Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، درباره‌ی وضعیت این تیم، گفت: از چهارشنبه گذشته، توانستیم تیم را دور هم جمع کنیم. غیر از شیمبا، که چند روزی دیرتر به ما اضافه شد، تمامی بازیکنان آمدند. پنجشنبه اولین تست را انجام دادیم و تمرینات را آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آذری و مدیریت کارخانه ممنونم که زحمت بسیاری کشیدند؛ با توجه به هزینه‌های سنگینی که در این شرایط وجود دارد. اقداماتی که باید انجام شود، هزینه‌ی زیادی را به باشگاه تحمیل می‌کند.

وی افزود: اهواز شرایط خوبی ندارد و نمی‌توانستیم اردو را در اهواز برگزار کنیم. اگر بازیکنان مجبور بودند به خانه هایشان بروند و برگردند، خیلی شرایط خطرناک میشد. تیم به تهران آمد. با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌ها، شرایط خوب تیم را حفظ کردیم.

نکونام گفت: برای بازی با استقلال، هواداران که حضور ندارند. تیم‌ها هم که در هتل، مستقر هستند. تماس خارجی وجود ندارد و تفاوتی ندارد تیم‌ها کجا باشند. امیدوارم تا آن روز، شرایط کل کشور بهتر شود، اهواز هم بهتر خواهد شد؛ در جریان هستم که مسئولان استانی مشغول هستند و زحمت می‌کشند. شرایط قرنطینه را هم کمی سخت‌تر کرده اند تا موارد لازم، بیشتر رعایت شود.

وی افزود: ما و هواداران، دوست داریم در شهر خودمان بازی کنیم.

جواد نکونام گفت: من به دیگر تیم‌ها کاری ندارم. در آغاز هم گفتم لیگ نباید برگزار شود. این نظر، به خاطر خودم یا تیمم نیست، به کل جامعه فوتبال فکر میکنم. همه مخالف آغاز لیگ هستند. به قهرمانی و دیگر مسائل توجهی ندارم، سلامتی فوتبال و جامعه اهمیت دارد. اگر بتوانیم کمک کنیم، هر روز یک نفر کمتر به بیمارستان مراجعه کند، به پرستارانی که می‌گوییم قهرمان هستند، کمک کرده ایم. زمانی که مجبور باشیم، تمرین می‌کنیم.

او گفت: سر من کلاه نمی‌رود! صحبت از پروتکل بهداشتی اسپانیا و آلمان به میان می‌آید. در ایران یک مورد از پروتکل‌های بهداشتی اسپانیا را نمی‌توانیم انجام دهیم. در اسپانیا، بازیکن باید تا آخرین روز تمریناتش با همان ماشینی که از روز اول، استفاده می‌کرده است، رفت و آمد کند؛ حتی اگر تاکسی باشد، باید با همان تاکسی رفت و آمد کند. بازیکن حق رفتن به رختکن و دوش گرفتن را ندارد. امکانات دارند، ولی سخت گیری می‌کنند. در آلمان، فقط دو ماه تمرین کردند تا مسابقات آغاز شود. اعلام می‌کنیم ۲۰ روز دیگر بازی‌ها آغاز می‌شود و سر شروع زودتر، جنگ می‌شود.

نکونام ادامه داد: ما باید زیرساخت‌ها را آماده می‌کردیم. تمام نکات را استانداردسازی می‌کردیم و در نهایت تمرینات را شروع می‌کردیم. ما یک هزارم پروتکل آلمان و اسپانیا را هم نداریم. بپرسید و مطالعه کنید. نباید هر حرفی شنیدیم، باور کنیم. من با دوستانم در ارتباط هستم، به دلیل علاقه و وظیفه ام از آن‌ها سوال می‌کنم. تیم‌های آلمانی سه هفته باهم تمرین کردند و قبل از آن، انفرادی تمرین می‌کردند.

او ادامه داد: آلمان در هفته‌ی اول ۹ مصدومیت داشته است. تیم اوساسونا در حال حاضر، ۵ مصدوم دارد. در حالی که در مرحله تمرینات هستند و هنوز به لیگ نرسیدند. باید اتاق‌های جداگانه و پرواز‌های ۱۰۰ درصد چارتر داشته باشند.

نکونام گفت: نظر ما این است که می‌خواهیم لیگ را برگزار کنیم، پس الهی به امید تو! بازیکن از دستگاه رد و وارد زمین شود، با تکل زمین می‌خورد و پروتکل زیر سوال می‌رود. کدام باشگاه بزرگ دنیا، کنار زمین مدام از اسپری استفاده می‌کند یا ماسک می‌زند. فوتبال ورزش متفاوتی است و با تمام شغل‌ها هم تفاوت دارد. موضوع را احساسی نکنیم و منطقی برخورد کنیم.

