Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری نوشت: جلسه هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری تشکیل و در این جلسه نظام بانکی کشور مکلف شد شرایط لازم را برای اعطای اعتبار به دارندگان سهام عدالت بر مبنای پشتوانه سهام آنان فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه پس از گزارش «فرهاد دژپسند»  وزیر امور اقتصادی و دارایی از میزان پیشرفت اقدامات مربوط به آزادسازی سهام عدالت، رئیس‌جمهوری بر حق انتخاب مردم در استفاده آگاهانه و نحوه مدیریت سهام عدالت تاکید کرد و گفت شرایط لازم در این زمینه باید فراهم شود.

در ادامه این جلسه حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز از وضعیت صنعت خودروسازی و نقش مهم آن در ایجاد اشتغال گزارش داد که بر اساس آن روند تولید خودرو در نیمه دوم سال گذشته و دو ماهه اول امسال افزایشی بوده است

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین از تاثیر اقدامات این وزارتخانه در مدیریت قیمت در بازار خودرو و مقابله با رانت‌جویی گزارش داد و رئیس‌جمهور نیز در این زمینه علاوه بر لزوم تقویت و رشد تولید خودرو در داخل کشور بر ارتقا فناوری و کیفیت تولید داخل و همچنین شفاف‌سازی و واقعی کردن نرخ خودرو تاکید کرد.

لزوم هماهنگ کردن سیاست تولید و فروش خودرو با ملاحظات زیست محیطی از طریق جایگزین کردن خودروهای جدید به جای خودروهای فرسوده از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بود.

کد خبر 516799 برچسب‌ها حسن روحانی سهام عدالت خودرو - ایرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی سهام عدالت خودرو ایرانی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد

ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نمی‌توان برای مجامع سهام عدالت اینگونه برنامه ریزی داشت که مثلا در اردیبهشت ماه مجامع ۴ استان برگزار شود جلسات توجهی را با ۱۰ استان قبل از شروع سال جدید برگزار کردیم یعنی به ۱۰ استان مراجعه و مصوبات شورای عالی بورس در رابطه با برگزاری مجامع را برای آنها تشریح و نقطه نظرات آنها را هم شنیدیم.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: سال گذشته مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت استان زنجان و خراسان شمالی برگزار شد و در فروردین نیز مجامع استان گیلان را داشتیم حالا منتظر هستیم که استان‌هایی که به آنها مراجعه کردیم و یا دیگر استان‌ها که آمادگی برگزاری مجامع را دارند آگهی دعوت به مجمع را منتشر کنند.

جعفری همچنین بیان کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی بورس مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت باید تا ابتدای شهریور ۱۴۰۳ به شکل کامل برگزار شود تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که این اتفاق عملیانی شود.

او می‌گوید: اکنون استان‌های مختلف با ما تماس می‌گیرند و اعلام آمادگی می‌کنند همچنین نامه‌ای را هم به تمام استان‌ها ارسال کردیم و به آنها اعلام شد مطابق مصوبه شورای عالی بورس و جلسات باید برنامه زمان بندی خود را برای برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به سازمان بورس دهند، اما باید این را هم گفت که مسائل و مشکلات مختلفی در این زمینه وجود دارد که باید این موارد هم تک به تک حل شوند و ما منتظر آگهی استان‌ها هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • کاهش فاصله طبقاتی، عدالت اجتماعی و تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • تقدیر رئیس اتاق بازرگانی از پاسخ ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • اعطای ۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبار مالیاتی
  • ۸۵ درصد سهام سرخابی‌ها برای واگذاری، دوباره آگهی شد
  • اعطای اعتبار نامه منتخب مردم در مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • فروردین سود سهام عدالت واریز می‌شود؟
  • تعریف ۵۳ پروژه در حوزه صمت خراسان رضوی با اعتبار ۱۰۰ همت
  • لزوم مشارکت مردم در تولید مسکن/ اسناد روستایی واگذار شود