Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه کرمپور روز شنبه در ارتباط افزود: پایگاه خبری ایران تئاتر به ارئه گزارشی از فعالیت هنرمندان مرد در حوزه نمایش سال ۹۸ پرداخت که حضور فعالانه‌ و خلاقانه تری نسبت به گذشته در صحنه های تئاتر داشته اند.

وی بیان کرد: در این گزارش به نمونه‌های قابل تاملی استناد شده که هر یک به گونه‌ای با بهره‌مندی از شیوه‌ای درست تر وجه تمایزی را برای برجسته شدن بازی‌های آنها در نظر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمپور ادامه داد: غلامرضا فرج زاده در نمایش «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه‌ها خانه می‌کند اتللو» (نقش یاور)، بازیگر بوشهری است که مورد توجه منتقدان و محافل عرصه تئاتر و نمایش قرار گرفته است.
وی افزود: هنرمندان مطرحی چون امیر نوروزی، مجید رحمتی، ایرج راد، نادر فلاح، مازیار سیدی، نوید محمدزاده، سامان دارابی، کاظم هژیرآزاد، آیت نجفی و بانی پال شومون در این عنوان حضور دارند.

کرمپور یادآور شد: "پاپ"، "تنهای تنهای تنها"، "قصه‌های کیش" و "مروا" از آثار حوزه فیلم سینمایی این هنرمند به عنوان بازیگر است.

وی گفت: این هنرمند بوشهری در بیش از ۳۰ تئاتر با کارگردان‌های مختلف به ایفای نقش پرداخته است.

برچسب‌ها بوشهر بازیگر تئاتر هنرمند تئاتر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر بازیگر تئاتر هنرمند تئاتر بوشهر بازیگر تئاتر هنرمند تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش تعزیه در تئاتر شهر قزوین اجرا می‌شود

حشمت الله اسلامی رئیس انجمن تعزیه استان قزوین گفت: با راه‌اندازی مجموعه تئاتر شهر قزوین فضای مناسبی برای فعالیت هنرمندان استان قزوین فراهم شده که جای قدردانی دارد.

وی افزود: سال گذشته به دلیل نداشتن فضای مناسب برای اجرای فعالیت‌های هنرمندان در اجرای برنامه‌های نمایشی از جمله تعزیه خوانی در مضیقه بودیم، اما با لطف مسئولان استانی مجموعه تئاتر شهر قزوین به بهره‌برداری رسید که افتخاری برای استان است.

رئیس انجمن تعزیه استان قزوین بیان کرد: خوشبختانه با تکمیل مجتمع ارشاد قزوین و افتتاح مجموعه تئاتر شهر موانع موجود در مسیر فعالیت هنرمندان آثار نمایشی برطرف شده و بستری مناسب برای ارتقای سطح فرهنگ و هنر استان قزوین فراهم شده است.

وی بیان کرد: در مراسم افتتاح مجموعه تئاتر شهر قزوین، پیشنهاد شد اجرای تعزیه‌خوانی و ذکر ائمه اطهار (ع) و ۱۴ معصوم در این مجموعه آغاز شود که درصددیم این کار عملی شود.

اسلامی گفت: قرار شد نمایش تعزیه به مدت چهار شب از تاریخ ۹ تا ۱۲ فروردین ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء از ساعت ۲۰ در مجموعه تئاتر شهر قزوین واقع در بوستان ملت اجرا شود.

وی اظهارداشت: برای اجرای مراسم تعزیه‌خوانی ۱۸ تعزیه‌خوان مشارکت دارند که شاید بیشتر هم شود و با برنامه ریزی صورت گرفته در شب نخست تعزیه حربن یزید ریاحی، شب دوم تعزیه حضرت ابوالفضل (ع)، شب سوم تعزیه امام حسین (ع) و شب چهارم هم تعزیه شهادت امام علی (ع) اجرا خواهد شد.

این مسئول گفت: از شهروندان مومن دعوت می‌شود در مراسم تعزیه‌خوانی حضور باشکوهی داشته باشند.

رئیس انجمن تعزیه استان قزوین اضافه کرد: گسترش و تداوم آموزش تعزیه خوانی به دانش‌آموزان مدارس سطح استان در سال تحصیلی با هماهنگی مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان از جمله برنامه‌هایی است که در سال جاری در دستور کار است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش
  • نمایش تعزیه در تئاتر شهر قزوین اجرا می‌شود
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش | از خاک حاصلخیز صحنه سنگلج
  • عکس دوستانه منتشر نشده بازیگران زن و مرد قبل از انقلاب در یک تئاتر!
  • روز جهانی تئاتر + تاریخچه و شعار
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • بازیگر قدیمی و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شد
  • استقبال مخاطبان از «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید + خلاصه و بازیگران فیلم
  • معرفی بازیگران «و تو هم برنگشتی»/ اولین حضور شمس‌لنگرودی در تئاتر