Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-19@07:57:54 GMT

تأکید رئیس جمهور بر شفاف‌سازی قیمت خودرو

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۴۹۳۳

تأکید رئیس جمهور بر شفاف‌سازی قیمت خودرو

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، در جلسه امروز که به ریاست رییس جمهور برگزار شد، حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از وضعیت صنعت خودروسازی و نقش مهم آن در ایجاد اشتغال، گزارشی ارائه کرد که براساس آن روند تولید خودرو در نیمه دوم سال گذشته و دو ماهه اول امسال افزایشی بوده است.

وی در زمینه تاثیر وزارت صنعت در مدیریت قیمت ها در بازار خودرو و مقابله با رانت جویی گزارشی ارائه کرد و رئیس جمهور نیز در این خصوص علاوه بر لزوم تقویت و رشد تولید خودرو در داخل، بر ارتقاء فناوری و کیفیت تولید داخل و همچنین شفاف سازی و واقعی کردن نرخ خودرو تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لزوم هماهنگ کردن سیاست تولید و فروش خودرو با ملاحظات زیست محیطی از طریق جایگزین کردن خودروهای جدید به جای خودروهای فرسوده از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بود.

انتهای پیام/

104 / 361 حسن روحانی بازار خودرو قیمت خودرو صنعت خودرو تنظیم قیمت خودرو حسین مدرس خیابانی وزیر صمت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حسن روحانی بازار خودرو قیمت خودرو صنعت خودرو تنظیم قیمت خودرو حسین مدرس خیابانی وزیر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۵هزار اتوبوس بین شهری از طریق واردات و تولید داخل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مهرداد بذرپاش در خصوص جزئیات مصوبات نشست شورایعالی حمل و نقل ، ایمنی و کاهش تلفات جاده‌ای که به ریاست معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد، گفت: پنجمین جلسه شورای عالی حمل و نقل و ایمنی کشور به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور وزرای مربوطه و سایر مسئولان دست‌اندرکار حوزه حمل و نقل برگزار و آخرین وضعیت جاده‌ها و اجرای طرح‌های نوروزی بخش‌های مختلف ، بررسی شد.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ هزار نفر در شبکه حمل و نقل کشور فعال هستند افزود: در طرح نوروزی به‌ غیر از حوزه‌های حمل و نقلی وزارت راه و شهر سازی ، اورژانس ، هلال‌احمر و پلیس راهور نیز مشغول خدمت رسانی به مسافران در ایام نوروز هستند.
به گفته بذرپاش، سوانح جاده‌ای در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، بررسی دیگر مولفه‌های حمل و نقلی، عملکرد استان‌ها در کاهش تلفات جاده‌ای و همچنین آماری از بیشترین تلفات در جاده‌های استان‌های سراسر کشور در نشست شورای عالی حمل و نقل و ایمنی کشور بررسی شد.
وی در خصوص تصمیمات گرفته شده در این جلسه گفت: دو راهبرد در دستور کار شورای عالی حمل و نقل ایمنی و کاهش تلفات جاده‌ای است که شامل راهبرد ایمنی و راهبرد آسایش و آرامش مسافران است.
وزیر راه افزود در بخش ایمنی رفع نقاط پر حادثه در دستور کار بود و در ابتدای سال جاری که جلسه شورای عالی برگزار شد مقرر شد تا ۸۷۸ نقطه در توافق بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با پلیس راهور فراجا رفع خطر شود که تعداد قابل توجهی از آن‌ها برطرف شده و باقی نقاط نیز سال آینده برطرف می‌شود.
بذرپاش با اشاره به اینکه در بخش اتوبوس کمبودهایی وجود دارد، توضیح داد: کارگروهی به دستور معاون اول رئیس جمهور تشکیل و توافق شد تا در سال آینده هر آنچه که در توان داریم از ظرفیت داخل و همچنین از طریق واردات برای تأمین اتوبوس بین شهری استفاده شود.
وی تأکید کرد: در این جلسه تأکید شد تا ارز واردات اتوبوس را بانک مرکزی تخصیص دهد و مقرر شد تا با مساعدت بانک مرکزی این کار انجام شود و شبکه بانکی برای تسهیل در این بخش به‌کمک بیاید. هدف گذاری برای تأمین اتوبوس بین شهری برای سال آینده معادل ۵ هزار دستگاه است.
بذرپاش با یادآوری اینکه امسال و سال گذشته تامین کشنده‌ها رشد خوبی داشت، گفت: در سال جاری و سال گذشته رقم کشنده‌ها در حوزه ناوگان تجاری به رقم مناسبی رسید و در برنامه است تا تامین اتوبوس‌ها نیز سال آینده انجام شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: با موافقت معاون اول رئیس جمهور مقرر شده است تا برای تأمین اتوبوس در سال آینده بیمه‌ها سرمایه‌گذاری کنند و بیمه خسارت بدنه برای تأمین مالی در سایر بخش‌ها فعالیت داشته‌ باشد تا سال آینده سفرهای ایمن‌تر و با سوانح کمتر داشته‌ باشیم.

دیگر خبرها

  • تامین ۵هزار اتوبوس بین شهری از طریق واردات و تولید داخل
  • درسال ۱۴۰۲ چگونه ۱۴هزار متخصص ایرانی ۶۰میلیون قطعه خودرو در کروز تولید کردند؟
  • رئیس‌جمهور در جلسه شورای‌عالی سلامت و امنیت غذایی: اهمال و سوداگری در حوزه غذا و دارو قابل اغماض نیست
  • معاون اول رئیس‌جمهور: سرمایه‌گذاری در نفت و گاز از مهمترین حلقه های زنجیره استقلال کشور است
  • ترامپ: رئیس‌جمهور نشوم، حمام خون راه خواهد افتاد
  • ترامپ: رئیس‌جمهور نشوم،حمام خون راه خواهد افتاد
  • وقفه 10 روزه در خرید و فروش خودرو!
  • تهدید ترسناک ترامپ ؛ اگر رئیس‌جمهور نشوم ...
  • جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد
  • تولید روزانه ۱۷۰ تن گوشت مرغ در استان