Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر طبق ادعای سلطان المهوس خبرنگار عربستانی، ایران گزینه میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ نخواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سلطان المهوس خبرنگار عربستانی در توییتی از چهار کشور به عنوان کاندیداهای اصلی برای میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ نام برد. طبق گزارش این خبرنگار سعودی کشورهای هند، قطر، عربستان و ازبکستان کاندیداهای میزبانی برگزاری جام ملت های آسیا در سال ۲۰۲۷ شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ادعای خبرنگار عربستانی درحالیست که فدراسیون فوتبال ایران پیش از این اعلام کرده بود که رسما برای میزبانی از جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ اقدام کرده است.

طرفداری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام ملت های آسیا ۲۰۲۷ ایران ایران جام ملت های آسیا جام ملت های آسیا 2027 محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال منچستریونایتد برانکو جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی عجیب تلویزیون سعودی از اتفاقات اصفهان!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 فعالیت شبانه پدافند هوایی پایگاه شکاری اصفهان با واکنش منفی ایران اینترنشنال همراه شد و خبرنگاران و مهمانان این شبکه این اتفاقات را حمله به پهپاد پیتزابر خواندند و تاکید کردند با این نوع پاسخ (ادعایی این شبکه)، دست بالا را ایران دارد و هیچ دلیلی ندارد ایران در صورت حمله اسرائیل به مواضعش در سوریه، دوباره پاسخ ندهد. این بخش‌ها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ناراحتی عجیب تلویزیون سعودی از اتفاقات اصفهان!
  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • روزنامه عربستانی : منطقه تاب تحمل تنش‌های بیشتر را ندارد/ ایران این بار منتظر نخواهد ماند
  • ادعای مربی ایرانی افغانستان: در آسیا قدرتنمایی می‌کنیم
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال