Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@11:54:20 GMT

خدمات برق از مهر امسال غیر حضوری ارائه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۴۹۲۴

ساعت 24 - معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی تولید، توزیع و انتقال نیروی برق ایران(توانیر) گفت: همه خدمات مورد نیاز مشترکان برق از مهرماه امسال غیرحضوری ارائه می شود.

«غلامعلی رخشانی مهر» روز یکشنبه در نخستین وب کنفرانس تاب آوری درصنعت برق افزود: اول مهر امسال طرح خدمات سبز و مشتری هوشمند به طور همزمان در صنعت توزیع برق کشور آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:گام نخست در ارایه خدمات هوشمند  حذف قبوض کاغذی بود که از ابتدای مهر 98 آغاز شد  و در گام دوم و از ابتدای مهر امسال ،ارایه خدمات برق به مشتریان به طور کامل  غیرحضوری و الکترونیکی انجام خواهد شد.

تلفیق هوشمندسازی و مقاوم سازی انتخابی اثربخش در بهبود تاب آوری صنعت توزیع برق است

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر مستحکم سازی ،دوام و بازیابی را مراحل تاب آوری صنعت توزیع برق عنوان کرد که در سایه تحول دیجیتال و هوشمند سازی محقق می‌شود و تلفیق هوشمندسازی و مقاوم سازی در این عرصه،انتخابی اثربخش است.
 رخشانی مهر با برشمردن ارکان هوشمندسازی، تاب آوری را میزان توانایی یک سیستم برای مقابله و مقاومت در برابر حوادث ، محدود کردن اثرات منفی حادثه و بازگشت سریع سیستم به شرایط پایدار عنوان کرد که شامل رویکردهای مستحکم سازی، دوام و بازیابی است.

وی با اشاره به اینکه تلفیق هوشمندسازی و مقاوم سازی یک انتخاب اثربخش در بهبود تاب آوری است ،گفت: صرفنظر از راهکارهای پرهزینه و البته اثربخشی که برای تاب آور کردن سیستم وجود دارد، رویکرد تلفیقی باعث می شود شبکه ای مقاوم تر و قدرتمندتر و درعین حال هوشمندتر داشته باشیم که انتخاب روش و میزان سرمایه گذاری در هریک از این دو نیازمند بهینه سازی است.

رخشانی مهر کاهش نرخ خاموشی ها ،ارتقای حفاظت الکتریکی از شبکه توزیع ،ارتقای سطح کنترل پذیری شبکه  و تحول در نگهداری و تعمیرات شبکه توزیع را از برنامه های تاب آوری و افزایش قابلیت اطمینان صنعت توزیع عنوان کرد.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: قبوض آب و برق صنعت توزیع تاب آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باتلاق؛ ماجرای واقعی یک شبکه جاسوسی منافقین

«یکی از شبکه‌های جمع‌آوری اخبار و جاسوسی منافقین در دهه ۶۰، شبکه تفرشی‌ها - خانبانی است که تا به‌حال جز معدود اشاراتی، چیزی درباره‌اش گفته نشده است. شبکه‌ای کم‌تعداد (سه زن و سه مرد که با هم زن و شوهر بودند) ولی با کیفیت دسترسی بالا به اخبار مملکتی که از سال ۶۵ تا ۶۷ فعال بود.»

به گزارش ایسنا، "محمدامین فرج‌الهی"، مطلب پیوست را با عنوان "گزارشی از یک پرونده جاسوسی مهم سازمان منافقین در دهه شصت" نوشته است و بنا به گفته نویسنده، «آنچه این کیس را با سایر کیس‌های جاسوسی این سازمان متفاوت می‌کند، این است که اعضای این شبکه جاسوسی نه‌تنها با سازمان مجاهدین خلق قرابتی نداشته‌اند، بلکه سال‌ها از منتقدان و مخالفان آن بوده‌اند. اما در یک بازه‌ی زمانی و بر اساس تحلیلی غلط، تصمیم به همکاری با این سازمان گرفتند. این انتخاب شاید در نگاه خود آنها موقت و تاکتیکی بود، اما مثل فرو رفتن در باتلاقی بود که هرچه می‌گذشت، بیشتر در آن فرو می‌رفتند.»

در بخش‌هایی از این مطلب آمده است:

«سیدحسین سیدتفرشی‌ها که معاونت اداره‌کل صنایع فلزی وزارت صنایع سنگین است، مهدی خانبانی داروخانه‌دار و حمید آقایی کارمند شرکت کیان‌تایر؛ هر سه در سالهای ابتدایی انقلاب از فعالین جنبش مسلمانان مبارز متعلق به حبیب‌الله پیمان و اصحاب نشریه امت بودند و به لحاظ تئوریک و سیاسی جزو منتقدان مشی سازمان مجاهدین خلق محسوب می‌شدند.

آنها از سال ۶۵ تصمیم می‌گیرند برای آگاهی‌بخشی به جامعه، با حفظ مرزبندی‌شان با منافقین، اخباری که مردم دسترسی کمتری به آن دارند را، برای سازمان ارسال کنند تا با پخش آنها از رادیو مجاهد، مردم آگاه شوند. این تصمیم، آغاز ارتباطی است که این سه مرد و همسرانشان را به وادی جاسوسی برای سازمان می‌کشاند.

بخش اطلاعات سازمان در ملاقات‌های خارج از کشور با آنها، موفق می‌شود این شبکه محدود اما کِیفی را به سمت اهداف مطلوب خود برای جمع‌آوری اطلاعات سوق دهد. سابقه آنها و دوستی با چهره‌هایی چون دکتر پیمان، عزت‌الله سحابی و ابراهیم یزدی؛ دوستی شخصی‌شان با برخی مسئولین نظام از قبل انقلاب و ارتباطات فعلی‌شان؛ باعث تسهیل دسترسی آنها به  اطلاعات اقتصادی و نظامی کشور و محافل سیاسی دو جناح راست و چپ کشور می‌شود. هر دوهفته یک‌بار اخبار این حیطه‌ها جمع‌آوری و پس از نامرئی‌نویسی به آدرس‌های پوششی منافقین در آلمان ارسال شود.

سرنوشت این جمع شش‌نفره، خیلی مفصل است ولی آنچه در این متن می‌گنجد این است که تفرشی‌ها و خانبانی دستگیر و اعدام می‌شوند، همسرانشان هم به خاطر این‌که بیشتر جمع‌آوری اخبار اجتماعی را برعهده داشته‌اند پس از مدتی آزاد می‌شوند. حمید آقائی و همسرش عفت گوهری که موفق شده بودند از ایران فرار کرده و خود را به مقر منافقین در عراق برسانند، پس از چندسال نسبت به سازمان مساله‌دار شده و پس از جدایی، از زمستان ۱۳۷۰ ساکن هلند می‌شوند. گوهری سالهاست از فعالین فمنیستی و حمید آقائی هم از اعضای "شورای عالی مدیریت گذار" است که مهرماه ۱۳۹۸ توسط حسن شریعتمداری راه افتاده است.(https://t.me/payameshaheed/۸۲)»

متن کامل این مطلب را در فایل ضمیمه مطالعه کنید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی خراسان شمالی به دامداران مناطق کم برخوردار
  • فهرست افراد پاسخگو در شبکه بانکی در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • آغاز پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب شهری ایوان
  • باتلاق؛ ماجرای واقعی یک شبکه جاسوسی منافقین
  • شبکه ملی اطلاعات چه تاثیری در گسترش خدمات ابری داخلی در کشور دارد؟
  • توزیع ۱۵دستگاه وانت دوکابین بین شبکه‌های بهداشت و درمان هرمزگان
  • دولت با اولویت دادن به نوآوری در صنعت گاز تاب آوری اقتصادی خود را افزایش داد
  • دولت با اولویت دادن به نوآوری و پایداری در صنعت گاز تاب آوری اقتصادی خود را افزایش داد
  • صادرات نفت کشور بدون وقفه در حال انجام است
  • بهره مندی ۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی استان همدان