Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: اسناد تعهد آور چطور باید صادر شود و ایراد شکلی در مورد بحث انتقال گل‌محمدی وجود داشت و صورتجلسه فاقد امضا‌های لازم بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی خواجه‌وند در مورد تعهد باشگاه پرسپولیس نسبت به شهرخودرو برای انتقال یحیی‌ گل‌محمدی اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای صادر کرده و رسول پناه نیز توضحیات کافی را دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اساسنامه باشگاه پرسپولیس مشخص کرده که اسناد تعهد آور چطور باید صادر شود و ایراد شکلی وجود داشت که به نظر می‌رسید که صورتجلسه فاقد امضا‌های لازم بود. رعایت مسایل شکلی در این سند نشده بود.

وی افزود: اسناد تعهد آور باید به امضا سرپرست، مدیرعامل می‌رسید. گاهی مسایل شکلی جا می‌ماند اما در اصل موضوع بحثی وجود ندارد. باشگاه باید این پول را پرداخت کند.

خواجه وند در مورد اینکه ظاهرا باشگاه پرسپولیس به دنبال وقت خریدن بود تا پول شهرخودرو را با تاخیر بپردازد ، گفت: این مسایل ارتباطی به هم ندارد.

وی در مورد اینکه یعنی پول شهر خودرو آماده است، عنوان کرد: بحث آماده بودن و نبودن یک بحث است اما در ماهیت مشکلی وجود ندارد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد دریافت غرامت از استوکس در قرارداد مطلبی آمده، گفت: در قرارداد پیروز شدن یا بازنده شدن قید نمی‌شود. باید احتیاط می‌کردیم و نامه‌های لازم ارسال شده و نهایتا قرارداد این بازیکن فسخ شده و بقیه مسایل مربوط به قرارداد هم حتما انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس اسناد ورزشی پول باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه اظهارنامه پیش فرض، گامی مهم در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان امور مالیاتی ایران، احمد غفارزاده کارشناس مسایل اقتصادی و امور مالیاتی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های نظام مالیاتی مدرن و توسعه یافت تعیین و پرداخت مالیات به صورت عادلانه است، گفت: هوشمندسازی نظام مالیاتی در دوره تحولی با همین رویکرد پیگیری می‌شود.

وی یکی از اهداف اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان را برای تعیین مالیات بر مبنای اطلاعات واقعی مربوط به فعالیت‎های اقتصادی مودیان دانست و گفت: سازمان امور مالیاتی مطابق ماده ۳ قانون تسهیل تکالیف مودیان مالیاتی، موظف به تهیه اظهارنامه پیش فرض برای مودیان مالیاتی می‌باشند.

غفارزاده تصریح کرد: تهیه اظهارنامه پیش فرض، گام مهمی در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی کشور با اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان بوده است.

این کارشناس مسایل اقتصادی و امور مالیاتی افزود: سازمان امور مالیاتی، اولین اظهارنامه پیش فرض را برای مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ برای مودیان مشمول این مالیات در پرونده مالیاتی آنها به نشانی my.tax.gov.ir قرار داده است.

غفارزاده اظهار داشت: مودیان مالیاتی تا آخر فروردین ماه می‌توانند با مراجعه به سامانه فوق، اظهارنامه‌های پیش فرض را اصلاح و تکمیل نموده و به سازمان امور مالیاتی مسترد نمایند.

وی تصریح کرد: مهلت پرداخت مالیات بر ارزش افزوده فصل چهارم سال ۱۴۰۲، تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳می باشد و پرداخت مالیات بعد از آن، موجب تعلق جریمه خواهد بود.

کارشناس مسایل اقتصادی و امور مالیاتی خاطرنشان کرد: مودیان مالیاتی در اسرع وقت اظهارنامه‌های پیش فرض را برمبنای اطلاعات واقعی ویرایش و از کتمان معامله و بیش اظهاری خرید و کم اظهاری فروش جدا خودداری نمایند. زیرا این نوع اقدامات، مشمول جریمه‌های سنگین خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط ایران از زبان معاون رئیسی
  • معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با قدس: تحریم جدید از سوی اروپا بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • دلیل توقیف کشتی اسرائیلی از زبان معاون حقوقی رئیس جمهور
  • دهقان: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیلی توسط ایران
  • توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • تهیه اظهارنامه پیش فرض، گامی مهم در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی