Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@07:21:00 GMT

توضیح باشگاه استقلال در مورد صحبت‌های سعادتمند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۴۹۳۴

توضیح باشگاه استقلال در مورد صحبت‌های سعادتمند

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در توضیح مصاحبه امروز خود اظهار داشت: از صحبت‌های من سو برداشت شده و منظور من آنطور که باید در خصوص همکاری دو عضو باشگاه منعکس نشد.

وی بیان داشت: خبرنگاری از من در خصوص ادامه همکاری آقایان «علی خلف» و «مهدی روحی» سوال کرد و من ضمن تشکر از این آقایان بیان داشتم همکاری باشگاه با آن‌ها ادامه دارد و برایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت کردم و این به منزله قطع همکاری ما با آن‌ها نبود که متاسفانه بعضی‌ها برداشت درستی از جمله من نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: احمد سعادتمند باشگاه استقلال علی خلف پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای کورتوا با سرمربی ادامه دارد: دروغگو!

به گزارش "ورزش سه"، درگیری کورتوا با دومنیکو تدسکو از مدت‌ها پیش آغاز شد و حتی کار به جایی کشید که این بازیکن اعلام کرد حاضر نیست در یورو 2024 در ترکیب تیم ملی کشورش و تحت هدایت این مربی به میدان برود. 

این بازیکن پیش از این مدعی شده بود که ناراحتی‌اش از تیم ملی کشورش به دلیل انتخاب کاپیتان یا دریافت بازوبند نبوده، بلکه از سوی سرمربی این تیم تهدید شده که تمامی صحبت‌ها و بحث‌هایش در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت و تحمل این وضعیت برایش دشوار بوده است. 

این ستاره بلژیکی که از ابتدای فصل به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده، پیش از این گفته بود که برای طی کردن روند درمان در یورو حاضر نخواهد بود، اما حالا صحبت از بازگشت او به زمین بازی در ترکیب رئال در بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به گوش می‌رسد. 

تدسکو هم پس از انتشار این اخبار اعلام کرد که تمام تلاشش را برای بازگرداندن کورتوا به ترکیب تیم ملی بلژیک به کار خواهد گرفت ولی به نظر نمی‌رسد که او این صحبت‌ها را باور کرده باشد. کورتوا با استفاده از شکلک پینوکیو به این اظهارات واکنش نشان داد تا سرمربی این تیم را دروغگو خطاب کرده باشد.

دیگر خبرها

  • توصیه به دامداران کاشانی در خصوص شیوع تب برفکی
  • صحبت‌های عجیب مهدی ترابی بعد از برد پرسپولیس
  • میری: ماشاریپوف را هل دادم و روی زمین افتاد
  • صحبت های رضا درویش پس از پیروزی مقابل پیکان؛ باید پنج تا شش گل می زدیم!
  • توضیح درویش درباره روند تمدید قرارداد ۸ بازیکن آزاد پرسپولیس
  • خدا بنده لو: پرسپولیس با کلاس بازی می کند
  • ایتالیا کاهش ۹۵ درصدی تولید مواد مخدر در افغانستان را رد کرد
  • هاشمی نسب: با تمام وجود پشت بازیکنان تیم هستیم
  • دعوای کورتوا با سرمربی ادامه دارد: دروغگو!
  • مدیرعامل پیشین استقلال: جواد نکونام باید درباره نمایش تیم در دربی توضیح بدهد!