Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@16:52:18 GMT

راننده وانت نیسان در میان شعله های آتش جان باخت

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۴۱۷۷

راننده وانت نیسان در میان شعله های آتش جان باخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید محمد صفوی با اشاره به برخورد وانت نیسان و کامیون در محور اردبیل- خلخال عنوان کرد: در این حادثه راننده وانت نیسان در میان شعله‌های آتش سوخت و جان باخت.

وی اظهار داشت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش وقوع حادثه رانندگی در محور اردبیل-خلخال، حوالی سه راهی سقاواز را اعلام که بلافاصله مأموران پلیس راه و انتظامی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: مأموران پلیس راه و انتظامی با حضور در محل مشاهده کردند این حادثه مربوط به برخورد شدید یک دستگاه وانت نیسان با کامیون کشنده روی داده به طوری که پس از این برخورد وانت نیسان طعمه حریق شده است.

صفوی با اشاره به اینکه در این حادثه راننده وانت نیسان در میان شعله‌های آتش سوخت و جان خود را از دست داد گفت: سرنشین وانت نیسان نیز مجروح و توسط اورژانس به بیمارستان فاطمی اردبیل انتقال داده شد.

وی انحراف به چپ ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده وانت نیسان را علت این حادثه اعلام و تصریح کرد: استراحت ۱۵ دقیقه‌ای به ازای هر ۲ ساعت رانندگی تأکید همیشگی پلیس با هدف پیشگیری از حوادث رانندگی است.

کد خبر 4938608

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه استان اردبیل حادثه رانندگی سانحه تصادف ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا یاسوج راننده وانت نیسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  رئیس آتش‌نشانی شهرداری زرند با اشاره به حادثه سقوط خودرو به دهانه پل گفت: این حادثه  دیشب حوالی ساعت ۲۳:۲۵ دقیقه رخ داد و در این حادثه نو عروس مصدوم که در کابین خودرو گرفتار شده بود، با کمک نیرو‌های امدادی آتش نشانی با همکاری اورژانس  از خودرو خارج و به مرکز درمانی اعزام شد.

بخشی تصریح کرد: متاسفانه عروس جوان در بیمارستان  جانباخت.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور مرگنلر _ چایپاره
  • حادثه رانندگی در محور ارومیه_سلماس
  • عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند