Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تایید اعتبارنامه ۷۳ نماینده خبر داد و گفت که اعتبارنامه سه منتخب دیگر مجلس یازدهم در شعب در حال بررسی است.

محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه امروز یکشنبه مجلس اعتبارنامه ۲۷۳ نفر از نمایندگان تایید شد و اعتبارنامه سه منتخب مجلس یازدهم نیز در شعب مربوطه در حال بررسی است و اگر در شعبه مربوطه به تصویب برسد به صحن ارجاع می‌شود و اگر نیاز به بررسی بیشتری باشد به کمیته تحقیق ارجاع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تبریز در مجلس ادامه داد: یکی از مراحل مربوط به بررسی اعتبارنامه‌ها استعلام از شورای نگهبان است، طبق آئین‌نامه شعب اعتراضاتی را قابل طرح می‌داند که در شورای نگهبان بررسی نشده ولی اگر مدارک و مستندات مورد اعتراض در شورای نگهبان بررسی شده باشد قابل طرح نیست.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به جلسه روز سه شنبه مجلس گفت: در این جلسه مهمانانی از خود مجلس و احتمالا از وزرا خواهیم داشت و مسائل مربوط به اداره داخلی مجلس و همچنین مسائل اقتصادی خود را در دستور کار داریم که احتمالا بخشی از جلسه به صورت غیر علنی و بخشی به صورت علنی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، مجلس ٢٩٠ نماینده دارد که در پی برگزاری انتخابات اسفند ٩٨، انتخابات در ١١ حوزه به مرحله دوم کشیده شد، همچنین دو نفر از منتخبان (فاطمه رهبر و محمدعلی رمضانی) پیش از ورود به مجلس درگذشتند و شورای نگهبان صلاحیت سینا کمالخانی منتخب تفرش را نیز پس از انتخابات رد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي نگهبان مجلس یازدهم اعتبارنامه نمایندگان مجلس شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی

به گزارش قدس آنلاین، جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه) و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان)، جهت تأمین نظر شورای نگهبان با اعمال اصلاحات عبارتی در ماده ۱۱ طرح مذکور موافقت کردند.

گفتنی است؛ دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن در اجرای ماده ۲۱۲ آئین نامه داخلی مجلس

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جز (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲

گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری

گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۱)

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درباره طرح استفساریه جز ۱ بند الف ماده ۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • طحان نظیف: طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند
  • طحان نظیف: طرح تامین مالی ⁧تولید⁩ و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد
  • طرح تامین مالی ⁧تولید⁩ و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد
  • طرح تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها در شورای نگهبان تایید شد