Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران در جلسه‌ای که با حضور معاون خدمات شهری، مدیر عامل و جمعی از مدیران سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد، ضمن اهدای لوح تقدیر، از آتش نشانان به خاطر زحمات و تلاش مستمر آنان در گندزدایی و ضدعفونی کردن پایتخت در ایام کرونا تقدیر و تشکر کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر پیروز حناچی در این جلسه که صبح امروز با حضور مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری، مهدی داوری مدیر عامل و نیز چند تن از مدیران سازمان آتش نشانی تهران در دفتر شهردار تشکیل شد، ازتلاش شبانه روز آتش نشانان در ضدعفونی کردن اماکن عمومی و معابر شهری تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اعلام این که خدمات شهری نمره قابل قبولی در خدمت رسانی به شهروندان دریافت کرده است، افزود: سازمان آتش نشانی به عنوان یکی از سازمان‌های خدوم، محبوبیت ویژه‌ای بین مردم دارد و باید همگی برای حفظ این جایگاه تلاش کنیم.
شهرار تهران اضافه کرد: ظرفیت حال حاضر شهرداری با سال‌های قبل قابل مقایسه نیست و اکنون در وضعیت ایده آلی قرار دارد که نیازمند همکاری بیشتر با سازمان شهرداری‌ها است.
دکتر حناچی تاکید کرد: آتش نشانی سازمانی قابل اتکا در شهرداری است که هم در داخل مجموعه و هم در داخل کشور روی آن حساب ویژه‌ای می‌کنند و بسیاری از مدیران کشوری به این مسئله اذعان دارند.
وی با اشاره به این که این‌ها سرمایه واقعی سازمان و شهرداری است، گفت: سازمان‌های امدادی که مسئولیت کنترل بحران را دارند همواره باید سناریوی مشخصی در حوادث بزرگ و بحران‌های بیشتر باشند.
شهردارتهران هوش و ذکاوت را از مشخصه‌های آتش نشانان ذکر کرد و افزود: در سال‌های اخیر با پیش بینی بحران‌هایی مثل سیلاب و آبگرفتگی‌ها در کنترل آن نقش مهمی داشتند، در بحث کرونا هم ساخت خودرو‌های ضدعفونی در کمترین زمان، حاصل همین حالت است.
دکتر پیروز حناچی پیشنهاد تاًسیس موزه‌ای در شاًن سازمان را ارائه کرد و اظهار داشت: در زمینه ساخت تجهیزات و امکانات بویژه ربات‌ها و پهباد‌ها لازم و ضروری است که با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان ارتباط‌های نزدیکی گرفته شود.
وی در ادامه تاکید کرد که ساختمان‌های تاریخی را نباید فراموش کرد و همواره نگاه ویژه‌ای باید به این اماکن ارزشمند داشت.  
شهردار پایتخت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشانی، از تمامی پرسنل سازمان آتش نشانی به خاطر خدمات آنان در حوادث و بحران‌ها بویژه دراین ایام کرونا تقدیر و تشکر کرد و یاد آور شد: شهرداری تهران اولین نهادی بود که در ایام کرونا برای هرگونه خدمت رسانی به شهروندان اعلام آمادگی کرد.
درابتدای این نشست مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری و مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گزارش‌هایی در خصوص عملکرد سازمان‌های متبوعه خود در ایام کرونا طی سال گذشته و ماه‌های اخیر ارائه کردند.
دکتر حناچی درپایان این جلسه به مدیران سازمان آتش نشانی تهران به پاس قدردانی از زحمات آنان در ایام کرونا لوح تقدیر اهدا کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری تهران تهران آتش نشانی سازمان آتش نشانی تهران ایام کرونا خدمات شهری آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در میدان ولیعصر (عج) تهران/ نجات دوقلوی ۶ ماهه توسط آتش‌نشانان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: ساعت ۰۱:۱۲ بامداد امروز (دوشنبه) آتش‌سوزی در یک ساختمان حوالی میدان ولیعصر (عج) اعلام و در پی آن ۵ ایستگاه آتش‌نشانی همراه با تجهیزات و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: ساعت ۰۱:۱۲ بامداد امروز (دوشنبه) آتش‌سوزی در یک ساختمان حوالی میدان ولیعصر (عج) اعلام و در پی آن ۵ ایستگاه آتش‌نشانی همراه با تجهیزات و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.حریق در طبقه چهارم ساختمان و از قسمت تراس یکی از واحد‌ها آغاز و با سرایت به داخل واحد باعث انتقال دود به واحد‌های مجاور و طبقه بالا شده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان همزمان با اطفا، عملیات نجات را آغاز و موفق شدند یک خانواده پنج نفره محبوس شده (دوقلو ۶ ماهه، پسر ۴ ساله و پدر و مادر) و دو نفر آقا در طبقه بالا را به کمک نردبان هیدرولیکی از ساختمان خارج کنند.

این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت.

دیگر خبرها

  • نجات ۸ تن از آتش‌سوزی یک ساختمان در بلوار کاوه تهران
  • مصدومیت پنج نفر در آتش سوزی یک آپارتمان در سمنان
  • نجات ۷ تن از آتش‌سوزی ساختمانی در خیابان ولیعصر
  • نجات ۷ نفر با نردبان هیدرولیک در آتش‌سوزی خیابان ولیعصر
  • نجات ۷ نفر از میان آتش‌ و دود به کمک آتش‌نشانان پایتخت
  • نجات جان ۷ نفر در پی حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در میدان ولیعصر (عج) تهران/ نجات دوقلوی ۶ ماهه توسط آتش‌نشانان
  • نجات ۲ کودک در حادثه آتش سوزی ساختمان مسکونی در تهران
  • مهار آتش‌سوزی و آزادسازی افراد محبوس در یکی از مجتمع‌های مسکونی زنجان 
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی زنجان مهار شد