Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص افزایش ترددها در سطح شهر و وضعیت کرونا در تهران اظهار داشت: همچنان تاکید می‌کنیم که کرونا در تهران پایان نیافته و در این موضوع باید جدی تر باشیم.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران مراجعه کننده با تابلوی کرونا در بخش‌های مختلف ۱۷۱ نفر و بیماران جدید بستری در بیمارستان‌های استان تهران ۷۲ مورد جدید در بخش‌های عادی بستری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقایسه با ۲۴ ساعت قبل رشد مختصر داشته که از این میزان ۳ و نیم درصد در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند و امروز نیز ۵.۶ دهم درصد بستری شده‌اند که افزایش مختصر داشته است.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران بیان داشت: با توجه به تغییرات شناور آمار و موارد جدید اعلام می‌کنیم که هنوز در کنترل قطعی کرونا در شهر تهران قرار نگرفته‌ایم و زمان نیاز داریم و مهم‌ترین عامل انتقال بیماری حضور در مراکز پر تردد بوده و در شرایط فعلی خطر در کمین است و استفاده از ماسک همچنان مورد توصیه می‌باشد.

زالی در ادامه عنوان داشت: مهم‌ترین خطر در استمرار اپیدمی خستگی شهروندان از پروتکل‌های بهداشتی و سهل انگاری در عدم رعایت موارد بهداشتی است.

کد خبر 4938695

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا زالی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسؤولان قضائی دادگستری استان تهران در اقدام عملی پس از ابلاغ سند تحول و تعالی قوه قضائیه و در اجرای مبحث هشتم نظام مدیریتی اجرای برنامه تحول با موضوع ارتباط با مردم در اولین برنامه ملاقات مردمی سال ۱۴۰۳ در مجتمع قضائی امام خمینی (ره) حضور یافتند.

حاجی رضا شاکرمی، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران اظهار کرد: در این ملاقات مردمی که به صورت چهره به چهره و با هدف تکریم ارباب رجوع، نظارت بهتر بر امور قضائی اصحاب پرونده و بررسی و شناخت دقیق‌تر مطالبات و مشکلات آنان برگزار شد، ۱۶ نفر از مسئولان قضائی استان تهران با ۳۱۲ نفر از مراجعه‌کنندگان ملاقات کرده و به بررسی مشکلات حقوقی و قضائی آن‌ها پرداختند.

وی در ادامه افزود: در ملاقات‌های مردمی دستگاه قضائی استان، ضمن استماع مستقیم و بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضائی مراجعه‌کنندگان، دستورات لازم در جهت رفع مسائل در چارچوب قوانین صادر می‌شود.

عمده درخواست‌های مراجعین در این ملاقات مردمی با عناوین درخواست خلع ید، استرداد ثمن معامله، کلاهبرداری، ارتشا، فسخ قرارداد، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگی‌ها، درخواست‌های عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی بود که قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضائی استان در این رابطه راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی را صادر کردند.

گفتنی اس؛ ت متقاضیان می‌توانند جهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسؤولان قضائی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه - سامع» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

کد خبر 6080529

دیگر خبرها

  • آزمون سخت دولت برای باز کردن گره حمل‌و‌نقل شهروندان تهرانی!
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • استمرار عملیات بازگشایی گردنه تته سروآباد
  • دومین خانه شهید در تهران افتتاح شد
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان