Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@00:03:36 GMT

صاحب واقعی کیف 500 دلاری پیدا شده در پارک کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۴۹۹۷

صاحب واقعی کیف 500 دلاری پیدا شده در پارک کیست؟

مأمور وظیفه شناسی که هنگام مأموریت کیفی حاوی 500 دلار پیدا کرده در تلاش است تا صاحب کیف را پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ چند روز قبل معاون عملیات کلانتری 126 تهرانپارس به‌همراه همکارانش راهی پارک پلیس شد تا به پاکسازی پارک از وجود اراذل و مزاحمان بپردازند، اما هنگام گشت کیف پولی حاوی 500 دلار پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد رضا تراز در رابطه با این موضوع گفت: پارک پلیس یکی از بزرگترین پارک‌های منطقه است و به همراه همکارانم برای نظارت به آنجا رفته بودیم.

تعدادی موتور سوار به پارک آمده بودند و با حرکات تک چرخ و نامتعارف مزاحم مردم شده بودند. در هنگام گشت بودم که در میان شمشادها چشمم به یک کیف پول خورد.

او ادامه داد: کیف پول را برداشتم داخل آن 500 دلار، 27 هزار تومان پول و یک کارت معافیت از خدمت به‌نام مرد جوانی بود. کیف را بلافاصله به کلانتری برده و تحویل رئیس کلانتری دادم.

من 30 سال است که در پلیس خدمت می‌کنم و حدود 4 ماه دیگر بازنشسته می‌شوم. در تمام این سال‌ها هرگز اجازه ندادم کسی  به مال و ناموس مردم بد نگاه کند و خودم نیز همیشه تلاش کردم دست و نگاهم را پاک نگه دارم. در این چند روز خیلی تلاش کردم صاحب کیف را پیدا کنم اما موفق نشدم از بانک‌ها استعلام گرفتیم تعدادی شماره تلفن به‌دست آوردم که همه مدعی شدند چنین شخصی را نمی‌شناسند. یک تلفن همراه هم به‌دست آوردیم که تا به حال موفق به تماس نشده‌ام.

سرهنگ بهزاد هادی‌پور، رئیس بازرسی پلیس پیشگیری تهران نیز از مأمور پلیس که در یک اقدام انساندوستانه کیف پول با دلارهای کشف شده را به رئیس کلانتری تحویل داد تا صاحبش را پیدا کنند تقدیر و تشکر کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کیف 500 دلاری کیف پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!

همشهری آنلاین: در این شرایط است که باشگاه دست بالا را دارد و می‌تواند درصورت تمدید قرارداد، یک‌چهارم مبلغ قرارداد سرمربی هلندی را کم کند. آخرین شانس تن‌هاخ صعود به لیگ قهرمانان فصل بعد است و ناکامی در این مسیر، اختیار کسر قرارداد را به باشگاه خواهد داد. او سال2022 به باشگاه آمد و قراردادی 3ساله امضا کرد. نه‌تنها تیم او در لیگ برتر موفقیت‌های چشمگیری نداشته که حتی صعود دوباره به فینال جام‌حذفی هم با انتقادهایی همراه بوده است. آنها تیم دسته‌اولی کاونتری‌سیتی را در نیمه‌نهایی جام‌حذفی در ضربات پنالتی شکست دادند اما پیش از آن، در طول بازی 3بر صفر جلو بودند و در 20دقیقه آخر برتری‌شان را از دست دادند.پ

این نخستین‌بار نیست که تیم تن‌هاخ چنین عملکرد غافلگیرکننده‌ای در لیگ داشته و به همین‌خاطر است که بخشی از مالکان منچستر یونایتد، حتی گزینه‌های جانشینی او را هم بررسی می‌کنند. از میان آنها می‌توان به گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس، روبرت دی‌زربی سرمربی برایتون و تامس فرانک سرمربی برنتفورد اشاره کرد. با این حال، این نظر تمام باشگاه نیست و تن‌هاخ 54ساله، همچنان شانس تمدید را دارد. اما این تمدید، درصورتی که تیم به لیگ قهرمانان صعود نکند، با کاهش 25درصدی قرارداد همراه خواهد بود. این یعنی احتمالا قرارداد 9میلیون پوندی (11.2میلیون دلاری) سالانه او، تا 6.75میلیون پوند پایین خواهد آمد.

کد خبر 847089 برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس ویژه ورزشی تیم منچستر یونایتد لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • فال انبیا فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پاچه‌ ورمالیده کیست؟؛ چگونه از حواشی یک شغل یک ناسزا خلق شد؟
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • ببینید | رقص جالب عموپورنگ به همراه امیرمحمد در پارک؛ این کمره یا؟
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • پاچه‌ ورمالیده کیست؟ | چگونه از حواشی یک شغل یک ناسزا خلق شد؟
  • چند نکته برای مدیریت گوشی همراه هنگام سفرهای خارجی
  • خلاص؛ استقلال و پرسپولیس صاحب جدید پیدا کردند