Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح حوادث اخیر در ایالات متحده آمریکا را نشانه روشنی از فرو ریختن ابهت پوشالی و شکستن استخوان‌های امپریالیسم آمریکا توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار «ابوالفضل شکارچی» در گفت‌وگویی با اشاره به رفتارهای نژادپرستانه رئیس‌جمهور آمریکا و خشونت‌های غیرانسانی پلیس آمریکا علیه شهروندان و سیاهپوستان این کشور اظهار کرد: دولت استکباری آمریکا بر خلاف شعارهای دروغین حقوق بشری، این روزها چهره زشت و غیر انسانی خود را در مواجهه با اعتراضات مردمی بیش از پیش نمایان و با توسل به خشن‌ترین روش‌ها، پایه‌های دموکراسی دروغین را متزلزل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح و معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: نظام استکباری آمریکا در حالی این روزها شاهد صحنه ناآرامی و آشوب‌های گسترده در این کشور است که سران کاخ سفید همواره و در ادامه سیاست‌های مداخله‌جویانه خود عامل بسیاری از ناهنجاری‌ها در منطقه و جهان است که خبرسازی‌های دروغین در ارتباط با جان باختن تعدادی از اتباع مهاجرین افغانستان در مرزهای جمهوری اسلامی ایران و ارتباط آن با نیروهای مرزبانی نمونه‌ای از این دروغ‌پردازی‌هاست که شواهد نشان می‌دهد با هدف لطمه زدن به روابط برادرانه دو کشور ایران و افغانستان طراحی شده است؛ حال آنکه پذیرش بیش از 3 میلیون نفر از مهاجران افغانستانی طی سه دهه اخیر در جمهوری اسلامی ایران و پیوندهای عمیق دینی و قومی تردیدی باقی نگذاشته است که برخی تحرکات تفرقه‌افکنانه نمی‌تواند مانعی در مقابل تداوم این پیوندها باشد.

 

سردار شکارچی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به رفتار مضحک وزارت خزانه‌داری آمریکا در قرار دادن نام تعدادی از مسئولان و فرماندهان نیروی انتظامی ازجمله وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی در لیست تحریم‌ها اشاره و با بیان اینکه «این قبیل اقدامات ایذایی و از سر استیصال، نخواهد توانست بر اراده مردم و مسئولان نظام اسلامی در مقابله با خوی استکباری و سلطه‌طلبی آمریکا کوچکترین خدشه‌ای ایجاد کند»، تأکید کرد: ابهت پوشالی آمریکا در حال فرو ریختن است و صدای شکستن استخوان‌های آن بیش از پیش به گوش می‌رسد.

 

سردار شکارچی در پایان گسترش ناامنی‌ها در سرتاسر ایالت‌های آمریکا و واگرایی متحدان سنتی از این کشور را گواه آشکاری بر مدعای خود عنوان کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار شکارچی ارتش جمهوری اسلامی ارتش نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژهٔ نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش در سراسر کشور

مراسم رژه ارتش امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ همزمان با بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده‌هان نیروهای مسلح و مسئولان استانی در سراسر کشور برگزار شد.

کد خبر 745487

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه فلسطین از سوی آمریکا
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • فیلم شبکه خبر از وضعیت خیابان‌های شهر بعد از حوادث بامدادی
  • واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان | از هراس کشورهای اروپایی تا محکومیت توسط عمان
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعا‌های اخیر سران اروپا و وزرای گروه هفت
  • جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • سردار جلالی یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • رژهٔ نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش در سراسر کشور
  • آمریکا باید از ‌آب‌های خلیج فارس خارج شود