Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کلنگ احداث ۲۵۰ واحد مسکن محرومان بعدازظهر یکشنبه با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، مدیران کل بنیادمسکن و کمیته امداد، فرماندار، فرمانده سپاه و امام جمعه شهرستان و سایر مسئولین به زمین زده شد.

برای ساخت این واحدها ۱۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد حسینی، مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان در این مراسم ضمن تشکر ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور جهت اختصاص سهمیه کمک بلاعوض برای احداث سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومین استان، از تعامل و همکاری موثر بانک های عامل پرداخت تسهیلات و کمک های بلاعوض و از همت و تعامل مردم با بنیاد جهت تسریع در روند احداث واحدهای مسکونی تشکر کرد.

همچنین امروز طی مراسم با حضور مسئولان، دو هزار و سیصد و چهل و پنجمین واحد مقاوم سازی شده توسط بنیاد مسکن استان در شهرستان آق قلا و هزار و ششصد و شصت و ششمین واحد مسکونی احداثی حوادثی ستاد معین بازسازی شهرستان آق قلا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این واحد مسکونی با متراژ ۸۰ متر و با استفاده از ۹۴ میلیون تومان تسهیلات و کمک بلاعوض حوادثی و هشت تن سیمان رایگان اهدایی رهبر معظم انقلاب در مدت هفت ماه در شهر انبار الوم احداث شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان در این مراسم گفت سیل سال ۹۸ به ۲۲ هزار و ۳۵۲ واحد مسکونی خسارت وارد کرد که از این تعداد هفت هزار و ۷۰۷ واحد نیازمند احداث بودند که علیرغم شیوع ویروس کرونا با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث هستند و انشاالله تا پایان خرداد ماه به طور کامل تحویل مالکان این واحدها خواهد شد.

حسینی همچنین از پرداخت ۲۲۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض و توزیع ۵۸ هزار تن سیمان به سیل زدگان خبر داد.

کد خبر 4938736

منبع: مهر

کلیدواژه: آق قلا سید محمد حسینی بنیاد مسکن گلستان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا مشهد واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد بنیادمسکن گلستان از ساخت ۷هزارواحدبه ۱۲هزار واحد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طرح نهضت ملی مسکن روستایی از ۲۰۰ هزار ساخت به ۳۵۰ هزار واحد رسیده است.

به گفته وی با حمایت دولت سیزدهم اکنون سقف تسهیلات از ۲۰۰ میلیون تومان به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: بر همین اساس در استان گلستان سالانه از ساخت هفت هزار واحد مسکن به ۱۲ هزار واحد رسیده است که طی چهار سال باید ۲۸ هزار واحد مسکونی ساخته و تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه افرادی که فاقد مسکن و زمین هستند از اراضی که در طرح نهضت ملی تملک کردیم زمین را واگذار می‌کنیم، یادآور شد: زمین و تسهیلات توسط دولت در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: چهار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده که ۱۰۰ درصد پرونده‌ها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تکمیل شده و روانه شبکه بانکی شده است.

کد خبر 6057359

دیگر خبرها

  • تعهد بنیادمسکن گلستان از ساخت ۷هزارواحدبه ۱۲هزار واحد افزایش یافت
  • واگذاری ۷۰۰ قطعه زمین به ۸۸۱ خانواده در استان همدان
  • ۱۲۵۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح خوزستان احداث می‌شود
  • آغاز عملیات احداث ۵۱۰ واحد مسکونی نهضت ملی در ارومیه
  • افتتاح ۵۱۵ واحد مسکونی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین
  • دستور رئیسی در خصوص مسکن نیروهای مسلح
  • رئیس جمهور: نیروی انسانی محوری‌ترین عنصر در نیرو‌های مسلح است
  • امضای دستورالعمل احداث مسکن نیروهای مسلح
  • مقاوم سازی ۳۲درصد از خانه های روستائیان چالدران
  • امضا دستورالعمل احداث مسکن نیروهای مسلح