اجتماعی آیت الله فلاحتی گفت: نیروی انتظامی موثرترین مولفه در امنیت ملی است.

او افزود: در گام دوم انقلاب نیروی انتظامی با استفاده از تجربه‌های گام نخست خود را تابلوی مجسم و سخنگوی مطالبات مردم به کارگزاران نظام می‌داند.

جانشین فرمانده ناجا نیروی انتظامی را از مردم و برای مردم عنوان کرد و یادآور شد: علما و نیروی انتظامی محل رجوع مردم هستند بنابراین در تلاش هستیم مطالبات مردم را به دستگا‌های مختلف برسانیم.

سردار رضایی امنیت اخلاقی را از موضوع‌های اصلی نیروی انتظامی در جامعه دانست و تصریح کرد: استفاده درست از سواحل موجب می‌شود بستر گناه در این مناطق ایجاد نشود بنابراین احساس تکلیف می‌کنیم جرم اخلاقی در جامعه صورت نگیرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی امنیت اخلاقی سواحل دریا طرح تابستانی نیروی انتظامی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بسیج اساتید کشور، نشست وبیناری رییس سازمان بسیج اساتید با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از مسئولین کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور برگزار شد.

در این نشست سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران و مسلم معین معاون فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین با ارائه سخنرانی‌هایی ابعاد تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی جمهوری اسلامی ایران را تبیین کردند.

محمدرضا مردانی در ابتدای این نشست از عملیات تاریخی «وعده صادق» سخن گفته و از دلاور مردان جبهه توحید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در تحقق وعده امام خامنه ای عزیز(مدظله‌العالی) در تنبیه رژیم صهیونیستی قدم بزرگی برداشتند تقدیر و تشکر کرد و همچنین به عموم مردم و دوستداران انقلاب اسلامی و محور مقاومت تبریک و تهنیت گفت.

مردانی این عملیات را موجب شادی و خرسندی مردم مسلمان و همه آزادی‌خواهان جهان دانست و گفت: به لطف پروردگار پوزه صهیونیسم و اربابانشان به خاک مالیده شد و وعده داده شده تحقق پیدا کرد. وعده رهبری برای تنبیه متجاوزان در سطح خوبی انجام شد، در همان سطحی که پیش بینی شده بود. ‌

وی افزود: البته این بخش کوچکی از توان و قدرت نظامی جمهوری اسلامی بود. تصمیم شجاعانه و مدبرانه فرماندهان ما به تبعیت از مقام معظم رهبری کم نظیر بود و قدرت نظامی جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور عنوان کرد: عملیات «وعده صادق» موجب تحسین بسیاری از تحلیل‌گران قرار گرفته است.

هر چند رژیم صهیونیستی به دنبال آن است که این شکست بزرگ را مانند شکست طوفان الاقصی کوچک نشان دهد و روی آن پوشش بگذارد، با این حال آنچه مسلم است گنبد آهنین و سامانه‌های پدافندی دشمن و سامانه‌های کمکی آمریکا و اروپا و سایر کشورهای منطقه نتوانست از نفوذ و بارش موشک‌های کروز و دشمن شکن جمهوری اسلامی جلوگیری کند. این عملیات به خوبی توسط ماهواره‌ها تصویربرداری شده و مسئولان هر وقت لازم بدانند ابعاد بیشتری از آن را نیز بیان خواهند کرد.

مردانی با بیان اینکه اهداف مورد نظر در این عملیات به خوبی مورد اصابت قرار گرفت بر موفقیت این عملیات و شجاعت جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه کردن رژیم صهیونیستی در حالی که همه برای حمایت از او به نوعی اصرار بر عدم تنبیه داشتند، تاکید کرده و خاطرنشان کرد: در این عملیات پوزه دشمن به خاک مالیده شد.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه با اشاره به تلاش دشمن در فضای مجازی افزود: به تعبیری حسینیان کار خود را کردند، حال نوبت زینبیون است که رسالت تبیین را انجام دهند، همه تلاش‌ها باید به کارگیری شود تا با هرگونه عملیات روانی دشمن برای کوچک سازی این عملیات از طریق تبیین و روشنگری مقابله شود.

وی گفت: اساتید و دانشگاهیان نقش مهمی در این مسیر دارند و لازم است در سر کلاس‌های درس و در اجتماعات و مخصوصا از طریق فضای مجازی با صدور بیانیه‌ها و تحلیل‌های فردی روشنگری نمایند. همچنین با حضور در بخش‌های مختلف دانشگاه و جلسات و در خوابگاه‌های دانشگاه نقش موثری ایفا کنند. تا ان‌شاالله بتوان ابعاد مهم این پیروزی را برای جوانان و مردم تبیین کرد.

مردانی همچنین بر نقش افراد شاخص و تحلیل‌گران ملی تاکید کرد و گفت: انعکاس تحلیل‌های آنها در فضای مجازی می‌تواند اثربخش باشد.

کد خبر 6079536

دیگر خبرها

  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • دشمن ذلت را در عملیات «وعده صادق» تمام‌قد پذیرفت
  • دشمن ذلت را در عملیات«وعده صادق» تمام‌قد پذیرفت
  • وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه است
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات در مقابله با خسارات احتمالی سیل
  • سرلشکر موسوی: پاسخی طوفانی به تعدی دشمنان خواهیم داد
  • «وعده صادق» نیروهای مسلح ایران به هرگونه تعدی، پاسخی کوبنده است