Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران باشگاه بارسلونا قصد دارند با ماندن کوتینیو در بایرن مونیخ برای یک فصل دیگر موافقت کنند. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد؛ باشگاه بارسلونا آماده است که به فیلیپه کوتینیو اجازه دهد تا در ازای 10 میلیون یورو به مدت یک فصل دیگر به طور قرضی در بایرن مونیخ بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هانسی فلیک، سرمربی سرخپوشان مونیخی به این هافبک برزیلی اعتقاد دارد و طرفدار ماندنش در آلیانتس آره‌نا است، این در حالی است که خود کوتینیوی 27 ساله نیز از بودن در مونیخ خوشحال است و می‌خواهد در بایرن بماند.

کوتینیو که در ماه ژانویه 2018 در ازای 167 میلیون یورو از لیورپول جدا و به بارسلونا پیوست، در مدت 18 ماه حضورش در جمع کاتالان‌ها نتوانست عملکرد درخشانش در لیورپول را تکرار کند و در نهایت در تابستان 2019 با قرارداد قرضی یک ساله با بند خرید 120 میلیون یورویی به بایرن مونیخ ملحق شد.

شواین‌اشتایگر: بایرن مونیخ می‌تواند این فصل فاتح لیگ قهرمانان شود

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ اما اخیراً درباره آینده حرفه‌ای کوتینیو به نشریه آلمانی «اشپیگل» گفت: بند قطعی کردن قرارداد کوتینیو منقضی شده و ما آن را فعال نکرده‌ایم. قصد داریم تیم‌مان را برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنیم و خواهیم دید که آیا فیلیپه برای فصل بعد نقشی در بایرن خواهد داشت یا خیر!

گفته می‌شود باشگاه‌هایی همچون چلسی، منچستریونایتد، آرسنال و تاتنهام هم وضعیت کوتینیو را زیر نظر دارند، بازیکنی که این فصل در 32 بازی از رقابت‌های مختلف، 9 گل به ثمر رسانده و هشت پاس‌گل هم داده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا فیلیپه کوتینیو بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا فیلیپه کوتینیو بایرن مونیخ بارسلونا فیلیپه کوتینیو بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریو فردیناند و چالش انتخاب های دوگزینه ای از بین بازیکنان آرسنال و بایرن مونیخ / فیلم

ریو فردیناند در چالش انتخاب های دوگزینه ای از میان بازیکنان آرسنال و بایرن مونیخ شرکت کرد.

دانلود (5.5MB)

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • هری کین: جام نداشتن؟ هنوز مسیر درازی پیش روی من است
  • گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ (1989/4/19) / فیلم
  • ریو فردیناند و چالش انتخاب های دوگزینه ای از بین بازیکنان آرسنال و بایرن مونیخ / فیلم
  • فیلم| بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • دلداری هری کین به ساکا، پس از برتری بایرن مونیخ مقابل آرسنال / فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • گل کیمیش به آرسنال (بایرن مونیخ 1-0 آرسنال)
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس