Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب عفری مفرد سرپرست فرماندار شهرستان هویزه گفت: جلسه بررسی موارد و مشکلات اداره شیلات و پرورش ماهی در این شهرستان با حضور مسئولان برگزار گردید.

او افزود: در این جلسه موضوع پیگیری افزایش دبی آب رودخانه نیسان و تالاب هورالعظیم به منظور جلوگیری از بروز تلفات آبزیان در فصل گرما و همچنین همکاری در خصوص مجوز‌های لازم برای مزارع پرورش ماهی گرمابی غیرمجاز شهرستان مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عفری مفرد به موضوع امور آب و محیط زیست استان خوزستان اشاره کرد و بیان داشت: جلب اعتبارات لازم در زمینه امکان سنجی تامین آب جهت راه اندازی مجتمع پرورش ماهی هزار هکتاری شط علی هویزه باید پیگیری شود، ضمن اینکه طرح جدید پیشنهادی اداره شیلات هویزه در خصوص پیگیری اجرای مراحل اولیه و مقدمات ساخت پروژه جدید پرورش ماهی متراکم غیر خاکی (بتونی) با سیستم نوین کاهش آب در منطقه وایجاد اشتغال پایدار مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرورش ماهی تالاب هورالعظیم اشتغال پایدار ماهی گرمابی پرورش ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ تن‌ ماهی قزل‌آلا از لرستان به خارج از کشور صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زبردست امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه توسعه صادرات فرآورده‌های خام دامی با محوریت آبزیان را در دستور کار داریم، اظهار داشت: در یک‌ماهه اول سال جاری ۷۵ هزار کیلوگرم خوراک آبزیان به کشور عراق و ۲۰ تن‌ماهی زنده قزل‌آلا از مبدأ استان به خارج از کشور صادر شده است.

وی با اشاره به صادرات یک‌ماهه اول سال جاری، اظهار کرد: فروردین‌ماه سال جاری ۲۴۱ هزار کیلوگرم پا و پنجه مرغ به کشور ویتنام، ۷۵ هزار کیلوگرم خوراک آبزیان به کشور عراق و ۲۰ تن‌ماهی زنده قزل‌آلا از مبدأ استان به خارج از کشور صادر شده است.

مدیرکل دامپزشکی لرستان، افزایش صادرات و تقویت صادرات برای حمایت از تولیدات فرآورده‌های خام دامی در استان را از اهداف دامپزشکی عنوان کرد و افزود: باتوجه‌به اینکه در لرستان شرایط مناسبی برای پرورش ماهیان سردابی فراهم شده است، به دنبال توسعه صادرات فرآورده‌های خام دامی با محوریت آبزیان هستیم.

زبردست، گفت: در حال حاضر ۹ واحد تکثیر، ۳۷۹ واحد پرورش ماهیان سردابی آبی و ۲۸ مرکز پرورش ماهیان گرم آبی در استان فعال است.

کد خبر 6082177

دیگر خبرها

  • ۲۰ تن‌ ماهی قزل‌آلا از لرستان به خارج از کشور صادر شد
  • استفاده از آب چاهک برای پرورش ماهی در نیمروز
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • آغاز برداشت ماهی از قفس در گلستان
  • اشتغالی مولد و سودآور با پرورش ماهی در زابل
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • تولید بیش از ۷۰۰ تن ماهی سردآبی در استان یزد
  • برنامه ریزی شرکت نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال
  • آبگیری و راه‌اندازی مزارع پرورش آرتمیا در مجتمع فسندوز چهار برج آغاز شد
  • چگونه نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار راه اندازی کنیم؟