Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل استقلال می‌گوید با هیچکس عهدی نبسته و مثل دیگران از فامیل و بستگانش در این باشگاه استفاده نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، احمد سعادتمند در جمع خبرنگاران درباره شروع تمرینات آبی‌پوشان اظهار کرد: تمرینات تیم‌مان از تاریخ یکم خرداد شروع شده و این روزها بازیکنان‌مان در حال تمرین هستند. فردا دو نوبت تمرین داریم و ما دو زمین چمن آماده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز هم با یکی از بهترین سالن‌های بدنسازی کشور تفاهم نامه‌ای امضا خواهیم کرد و هیچ هزینه‌ای هم نمی‌دهیم. از مدیر محترم این مجموعه حرفه‌ای تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: ما پرداختی‌هایی داشتیم و با کمک یکی از دوستانم مطالبات دیاباته را پرداخت کردیم و در شرایط خوبی قرار داریم. همه عزیزان زحمت می‌کشند تا تیم‌مان بتواند با قدرت در مسابقات شرکت کند و همچنان می‌گویم یکی از مدعی‌های قهرمانی لیگ هستیم.

سعادتمند با بیان این‌که امروز خبری مبنی بر قومیتی بودن انتصابات در باشگاه استقلال منتشر شده، گفت: هیچکدام از انتصابات از دوستان شمالی نبودند و نمی‌دانم چرا گفتند افراد منصوب باشگاه همه شمالی هستند. در باشگاه استقلال با هیچکس عهدی نبستیم و فقط عهدمان با هواداران و منافع باشگاه است و مثل دیگران از فامیل و بستگان استفاده نمی‌کنیم و هر کسی که می‌تواند به باشگاه کمک کند از وجودش استفاده می‌کنیم.

او درباره گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اضافه شدن سه عضو جدید به هیات مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: اعضای هیات مدیره و عزیزان ما زحمت می‌کشند و همه پای کار هستند. هیات مدیره با چهار نفر دارد کار می‌کند و اگر قرار بر اضافه شدن فردی باشد، با نظر مجمع آن چیزی که به نفع باشگاه خواهد بود صورت می‌گیرد. در رابطه با آقای خلف و روحی هم باید بگویم برای باشگاه زحمت کشیدند و همچنان از کمک‌شان استفاده می‌کنیم و برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدیرعامل استقلال درباره نامه آذری به سازمان لیگ برای لغو دیدار فولاد و استقلال و صحبت‌های جواد نکونام مبنی بر بازی نکردن این تیم به دلیل نیامدن بازی پاتوسی بازیکن خارجی‌ فولاد گفت: در رابطه با این مورد اطلاعی ندارم. ما هم دو بازیکن‌ داشتیم که به دلیل مشکلات مالی نیامدند ولی تلاش کردیم و آمدنشان حل شد. البته اعتقاد من این است سازمان لیگ که باید جلسه‌ای برگزار می‌کرد و نظرات مربیان و مدیران باشگاه‌ها را به صورت تخصصی جویا می‌شد و تصمیم بهتری می‌شد گرفت.

او اضافه کرد: اعتقادم این است که قهرمان باید در زمین مشخص شود و ما هم با یک بازی عقب افتاده، ۱۰ بازی دیگر داریم و در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و می‌توانیم حق مان را در زمین بگیریم. به دو دلیل هم موافقم و هم مخالف برگزاری لیگ هستم. دلیل موافقتم این است که مردم نشاط را دوست دارند و فکر می‌کنم مردم حس گذشته را باید به‌دست بیاورند و از آن‌ سمت هم سلامتی ورزشکاران مهم است و امیدوارم با رعایت پروتکل‌ها بازی‌ها به درستی انجام شود.

سعادتمند درباره پرونده مالی بازیکنان خارجی و پرونده مالی شفر عنوان کرد: همه در باشگاه استقلال باید تلاش کنیم تا از پس این پرونده‌ها بر بیاییم.

