Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@22:16:06 GMT

قدردانی وزیر بهداشت از روزنامه نگار 7 ساله

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۴۸۸۳

قدردانی وزیر بهداشت از روزنامه نگار 7 ساله

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بامداد رضایی کودکی 7 ساله است که از حروف و کلمات تازه آموخته‌اش، بهره برده و تیتر اخبار را در کادرهای تزیینی رنگارنگ، به تصویر کشیده است. نکته جالب اینکه هشتک «کرونا را شکست می دهیم» و «در خانه می مانیم» را از قلم نینداخته و در جایی از خبر اشاره کرده که وزیر بهداشت از مردم به دلیل رعایت کردن اصول بهداشتی و عدم شلوغی شهرها، قدردانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، اشاره‌های بامداد به خبر بستری بیماران در بیمارستان‌ها، کاهش تعداد بیماران و تدارک تخت‌های خالی و تلاش برای ساخت واکسن کرونا، بسیار قابل توجه بوده و نشان دهنده دقت بالای این دانش آموز 7 ساله در ادراک و استنباط خبرها است.

گفتنی است، زمانی که روزنامه دیواری بامداد برای وزیر بهداشت، ارسال شد، وزیر بهداشت نیز تقدیرنامه‌ای را برای بامداد آماده کرده و کار خلاقانه این دانش آموز 7 ساله را مورد تشویق قرار داد.

متن پیام سعید نمکی به شرح زیر است:

هوشیاری و آگاهی شما و بسیاری از دوستان و همسالانت سرمایه ارزنده ای برای آتیه میهن عزیز ماست، که نمونه آن را در روزنامه های دیواری زیبایت دیدم. به عنوان یک پدر، یک پدر بزرگ، البته وزیر بهداشت، خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که آینده سرزمینم به دستان فرزندان برومندی چون شما ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/

104 / 361 سعید نمکی وزیر بهداشت مبارزه با کرونا کرونا بامداد رضایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سعید نمکی وزیر بهداشت مبارزه با کرونا کرونا وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل وزیر اسبق بهداشت درباره مرگ دکتر پرستو بخشی

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف اسپانیایی!
  • گولسیانی از نخست وزیر گرجستان مدال افتخار می‌گیرد
  • شکایت ژاوی از روزنامه‌نگار معروف
  • آنتونیو رودیگر: اجازه نمی‌دهم به خاطر مسلمان‌بودن، مورد توهین و تحقیر قرار بگیرم
  • شفاف‌سازی رودیگر درخصوص پست اینستاگرامی‌اش درباره ماه رمضان
  • تحلیل وزیر اسبق بهداشت درباره مرگ دکتر پرستو بخشی
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها
  • درخواست یکصد فعال سیاسی، فرهنگی و روزنامه‌نگار لرستانی: کمیته‌ی حقیقت‌یاب برای ‌مرگ «پرستو بخشی» پزشک جوان اعزام کنید! + متن نامه و اسامی امضاکنندگان
  • شکایت رودیگر از روزنامه‌نگار آلمانی به خاطر افترا