Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:14:02 GMT

برگزاری بازی های باقیمانده سری آ در 7 روز هفته

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۳۹۳۵

برگزاری بازی های باقیمانده سری آ در 7 روز هفته

رقابت های سری آ فوتبال ایتالیا از 30 خرداد شروع خواهد شد و برنامه بر این است که به صورت فشرده، 12 هفته باقیمانده به انجام برسند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از لالیگای اسپانیا و لیگ برتر انگلیس، سری آ ایتالیا هم با برگزاری بازی‌های روزمره فصل را از سر خواهد گرفت. اکنون که به خاطر عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، دیگر دلیلی برای برگزاری بازی‌ها در دو روز پایانی هفته وجود ندارد، مقامات سری آ تصمیم گرفته‌اند که بازی‌های را به گونه‌ای برگزار کنند که امکان پخش تلویزیونی برای همه آنها فراهم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

از این رو آنها در نظر دارند بازی‌های را به صورت پراکنده در هفت روز هفته برگزار کنند تا امکان دیده شدن همه آنها وجود داشته باشد. این ایده‌ای است که هم شرکت‌های تلویزیونی پخش کننده بازی‌ها را خوشحال خواهد کرد و هم رضایت باشگاه‌ها را به همراه خواهد داشت.

ظاهراً در نتیجه تأکیدهای مکرر اتحادیه بازیکنان ایتالیا، تصمیم بر این شده است که بازی‌ها در ساعات ابتدایی عصر برگزار نشوند و این هم به دلیل دمای بالای هوا در تابستان‌های ایتالیا است.

 

 

 

 

به منظور تمام شدن بازی‌ها تا روز دوم آگوست و فراهم شدن امکان حضور نمایندگان ایتالیا در رقابت‌‌های لیگ اروپا و لیگ قهرمانان، تقویم فشرده‌ای برای هفته‌های باقی‌مانده از فصل جاری سری آ در نظر گرفته شده و به همین دلیل امکان برگزاری بازی در هر روز هفته وجود دارد.

گفته می شود هیچ مسابقه‌ای زودتر از ساعت 17:15 به وقت محلی برگزار نخواهد شد و در کل بازی‌ها حداکثر در 3 نوبت زمانی در طول یک روز برگزار می‌شوند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برگزاری بازی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: حالا کاملاً روی بردن لیگ برتر تمرکز می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب علیرغم پیروزی ۱-۰ در بازی برگشت برابر آتالانتا، با شکست ۳-۱ در مجموع دو دیدار، از لیگ اروپا حذف شد. پس از پایان دیدار، یورگن کلوپ که در فصل آخر مربی‌گری‌اش در لیورپول قرار دارد، نظراتش را درباره حذف از لیگ اروپا بازگو کرد.

عملکرد تیم؟
در دقایق زیادی بازی تیم را دوست داشتم. تعهد، میل و قدرتی که پسرها نشان دادند فوق‌العاده بود. عملکرد نسبت به دو بازی آخر بهبود یافته بود، اما از نظر مثبت بودن بازی، چیز کمی برای افتخار کردن وجود داشت.

حذف از لیگ اروپا؟
آتالانتا ۱۰۰ درصد مستحق صعود بود. کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم، در همان بازی رفت ضربه اصلی را خوردیم. نکته مثبت این است که اکنون می‌توانیم روی لیگ تمرکز کنیم و این دقیقاً همان کاری است که از این به بعد انجام خواهیم داد.

دلیل حذف تیم؟
فقط این بازی نیست. قبل از این بازی ما در سه بازی گذشته ۶۷ شوت زده‌ایم که در هیچکدام از آنها پیروز نشدیم. این واقعاً عجیب است. باید راه‌حلی برای بازی‌های باقیمانده پیدا کنیم.

برنامه‌تان از فردا؟
امشب بازی را بردیم، به مسیر پیروزی برگشته‌ایم، دو روز و نیم فرصت داریم که برای بازی مقابل فولام ریکاوری کنیم. این بازی دشوار و متفاوت خواهد بود. فعلا فقط به فولام و بردن آنها فکر می‌کنیم.

پیام‌تان به هواداران؟
بیایید روی این رقابت‌ها خط قرمز بکشیم. ما آرزو داشتیم هواداران ما به دوبلین بروند، اما بدیهی است که اکنون این اتفاق نیفتاده. حالا به کمک هواداران در بازی‌های باقیمانده لیگ برتر تمام توان‌مان را به کار می‌گیریم.

دیگر خبرها

  • رضاوند: بازی‌ها با VAR برگزار شود تا حق تیمی‌ خورده نشود
  • کورس داغ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی آرسنال برای جدال با وولورهمپتون
  • آرش رضاوند: به نظرم در هفته‌های آخر، بازی‌ها با VAR برگزار شود / فیلم
  • کلوپ: حالا کاملاً روی بردن لیگ برتر تمرکز می‌کنیم
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • بازی‌های باقیمانده استقلال در لیگ برتر + جدول
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