او تصریح کرد: هنگام تصمیم گیری باید تمامی مدیران را دعوت می‌کردند و تبادل نظر صورت می‌گرفت؛ شاید از ۵۰ نظر، دو نظر مناسب بود. در سالی که چندین رقابت مهم را در پیش داریم، نمی‌توانیم لیگ برگزار کنیم و با یک استراحت ۲۰ روزه، مجددا لیگ جدید آغاز کنیم. بازیکنان آسیب می‌بینند. به نظر من، تصمیم عقلانی این بود که لیگ را تعطیل کنیم، استراحت دهیم و شروع به آماده سازی زیرساخت‌ها برای برگزاری بازی‌هایی با پروتکل‌های بهداشتی قابل انجام، می‌کردیم. سپس لیگ را آغاز می‌کردیم، ابتدا ۹ هفته‌ی باقی مانده را انجام میدادیم و نیم فصل را استراحت نمی‌کردیم. لیگ هر سال اردیبهشت باید تمام شود، یک ماه بیشتر بازی می‌کردیم. اگر در خرداد بازی کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

نکونام گفت: تیم‌ها در معرض آسیب هستند. هر تیمی برد یا ببازد، مهم نیست. این‌ها زمانی اهمیت دارد که رقابت وجود داشته باشد. این بازی‌ها بسیار تکرار خواهد شد، سلامتی اهمیت دارد. از بازیکنان سوال کنید، وقتی تمرینات شروع شده و اجبار است، بازیکن نمی‌تواند نه بگوید. زمانی که گفتند تست مثبت داریم، بازیکن به من گفت من در ماشین استراحت می‌کنم. بازیکنان می‌ترسیدند. ممکن است من کرونا بگیرم اتفاقی برایم نیفتد، آیا برای دیگری هم خطری ندارد؟

بیشتر بخوانید :فولادی‌ها برای میزبانی از استقلال، قاطع هستند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان پروتکل های بهداشتی نکونام گفت پروتکل ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!

به گزارش ورزش سه، شاگردان اوسمار ویرا با وجود آنکه نیم‌فصل دوم را با شکست برابر آلومینیوم اراک آغاز کردند اما توانستند در ادامه، روندی درخشان را در پیش گیرند؛ به‌طوری‌که 6 برد و یک تساوی در 7 بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر در کارنامه سرخ‌پوشان پایتخت دیده می‌شود تا آن‌ها با کسب 19 امتیاز از 8 مسابقه، به کار خود در نیم‌فصل دوم ادامه بدهند.

پرسپولیسی‌ها که عنوان صدرنشین نیم‌فصل دوم لیگ برتر را یدک می‌کشند، این فرصت را دارند تا در دیدار پیش‌رو، رکورد خود در مقایسه با نیم‌فصل نخست را بهبود ببخشند. آنها در نهمین بازی در نیم‌فصل اول فصل جاری با هدایت یحیی گل‌محمدی، در اصفهان مقابل سپاهان شکست خوردند درحالیکه درصورت پیروزی در بازی بعدی مقابل نفت در دور برگشت 22 امتیازی خواهند شد و این یک ارتقا برای تیم اوسمار به نسبت نیم فصل اول است.

آنها این هفته در یک بازی جنجالی مقابل ملوان بندرانزلی با یک گل از سد حریف خود گذشتند و این پیروزی زمینه‌ساز صدرنشینی سرخ‌پوشان پایتخت در جدول دیدارهای خانگی شد. پرسپولیس در این فصل از ۱۲ مسابقه خانگی موفق به کسب ۳۰ امتیاز شده‌ و بالاتر از استقلال که در ۱۱ بازی خانگی ۲۹ امتیاز کسب کرده، صدرنشین جدول بازی‌های خانگی است. البته که شاگردان جواد نکونام در هفته پیش‌رو این فرصت را دارند تا بعد از ۲ تساوی پیاپی در دیدارهای خانگی، برابر شمس‌آذر قزوین پیروز شوند و بار دیگر عنوان برترین تیم در دیدارهای خانگی را از آن خود کنند.

دیگر خبرها

  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • اسلواکی : مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم
  • مدیرعامل میلان: مجبور نیستیم ستارگان تیم را بفروشیم
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • رسمی؛ رائول گارسیا از فوتبال خداحافظی می‌کند