Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان سخنگوی شرکت هواپیمایی امارات متحده عربی که بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی در غرب آسیا است رسما اعلام کرد این شرکت به رغم از‌سرگیری تدریجی پرواز‌های این شرکت در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا، مجبور شده است شماری از نیرو‌ها و کارمندان خود را اخراج کند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی امارات افزود پیامد‌های ویروس کرونا تأثیرات منفی عمیقی بر بسیاری از بخش‌های اقتصادی در جهان گذاشته است و به رغم تلاش‌ها برای حفظ همه نیرو‌ها و اعضای تیم خود، مجبور شده است «تصمیم خیلی سختی» در رابطه با پایان دادن به خدمات گروهی از این اعضا بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت مدعی شده است که تلاش خواهد کرد همه کارمندانش را تاجایی که ممکن است، حفظ کند و از کارمندان متأثر از شرایط ایجاد شده به وسیله بیماری کووید ۱۹، حمایت کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در امارات امارات متحده عربی تحولات منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام پرواز ارومیه- آدانا برای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه ارومیه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمد علی نائل قراملکی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی Southwind پرواز‌های خود در ایام نوروز را از فرودگاه ارومیه انجام خواهد داد، گفت: این شرکت هواپیمایی برای نخستین بار است که اقدام به برقراری پرواز از فرودگاه ارومیه می‌کند که طبق برنامه اعلام شده این پرواز‌ها در مسیر ارومیه- آدانا و بالعکس انجام خواهد شد.   وی افزود: پرواز‌های ارومیه-ادانا و بالعکس توسط این شرکت هواپیمایی روز‌های ۲۹ اسفند، ۷ و ۱۴ فروردین از فرودگاه شهید باکری ارومیه انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • بازگشت به خط پرواز یک فروند هواپیمای MD شرکت هواپیمایی کاسپین
  • شرکت هواپیمایی قطر در حال بررسی خرید 150 فروند هواپیمای جدید
  • لغو پروازهای ایران ایر به ایلام
  • انقلاب در تولید انرژی‌های تجدیدپذیر با بزرگ‌ترین هواپیمای جهان!
  • تقدیر فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان
  • انجام پرواز ارومیه- آدانا برای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه ارومیه 
  • انتقاد مسکو از حربه آمریکا برای ضربه به انتخابات روسیه
  • دانشمندان می‌گویند کرونا باعث کاهش هوش مبتلایان شده است!
  • انتقاد مسکو از حربه آمریکا برای ضربه زدن به انتخابات روسیه
  • آزادسازی، رمز تقویت شرکت های هواپیمایی است