Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:56:25 GMT

چهره زیبا و سینه ستبر ایران را مخدوش نکنیم

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۴۲۰۴

چهره زیبا و سینه ستبر ایران را مخدوش نکنیم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهرستانی رئیس دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن اشاره به حوادث تلخ اخیر کرمانشاه، که موجب تکدر خاطر مردم شریف کرمانشاه شده است، خدمت به محرومان را از اساسی‌ترین دستورات امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دانست و گفت : حضرت آیت الله علماء نماینده معزز، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بار‌ها در خطبه‌های پر شکوه نماز جمعه کرمانشاه و دیدار‌های مسولان دستگاه‌های اجرایی تاکید دارند که، «آحاد مسوولان باید به نوکری و خدمتگزاری به مردم شریف، نجیب، ولایت مدار و شهید پرور استان کرمانشاه افتخار کنند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : این که می‌بینیم گاهی به دلیل قصور و بی مبالاتی برخی، مشکلی برای یکی از شهروندان محترم ایجاد می‌شود، نشانگر عدم برنامه ریزی درست و منطقی بر محور قانون می‌باشد، زیرا وقتی همگان بر مدار قانون حرکت کنیم و قوانین را فصل الخطاب خود قرار دهیم، یقیناً در آینده دیگر شاهد چنین رخداد‌های تلخی نخواهیم بود.

رئیس دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: مردم بزرگ استان کرمانشاه در جای جای صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی، تعهد خود را به کرات به انقلاب و خون شهدا ادا کرده اند، لذا همگان باید در خدمت به مردم، خصوصاً محرومان، که، ولی نعمتان همه ما هستند، از هم گوی سبقت بگیریم.

این استاد دانشگاه ادامه داد: در رزمایش مواسات و همدلی و خدمت مومنانه، مردم متدین و بصیر و انقلابی استان کرمانشاه، یکی از زیبا‌ترین جلوه‌ها و صحنه‌های انسانی و دینی خود را در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) رقم زدند، که این حرکت‌های بزرگ و ماندگار نشات گرفته از حس نوع دوستی و خدمت به محرومان و اقشار آسیب پذیر می‌باشد.

 شهرستانی گفت: در این راستا بایسته است از اقدام سریع و به موقع و انقلابی دادستانی کرمانشاه تقدیر شود و انتظار می‌رود دادستان محترم با صلابت و قدرت با خاطیان برخورد نماید تا از تکرار این گونه حوادث و اتفاقات تلخ جلوگیری بعمل آید .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه ولی فقیه نمازجمعه جمعه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح پنجشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان عسلویه اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان عسلویه، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: برپایی چنین برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این دیدار ۶۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه، ضروری و کارگشایی و ۱۹ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین ۱۰ بسته معیشتی به افراد درخواست کننده اهدا شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، بیش از ۵۰ مورد درخواست اشتغال پیگیری و دستور لازم صادر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6088473

دیگر خبرها

  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است