Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:34:50 GMT

نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۴۸۰۹

نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

شصت و دومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز(یکشنبه)  به ریاست سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و دیگر اعضای آن و با رعایت پروتکل بهداشتی در سالن شماره یک کمیته برگزار شد.

کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره این جلسه اظهار داشت: در ابتدای این نشست رییس کمیته ملی المپیک از زحمات فدراسیون‌ها و کادر مربیان در ایام کرونایی جهت آماده نگه داشتن ورزشکاران و سهمیه‌بگیران تقدیر و تشکر کرد و همچنین در ارتباط با وضعیت عمومی تمرینات و آمادگی ورزشکاران و سهمیه بگیران مباحثی مطرح و مواردی تبادل نظرشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه افزود: در ادامه سید عبدی افتخاری رییس کمیسیون مدیریت و برنامه‌ریزی در خصوص سازوکار تخصیص و تعیین شاخصه‌های توزیع بودجه فدراسیون‌ها برای سال آتی و همچنین نحوه حمایت از رشته‌های المپیکی برای حضور قدرتمندانه در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو گزارشی ارائه داد که درباره آن بحث و تبادل نظر و مقرر شد تا کمیسیون مدیریت و برنامه‌ریزی نظرات ارائه شده اعضای هیات اجرایی را بررسی و در صورت نیاز مورد بازنگری قرار داده و نتیجه را به هیات اجرایی ارائه کند.

سعیدی تصریح کرد: موضوع دیگر، بررسی طرح پیشنهادی به کارگیری ورزشکاران در پست‌های مورد نیاز  بود که مقرر شد تا در این زمینه کارشناسی  لازم صورت گرفته تا در نشست‌های بعدی مورد بررسی دقیق‌تری قرار گیرد. لازم به ذکر است این موضوع در حد صرفا یک پیشنهاد بوده و نیاز به کار کارشناسانه دقیق حقوقی دارد که در نشست‌های آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در خاتمه ابراز داشت: یکی از نکات قابل ذکر در نشست امروز موضوع افزایش پرداختی ماهانه به مدال آوران المپیکی بود که  از سوی هیات اجرایی  با کلیات افزایش آن موافقت و مقرر شد با توجه به اینکه موضوع  نیاز به تعیین شاخصه‌های لازم بر حسب نوع و تعداد مدال دارد در جلسات بعدی در این باره بررسی های لازم صورت پذیرد.

برچسب‌ها کمیته ملی المپیک سید عبدی افتخاری سید رضا صالحی امیری بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک سید عبدی افتخاری سید رضا صالحی امیری بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو کمیته ملی المپیک سید عبدی افتخاری سید رضا صالحی امیری بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو کمیته ملی المپیک هیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰ خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند

علی محمد قادری در جلسه بررسی فرایند اجرایی طرح ملی «خانواده میزبان» افزود: صلاحیت این خانواده ها در کارگروه های شهرستانی و استانی مورد بررسی قرار گرفته و پس از آن با طی کردن دوره آموزشی، در صورت آمادگی میزبان، کودکان به صورت موقت تا زمان تعیین تکلیف آنان برای ورود به خانواده دائمی خود جهت بازپیوند به خانواده زیستی، نگهداری در خانواده خویشاوندان یا فرزندخواندگی به عنوان مهمان در خانواده میزبان حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۷ کودک در ۱۳ استان اردبیل، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، تهران، قزوین، اصفهان، خوزستان، کرمان، مازندران، کرمانشاه، سمنان، مرکزی و همدان وارد خانواده میزبان شده‌اند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن بررسی مستندات و گزارشات گفت: انتخاب خانواده شایسته برای فرزندان سازمان و همچنین انتخاب موسسات خانواده محور حائز صلاحیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید از سوی ستاد و استانها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

قادری تأکید کرد: خانواده هایی که این کودکان به آنان سپرده می شود باید از شایستگی و صلاحیت کامل برخوردار باشند و نظارت لازم و کافی بر این امر صورت پذیرد.

وی با تأکید بر اهمیت ویژه این طرح و لزوم حضور کودکان در خانواده ها بجای نگهداری در مراکز نگهداری بر اساس تعالیم اسلامی و ملی، گفت: باید روند اجرایی مرحله به مرحله طرح در جلساتی ماهیانه متشکل از نمایندگان حوزه های اجرایی و نظارتی سازمان مورد بررسی قرار گیرد و گزارش جزئیات ارائه شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ کی برگزار می‌شود؟
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ پاییز برگزار می‌شود
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان
  • بیش از ۶۰۰ خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز