Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود آن که شیوع ویروس کرونا فوتبال اروپا را کاملا تحت الشعاع قرار داده و بیشتر لیگ‌ها به دلیل اثرات این ویروس مهلک هنوز هم تعطیل هستند، باشگاه‌های زیادی به استقبال فصل تابستانی نقل و انتقالات رفته اند.

سایت فوتبال نیوز بلژیک در گزارشی به مهمترین اخبار نقل و انتقالات را گردآوری کرده است، که در زیر برخی از آن‌ها را مرور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت نوشته است:

باشگاه شارلروا در نظر دارد یک فصل دیگر کاوه رضایی را از کلوب بروژ به صورت قرضی در اختیار بگیرد، اما کلوپ ترجیح می‌دهد او را به طور قطعی بفروشد؛ بنابراین هنوز باید مذاکرات جدی با شارلوا انجام شود.

طبق گزارش‌ها، پاری سن ژرمن و اینترمیلان در مورد انتقال قطعی مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتنی نراتزوری‌ها به توافق رسیده اند و این بازیکن تا سال ۲۰۲۴ با پاریسی‌ها قرارداد امضا کرد. مبلغ مورد توافق پنجاه میلیون یورو به علاوه هفت میلیون پاداش احتمالی است. این مهاجم آرژانتینی فصل گذشته به طور قرضی در پایتخت فرانسه بازی می‌کرد.

به نظر می‌رسد که دریس مرتنس در تیم ناپولی خواهد ماند. رسانه‌های ایتالیایی مطمئن هستند که قرارداد او تقریبا نهایی شده است. به گفته مدیاست، این خبر قبل از اولین بازی ناپولی پس از از سرگیری فصل اعلام می‌شود. این بازی، مسابقه نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل اینتر خواهد بود، که مدت برای خرید مرتنس ابراز علاقه می‌کرد.

باشگاه ناپولی پیشنهاد قرارداد ۳ ساله‌ای را به یان فرتونگن ستاره تاتنهام ارائه داده است. ناپولی با این کار می‌خواهد او را از چنگ باشگاه آاس رم درآورد.

به نظر می‌رسد احتمال این که فرتونگن فصل آینده در سری آ فوتبال بازی کند در حال افزایش است. او به هر حال قرارداد خود را با تاتنهام تمدید نخواهد کرد.

باشگاه بارسلونا دست رد به سینه یوونتوس زد. طبق گفته توتو اسپورت، بانوی پیر (لقب یوونتوس) تصمیم داشت با پیشنهادی آنسو فاتی مهاجم ۱۷ ساله بارسا را به تورین بیاورد، اما بارسا بلافاصله آن را رد کرد. این ستاره نوجوان این فصل در نیوکمپ درخشید و حالا بارسا نمی‌خواهد او را بفروشد.

به احتمال زیاد رئال مادرید به خاطر بحران کرونا در بازار نقل و انتقالات کمتر از آنچه پیش بینی شده بود، فعالیت خواهد کرد، اما جایی برای یک یا ۲ خرید خوب در این تیم وجود دارد؛ و احتمال اینکه ادواردو کاماوینگا از رن به مادرید برود، بسیار زیاد شده است. به گزارش روزنامه  AS، این هافبک جوان تمایل خود را برای انتقال به استادیوم سانتیاگو برنابئو نشان داده است.

به گزارش Gazetta dello Sport، فدریکو برناردسکی قصد دارد با یوونتوس خداحافظی کند. این مهاجم از حضور در یووه ناراضی است. گفته می‌شود چلسی، منچستریونایتد و آرسنال از لیگ برتر این بازیکن را زیر نظر دارند.

بيشتر بخوانيد: ناپولی از خرید آزمون پا پس نمی‌کشد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش نقل و انتقالات فوتبال اروپا نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی

اتلتیکو مادریدی که فصل آینده خواهیم دید، احتمالا هیچ شباهتی به تیم این فصل نخواهد داشت. 

طرفداری | اتلتیکو مادرید در حالی که شانس خوبی برای خودش در مسیر صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا قائل بود، مقابل دورتموند شکست خورد و حذف شد. سفر روخی بلانکو در لیگ قهرمانان در مرحله یک چهارم نهایی و با حسرت هایی به پایان می رسد، زیرا تیم سیمئونه واقعا شانس خوبی برای رسیدن به نیمه نهایی را داشت.این باشگاه حالا ضروری می بیند که شروع جدیدی داشته باشد و در واقع، آینده همین جاست. 

اهداف این فصل اتلتیکو مادرید

به گزارش رلوو، تنها هدف باقی مانده اتلتیکو مادرید در این فصل، قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر لالیگا است. برای اتلتیکو، هم از نظر اقتصادی و هم از نظر ورزشی، صعود به لیگ قهرمانان بعدی بسیار مهم است. باشگاه برای رشد سال به سال به این تداوم نیاز دارد. پس از کسب مجوز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکو با انقلابی در ترکیب در تقریبا تمام بخش ها وارد بازار خواهد شد. تغییرات از بالا شروع خواهد شد: خوانان پرز به عنوان مسئول استعدادیابی به باشگاه برمی گردد. او بین سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ در اتلتیکو مادرید کار می کرد، بنابراین از قبل با دینامیک باشگاه آشنا است. 

تغییر در خط دفاع و هافبک

ایده اتلتیکو این است که تا حد امکان و بسته به جدایی ها، حداقل در هر پست دو بازیکن را تغییر دهد. در خط دفاعی، ماریو هرموسو تمدید نمی کند و سرنوشت ساویچ که تمدید کرده است، در هاله ای از ابهام قرار دارد. سرنوشت گابریل پائولیستا که در ژانویه پس از قرضی از والنسیا وارد شد، همچنان نامشخص است: طرفین تا ژوئن قرارداد قرضی بدون گزینه خرید امضا کرده اند، بنابراین در پایان فصل باید در این مورد تصمیم گیری کنند. 

رابین لو نورمان از جدی ترین گزینه های تقویت خط دفاع است، اما از نظر مالی، مذاکره راحتی نخواهد بود. اسامی دیگری نیز در لیست هستند. تمدید قرارداد ناول مولینا قطعی خواهد بود، مگر اینکه پیشنهادات نجومی برسد. در مرکز زمین، آینده سائول به یک تار مو بند است و باید ببینیم برای مهره های دیگر در مرکز زمین پیشنهادات جالبی از راه می رسند یا خیر.

وضعیت مهاجمان اتلتیکو مادرید

در حمله، وضعیت تقریبا به همین صورت است. ماندن ممفیس دیپای و آنخل کوریا اصلا قطعی نیست و هنوز نمی دانیم آلوارو موراتا چه پیشنهاداتی دارد. آنتوان گریزمان محکم ترین جایگاه را در تیم دارد و کسی حتی به جدایی بهترین گلزن تاریخ باشگاه فکر هم نمی کند. گریزمان و اتلتیکو مادرید احتمالا چند ماه بعد یک قرارداد جدید امضا می کنند. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • از مرحله گروهی حذف شی، درجا اخراج می‌شوی؛ بند ویژه قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان
  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • ناگلزمان تا ۲۰۲۶ سرمربی ژرمن‌ها خواهد بود
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان