Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@04:14:39 GMT

توضیحات سعادتمند در خصوص همکاری دو عضو باشگاه

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۴۹۲۱

توضیحات سعادتمند در خصوص همکاری دو عضو باشگاه

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از صحبت‌های من سوءبرداشت شده و همکاری ما با دو عضو باشگاه ادامه خواهد داشت. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در توضیح مصاحبه امروز خود اظهار داشت: از صحبت‌های من سوء‌برداشت شده و منظور من آنطور که باید درخصوص همکاری دو عضو باشگاه منعکس نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی بیان داشت: خبرنگاری از من در خصوص ادامه همکاری آقایان «علی خلف» و «مهدی روحی» سوال کرد و من ضمن تشکر از این آقایان بیان کردم که همکاری باشگاه با آنها ادامه دارد و برای‌شان در ادامه راه آرزوی موفقیت کردم و این به منزله قطع همکاری ما با آنها نبود که متاسفانه بعضی‌ها برداشت درستی از جمله من نداشتند.

سعادتمند: غیبت پاتوسی دلیل قانع‌کننده‌ای برای لغو بازی نیست/ نام آنهایی که دوست نداشتند پول دیاباته و میلیچ را بدهیم، می‌گویم انتهای پیام/  R39383/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال استقلال فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستحق شکست نبودیم/ استقلال از تجربه اش استفاده کرد

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش شجاعیان پس از شکست برابر استقلال گفت: ما در این دیدار مستحق شکست نبودیم. استقلال از تجربه اش استفاده کرد و توانست با یک ضربه ایستگاهی به گل رسیده و با همان گل، بازی را با پیروزی به پایان برساند.

وی در خصوص اتفاقات کنار زمین هم گفت: در فوتبال ما هم در زمین و هم در کنار زمین اتفاقات خاصی می افتد و باید مراقب اطراف زمین هم باشیم. متاسفانه شرایط خوبی نبود و درگیری هایی که به وجود آمد زیبایی بازی را از بین برد.

هافبک تیم هوادار در خصوص قضاوت داور و اعتراض بازیکنان هوادار گفت: ما همیشه برای داور احترام قائل هستیم و معتقدیم آنها از شخصیت بالایی برخوردار هستند اما یک اشتباه می تواند سه امتیاز را از یک تیم بگیرد. داور باید با دقت کارش را انجام دهد و اعتقاد دارم در این دیدار برخی اشتباهات وجود داشت که به ضرر تیم ما تمام شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما بازی را واگذار کردیم اما خوب بازی کردیم و باید برای شروع دوباره لیگ در سال جدید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا بتوانیم در دیدارهای بعدی پیروز شده و موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیدم.

کد خبر 6057698

دیگر خبرها

  • مرد جوان در مشهد همسرش را به قتل رساند
  • توصیه به دامداران کاشانی در خصوص شیوع تب برفکی
  • میری: ماشاریپوف را هل دادم و روی زمین افتاد
  • مستحق شکست نبودیم/ استقلال از تجربه اش استفاده کرد
  • توضیحات معاون استاندار تهران در خصوص وضعیت شورای شهر نسیم شهر
  • خدا بنده لو: پرسپولیس با کلاس بازی می کند
  • ایتالیا کاهش ۹۵ درصدی تولید مواد مخدر در افغانستان را رد کرد
  • تشریح جزئیات ایمن سازی باغ کتاب/ ایمنی باغ کتاب جدی‌ترین دغدغه شهرداری تهران
  • توضیحات پزشک تیم ملی فوتسال در خصوص آخرین وضعیت طیبی
  • سفر چند ساعته مدیرعامل استقلال به تبریز برای چه بود؟