Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو مجموعه نمایشی رادیویی به مناسبت ایام ارتحال «امام خمینی » ره از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجموعه رادیویی  «مهمان ما» به کارگردانی نازنین مهیمنی  و «سه دیدار»  به کارگردانی بهرام ابراهیمی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

مجموعه نمایشی «سه دیدار» بر اساس کتابی با همین عنوان تنظیم رادیویی گردیده که روایتگر مقاطعی از نوجوانی و جوانی امام خمینی رحمه الله علیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجموعه رادیویی نگین خواجه نصیر، راضیه مومیوند،بهادر ابراهیمی، سینا نیکوکار، سلمان خطی، سعیده فرضی، محمد رضا علی، کرامت رودساز و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش پرداخته اند.

«سه دیدار» به  تهیه کنندگی: فرشاد آذرنیا، کارگردانی بهرام ابراهیمی صدابرداری فرزاد شریفی  و افکتوری  نازنین حسن پور در هفت قسمت  هر روز ساعت 4:30 از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن ساعت 12:30 دقیقه است.

همچنین  نمایش «مهمان ما» به کارگردانی نازنین مهیمنی در هفت قسمت ساعت 8:45 از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن ساعت 17:45 دقیقه است.

این نمایش به نویسندگی اکبر خوردچشم  درباره خالد طلبۀ جوانی است که در شهر نجف زندگی می کند. اون که شیفتۀ دیدار امام خمینی (ره) شده، شب ها زمانی که حضرت امام برای زیارت ضریح امام علی (ع) داخل حرم می شود، با دیدن ایشان روحیۀ خاصی پیدا می کندو...

این نمایش با هنرمندی مهدی نمینی مقدم، شیما جان قربان، فریده دریامج، عباس توفیقی، علی میلانی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و با  افکتوری نرگس موسی پور،صدابرداری جعفر جودتی  و تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهرهر روز ساعت 8:45 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن 17:45 دقیقه است.

همچنین برنامه آوا نما با محوریت فیلم و موسیقی درباره حضرت امام رحمته الله علیه  روز 14 خرداد ساعت 11:30 به تهیه کنندگی رویا ولی زاده از رادیو نمایش پخش می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی رادیو نمایش رادیویی بازیگران رادیو نمایش پخش می شود نمایشی رادیو امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشالبات مردم در برنامه رادیویی «ساوالانیم» از رادیو اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این برنامه در ادامه تولید برنامه‌های متنوعی که این روز‌ها در صدای اردبیل در دست تهیه است که با طرح مشکلات و پیگیری مطالبات مردمی از اول اردیبهشت از رادیو اردبیل و رادیو نما پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • پیگیری مشالبات مردم در برنامه رادیویی «ساوالانیم» از رادیو اردبیل
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • صدای اردیبهشت رادیو در ۸۴ سالگی