او در پایان درباره میلیچ و دیاباته گفت: ابتدا از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم که منظم همیشه سر تمرینات حضور پیدا می‌کنند و انگیزه خوبی دارند. از این دو بازیکن هم تشکر می‌کنم چرا که بسیار حرفه‌ای عمل کردند و باشگاه هم وظیفه داشت که حرفه‌ای باشد و با کمک یکی از دوستانم مطالبات‌شان را پرداخت کردیم. یک موهبت بزرگ در باشگاه داریم و آن هم این است که هوادار داریم و آن‌ها باعث می‌شود ما کار را پیش می‌بریم و از هواداران صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران احمد سعادتمند باشگاه استقلال تشکر می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود

به گزارش "ورزش سه"، لغو بازی روز گذشته تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر شهید سپاسی شیراز به علت مشکل ورزشگاه غدیر اهواز از سوژه‌های داغ لیگ یکی بوده که وضعیت بالا و پایین جدول را تحت تاثیر قرار داده است.

مهدی رجب‌زاده، سرمربی فجر سپاسی درباره لغو این بازی به خبرنگار ما گفت: همه به این مسئله پرداختند و مصاحبه‌های زیادی انجام شد ولی ما دنبال این نیستم به حواشی ورود کنیم. چیزی که اهمیت دارد، این است که بازی قرار بود برگزار شود و صورت جلسه‌ای که بین نماینده‌های ما و استقلال ملاثانی و مسئولین ذی‌ربط امضا شد، هیچ مشکلی وجود نداشت.

او ادامه داد: قرار بود ما در ورزشگاه غدیر بازی کنیم ولی روز بازی در ورزشگاه باز نشد و ما هم طبق قانون یک ساعت در آنجا حضور داشتیم. ما و تیم استقلال ملاثانی آنجا ماندیم که در نهایت در باز نشد و ما هم با هماهنگی مسئولین فدراسیون، عوامل ذی‌ربط و امضای صورت‌جلسه، محل را ترک کردیم.

سرمربی تیم فجر سپاسی با اشاره به اینکه بازی باید سه بر صفر به نفع ما شود، تاکید کرد: طبق ماده ۶۲ آئین نامه انضباطی اگر به هر دلیلی باشگاه میزبان نتواند تعهداتش را در مورد برگزاری مسابقه انجام بدهد، طبق قانون بازی باید سه بر صفر شود که نمونه‌هایش را سال گذشته داشتیم؛ برای مثال در یک بازی، تیم ماهشهر نتوانست شرایط زمین را فراهم کند و بازی به نفع حریفش سه بر صفر شد و امسال هم چنین اتفاقی افتاد. این چیزی بوده که قانون صراحتا اعلام کرده است.

رجب‌زاده با بیان اینکه باشگاه فجر شهید سپاسی لایحه‌اش را آماده و به فدراسیون اعلام کرده، گفت: ما برنامه ریزی کرده بودیم و طبق زمان مشخص به ورزشگاه رفتیم؛ در صورتی که بلای طبیعی نازل شود، قضیه فرق می‌کند ولی در این مورد، باشگاه استقلال ملاثانی نتوانسته شرایط بازی را فراهم کند.

سرمربی فجر در مورد عدم همکاری استقلال خوزستان عنوان کرد: دوستان از قبل هماهنگی کرده بودند. من خودم متعجب هستم چرا صورت‌جلسه امضا ولی بازی برگزار نشد. حالا که این اتفاق افتاده، مسئولان مربوطه باید صحبت کنند، اما این موارد به ما مربوط نمی‌شود و ما وظیفه خودمان را انجام دادیم.

رجب‌زاده تاکید کرد: ما کارمان را به درستی انجام دادیم و از فدراسیون توقع داریم مثل همیشه قاطع برخورد کرده و رای را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • عکس/ تشکر جالب یک کارگر از رهبر انقلاب
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود