Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@09:21:38 GMT

اخبار مهم امروز گروه اقتصادی برنا

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۴۹۹۹

اخبار مهم امروز گروه اقتصادی برنا

اخبار، مصاحبه‌ها و گزارش‌های پربازدید گروه اقتصادی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛ اخبار مهم و پر بازدید اقتصادی امروز به شرح زیر است:

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس دهم: انتشار اوراق بدهی در شرایط امروز راهکار مناسبی برای تامین منابع دولت است/ کنترل تورم و نقدینگی با انتشار اوراق

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس دهم، سیاست انتشار اوراق بدهی توسط دولت را راهکاری مناسب برای مقابله با کسری بودجه در شرایط بحرانی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

******

رئیس اتحادیه بنکداران و پارچه‌فروشان تهران: سرمایه‌هایی که تبدیل به چک برگشتی شده است/ پارچه بهاره‌ای که فرصت فروش آن از بین رفت دیگر قابل فروش نیست

پارچه‌فروشان که به دلیل شیوع کرونا بازار بهاره را از دست دادند، در این روزها نیز با رکود بازار دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. عروسی و عزایی در کار نیست و در پرو لباس احتمال انتقال ویروس وجود دارد. پیامد این اوضاع برگشت خوردن چک‌ها در صنفی است که بیشتر مبالات خود را با این ابزار پیش می‌برد.

******

نایب رئیس انجمن واردکنندگان لاستیک خودرو: واردات لاستیک و مواد اولیه ساخت آن با ارز نیمایی قیمت‌ها را تا 4 برابر بالا می‌برد

پس از قیل و قالی که چندی پیش بر سر حذف ارز 4200 تومانی از واردات تایر ماشین‌های سنگین و مواد اولیه ساخت تایر پیش آمد، در نهایت با نامه اخیر وزارت صمت، داستان با اختصاص ارز نیمایی به این اقلام به پایان رسید. اتفاقی که به گفته نایب رئیس انجمن واردکنندگان لاستیک به افزایش 3 تا 4 برابری بهای لاستیک ماشین‌های سنگین منجر می‌شود.

******

رئیس اتحادیه رستوران‌داران و سلف‌سرویس‌های تهران: 360 میلیارد تومان ضرر به 60 درصد رستوران‌های تهران در ایام کرونا وارد شد/ غذای رستوران‌ها گران‌تر از پیش می‌شود/ مردم دیگر مانند گذشته به رستوران‌ها اعتماد ندارند

شیوع کرونا از اواخر سال گذشته رستوران‌های کشور را حدود 4 ماه تعطیل کرد. هر چند این تعطیلی پس از عید فطر لغو شد اما رستوران‌داران این روزها فشارهای اقتصادی سنگینی را تحمل می‌کنند. کاهش اعتماد مردم برای استفاده از خدمات رستوران‌ها، افزایش هزینه مواد غذایی، دورریز مواد غذایی در روزهای شیوع گسترده کرونا و هزینه‌های مرتبط با انرژی و نیروی انسانی در روزهای تعطیلی رستوران‌داران را با مشکلات جدی رو‌به‌رو کرده است.

******

وزیر راه و شهرسازی: 100 هزار واحد مسکونی برای کارگران در جوار شهرک‌های صنعتی احداث می‌شود

وزیر راه و شهرسازی از احداث مسکن کارگران در جوار شهرک‌های صنعتی خبر داد و گفت: هدفگذاری اتاق تعاون احداث 100 هزار واحد مسکونی کارگری است.

******

بورس امروز 11 خرداد 99/ ناتوانی شاخص در ایجاد ریزموج صعودی

بازار بورس امروز در ساعات اولیه با رشد همراه شد اما با توجه به مقاومتی که در مقابل آن قرار دارد نتوانست یک ریزموج صعودی تشکیل دهد و دوباره ریزش کرد.

******

در دو ماه نخست امسال؛ تجارت خارجی کشور بیش از ۹ میلیارد دلار شد/ چین مقصد اول صادرات غیر نفتی ایران

​جدیدترین آمار گمرک در زمینه تجارت خارجی حاکی از آن است که در دو ماه ابتدای سال، چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار صادرات و همچنین پنج میلیارد و ۴۱ میلیون دلار واردات انجام شده است.

*****

خرید گندم در کشور مرز 2 میلیون تن را پشت سر گذاشت

مشاور فرهنگی، رسانه و مدیر روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید تضمینی بیش از 2 میلیون تن گندم با کیفیت در 24 استان خبر داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گروه اقتصادی برنا رستوران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین ملی‌‌پوشان ایران در هتل محل اقامت

ملی‌‌پوشان فوتبال ایران صبح امروز (دوشنبه) در دو گروه در سالن به تمرین پرداختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران، بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز (دوشنبه) پس از صرف صبحانه در سالن بدنسازی هتل محل اقامت خود در عشق‌آباد به تمرین پرداختند. این تمرینات در دو گروه انجام شد.

قرار است از ساعت 19 امروز (به وقت محلی) تیم ملی در ورزشگاه عشق‌آباد و زمین چمن مصنوعی این استادیوم آخرین تمرین خود پیش از دیدار فردا را برگزار کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • نسل جدید لاستیک هایی که پنچر نمی شود (فیلم)
  • ایران بر سکوی بریکس/ دستاورد‌های پولی و مالی برای ایران چیست؟
  • ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟
  • لحظه وحشتناک ترکیدن لاستیک اتوبوس
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • چرا هتل هما 2 مشهد محبوبیت زیادی دارد؟
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • تمرین ملی‌‌ پوشان ایران در هتل محل اقامت
  • تمرین ملی‌‌پوشان ایران در هتل محل اقامت