Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: براساس تصمیمات اتخاذشده، فعالیت اماکن ورزشی به غیر از رشته‌های پربرخورد و استخرهای سرپوشیده در قم آزاد است. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، رسول منعم امروز در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در سالن کرامت استانداری اظهار داشت: روز گذشته سومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان برگرفته از ابلاغیه 16 ستاد کرونا در ورزش کشور پیرامون تصمیم‌گیری در مورد وضعیت فعالیت اماکن ورزشی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم افزود: فعالیت باشگاه‌های ورزشی در تمامی رشته‌های ورزشی به غیر از رشته‌های پربرخورد و همچنین استخرهای سرپوشیده آزاد است. رشته پربرخورد شامل بوکس، جودو،کبدی و کشتی و رشته‌های رزمی هستند، همچنین رشته‌های ورزشی تیمی بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

منعم بیان کرد: در این شرایط هیچ‌گونه مسابقه‌ای در استان قم نخواهیم داشت، مگر مسابقات لیگ برتر که باید با وزارت ورزش و جوانان و علوم پزشکی استان هماهنگ شود.

تمامی استخر‌های استان اردبیل به مدت 10 روز تعطیل شدبازی با سلامت و جان شناگران همدان؛ در امنیت و بهداشت استخرها بازنگری شود‌استخر سرپوشیده نیمه تمام تنگستان امسال تکمیل می‌شود

وی خاطرنشان کرد: قبل از شروع به کار اماکن ورزشی باید تمامی کارکنان و ورزشکاران نسبت به انجام تست‌های لازم اقدام شود و از حضور افراد مشکوک به داخل ورزشگاه جلوگیری به عمل آید.

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قم گفت: همچنین ثبت‌نام در سامانه سلامت در دستور کار است و به همه توصیه‌های لازم را داشته‌ایم تا در این باره اقدام کنند. ورزش‌های سالنی با رعایت پروتکل و ثبت در سامانه می‌توانند کار خود را آغاز کنند ضمن اینکه رشته‌های توپی بدون حضور تماشاگران نیز آزاد شده است.

انتهای پیام/457/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش و جوانان اماکن ورزشی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل پهلوان پیش ازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه تمامی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان مازندران نسبت به تدوین برنامه عملیاتی در دو بخش همگانی و روستایی بر اساس سرفصل‌های مورد انتظار، به ویژه برنامه‌هایی که به عنوان شاخص‌های محوری ارزیابی طرح شهید رجایی بوده اقدام کردند.

وی با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۳ در حوزه ورزش همگانی برنامه‌های خوبی پیش رو خواهیم داشت، تصریح کرد: برنامه عملیاتی تدوینی منطبق بر شعار سال و برنامه ملی ورزش و مردم با تاکید بر ۴ اصل مردمی سازی، آزادسازی اماکن ورزشی، عدالت محوری و ارزان سازی ورزش پیگیری خواهد شد.

پهلوان همچنین گفت: در حوزه ورزش روستایی به مؤلفه‌های کمک به تجهیز و راه اندازی خانه‌های ورزش روستا و ایجاد زیرساخت‌های روستایی، فرهنگ سازی و تربیت نیروی انسانی و نیز جشنواره‌های فرهنگی ورزشی تاکید خواهیم داشت.

وی بیان داشت؛ در بخش ورزش همگانی نیز توسعه زیر ساخت‌ها و امکانات ورزشی به ویژه از طریق آزاد سازی اماکن ورزشی، سازماندهی رویدادها و مسابقات ورزشی و نیز فرهنگ سازی و گسترش و ترویج ورزش همگانی در دستور کار خواهد بود.

کد خبر 6062762

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای