Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@23:36:40 GMT

خدمات برق از مهر امسال غیر حضوری ارائه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۴۹۲۴

ساعت 24 - معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی تولید، توزیع و انتقال نیروی برق ایران(توانیر) گفت: همه خدمات مورد نیاز مشترکان برق از مهرماه امسال غیرحضوری ارائه می شود.

«غلامعلی رخشانی مهر» روز یکشنبه در نخستین وب کنفرانس تاب آوری درصنعت برق افزود: اول مهر امسال طرح خدمات سبز و مشتری هوشمند به طور همزمان در صنعت توزیع برق کشور آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:گام نخست در ارایه خدمات هوشمند  حذف قبوض کاغذی بود که از ابتدای مهر 98 آغاز شد  و در گام دوم و از ابتدای مهر امسال ،ارایه خدمات برق به مشتریان به طور کامل  غیرحضوری و الکترونیکی انجام خواهد شد.

تلفیق هوشمندسازی و مقاوم سازی انتخابی اثربخش در بهبود تاب آوری صنعت توزیع برق است

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر مستحکم سازی ،دوام و بازیابی را مراحل تاب آوری صنعت توزیع برق عنوان کرد که در سایه تحول دیجیتال و هوشمند سازی محقق می‌شود و تلفیق هوشمندسازی و مقاوم سازی در این عرصه،انتخابی اثربخش است.
 رخشانی مهر با برشمردن ارکان هوشمندسازی، تاب آوری را میزان توانایی یک سیستم برای مقابله و مقاومت در برابر حوادث ، محدود کردن اثرات منفی حادثه و بازگشت سریع سیستم به شرایط پایدار عنوان کرد که شامل رویکردهای مستحکم سازی، دوام و بازیابی است.

وی با اشاره به اینکه تلفیق هوشمندسازی و مقاوم سازی یک انتخاب اثربخش در بهبود تاب آوری است ،گفت: صرفنظر از راهکارهای پرهزینه و البته اثربخشی که برای تاب آور کردن سیستم وجود دارد، رویکرد تلفیقی باعث می شود شبکه ای مقاوم تر و قدرتمندتر و درعین حال هوشمندتر داشته باشیم که انتخاب روش و میزان سرمایه گذاری در هریک از این دو نیازمند بهینه سازی است.

رخشانی مهر کاهش نرخ خاموشی ها ،ارتقای حفاظت الکتریکی از شبکه توزیع ،ارتقای سطح کنترل پذیری شبکه  و تحول در نگهداری و تعمیرات شبکه توزیع را از برنامه های تاب آوری و افزایش قابلیت اطمینان صنعت توزیع عنوان کرد.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: قبوض آب و برق صنعت توزیع تاب آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، علیرضا خدابنده عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی مدیران برای مدیریت بار سال ۱۴۰۲ در خراسان رضوی اظهار کرد: پارسال ۳۷ هزار و ۵۲۸ مورد انشعاب برق در خراسان رضوی واگذار شده که رشد ۴.۵ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به تغییر رویکرد توانیر در حوزه اختصاص اعتبارات به شرکت‌های توزیع گفت: امسال وصول مطالبات از مشترکین برق مهمترین و اثرگذارترین مولفه در استقلال مالی شرکت در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در سالی که به عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است، گذر از پیک بار در تابستان امسال و بحث ناترازی تولید و مصرف برق ، نیازمند ایجاد زیرساخت‌هایی در حوزه بهره‌برداری است.

خدابنده افزود: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اولویت کار این شرکت در سال جاری رفع ناترازی برق با جلب مشارکت حداکثری مردم است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اظهار کرد: موتور محرک بخش تولید، برق است و مهمترین مسئله در این بخش تأمین برق مطمئن و مستمر به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر تولید موجب اشتغال‌زایی، ارزش افزوده، کاهش بیکاری و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود. لذا باید تسهیل گری برای متقاضیان بخش تولید به منظور تامین برق‌شان و همچنین ترویج فرهنگ درست مصرف را در اولویت قرار دهیم.

خدابنده اظهار کرد: در این راستا امسال تلاش خواهیم کرد همایش مدیریت بار و مصرف را در گام نخست برای کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی و خانواده‌هایشان برگزار کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در خصوص یکی از مهمترین پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با عنوان تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار گفت: پارسال ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی در استان به کابل خودنگهدار تبدیل شد و امسال ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر هدف‌گذاری شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی
  • طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی کشور امسال در تمام کشور اجرا می شود
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال
  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی | جزئیات نحوه استفاده از کهربا | ببینید
  • برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری