Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، ابراهیم حاجی زاده، مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان گفت: متأسفانه علیرغم تذکرات و اطلاع رسانی‌های این اداره کل عده‌ای تحت عنوان اعزام دانشجو به خارج از کشور، بدون دانش و شرایط لازم برای این موضوع کاملاً تخصصی، با ارائه اطلاعات نادرست و ناصحیح اقدام به فعالیت غیر مجاز نموده‌اند و به جهت ترغیب و ایجاد انگیزه کاذب در متقاضیان، برخلاف واقعیت ها در مورد اخذ پذیرش و ادامه تحصیل در خارج از کشور، در فضای مجازی بصورت گسترده تبلیغ می نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در مواردی پس از اخذ مبالغ بسیار زیاد از متقاضیان و عدم پیگیری فرآیند پذیرش و اعزام، موجب فریب، گمراهی و سردرگمی آنان می شوند گفت: به این افراد و موسسات غیر مجاز هشدار داده می شود این فعالیت های غیرقانونی را متوقف نمایند. وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طبق وظیفه ذاتی و قانونی خود، به منظور صیانت از حقوق شهروندان با همراهی و مشارکت همکاران محترم در پلیس امنیت و پلیس فتا پیگیر برخورد قانونی با این فعالیت‌ها می‌باشد.

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان گفت: در هفته گذشته دفتر یکی از این نوع مؤسسات غیر مجاز به عنوان مصداقی از این نوع فعالیت، تحت عنوان «خوارزمی» که در فضای مجازی به روش های ارسال پیامک و ... تبلیغ غیرواقعی فراوانی را برای جذب متقاضیان انجام می داد با هماهنگی حراست سازمان امور دانشجویان و پلیس امنیت پلمپ شد.

حاجی زاده تاکید کرد: از والدینی که برای اعزام فرزندان عزیزشان جهت ادامه تحصیل به خارج از کشور نیازمند مشورت هستند تاکید می‌شود صرفا با مؤسساتی که دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند مشورت نمایند که اسامی این نوع مؤسسات در سایت این اداره‌کل به آدرس Scholarship.Saorg.ir در دسترس عموم است.

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان گفت: خانواده ها باید تمامی اطلاعات در مورد تایید دانشگاه، رشته مورد تقاضا، هزینه‌های تحصیل و زندگی، تعرفه‌ها و ... را قبل از هر نوع تعهد و امضاء قراردادی، مورد بررسی دقیق و کنکاش قرار دهند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: موسسات غیر مجاز اعزام دانشجو خوارزمی اعزام دانشجویان خارج از کشور غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جواب دندان شکن ایران به رژیم صهیونیستی، جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید پاکنژاد یزد از نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه حمایت کردند.

دانشگاهیان در این مراسم با سر دادن شعار‌هایی علیه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، انزاجار خود را از دشمنان اعلام کردند.

در این مراسم از فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز قدردانی شد.

همچنین جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان حضرت فاطمه الزهرا (س) یزد در مراسمی از اقدام اخیر ایران و سپاه پاسداران با عنوان وعده صادق علیه اسرائیل غاصب حمایت کردند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • تشریح دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای
  • شناسایی باند‌های سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌هایِ فحشا و فساد
  • شناسایی باندهای سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌هایِ فحشا و فساد
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • طغیان دانشجویان در آمریکا علیه رژیم صهیونیستی/ پلیس 100 تن را بازداشت کرد + عکس و فیلم
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود