Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@04:06:37 GMT

بخش خبری مجله خبری ۱۱ خرداد ۹۹ + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۵۰۴۷

بخش خبری مجله خبری ۱۱ خرداد ۹۹ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بخش خبری مجله خبری به موضوعات مختلفی از جمله ادامه درگیرها در آمریکا و اخبار کرونایی پرداخته است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجله خبری اخبار کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید

امتداد - قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: به شکل کامل کاغذ را از کروکی‌ها تا پایان خرداد با همکاری فراجا حذف می‌کنیم.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد به نقل از تجارت‌نیوز، مجید مشعلچی قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: کروکی برخط پروژه بین دستگاهی است که سال‌هاست موارد مختلف آن از عقد قرار داد، تهیه سخت افزار، آزمایش این پروژه در قم دنبال می‌شد. حدود دو ماه است که به فاز نهایی خود نزدیک می‌شود. ۵ تا ۶ استان حدود ۹۰ درصد تحت پوشش کروکی برخط هستند.

او اظهار کرد: مراکز بزرگ عمدتا تحت پوشش کروکی برخط هستند به جز تعداد محدودی از قسمت‌ها که منتظر تبلت‌ هستند. طرح کروکی برخط در حال عمومی شدن است و حدود ۷۰ درصد کروکی برخط در کشور برقرار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: اکنون امکان تبادل داده میان پلیس راهور و مرکز داده بیمه مرکزی وجود دارد و شرکت‌های بیمه هم کاملا ابزار‌ها و نرم افزار‌های خود را بروز کردند و مطابق با کروکی برخط ارزیابی و پرداخت خسارت صورت می‌گیرد یعنی تقریبا می‌توان گفت کروکی برخط عمومیت دارد و یکسری موارد نقص کوچک وجود دارد که به سبب کمبود سخت افزار‌ها است که آن را هم تکمیل خواهیم کرد.

او در پاسخ به این پرسش که چه زمانی کروکی برخط صددرصدی اجرا می‌شود؟ گفت: این مسئله بستگی به خرید دستگاه‌ها دارد ولی حتما پایان خرداد به شکل کامل کاغذ را از  فرآیند کروکی حذف خواهیم کرد در نهایت تاکید می‌شود کاغذ را به شکل کامل از کروکی‌ها برای سوانحی که نیازمند کروکی است تا پایان خرداد با همکاری فراجا حذف می‌کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ۱۴۰۳
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بازآفرینی تصویر عطار نیشابوری توسط عمار تفتی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد در آستانه تکمیل شدن
  • تکمیل ۱۵ خرداد شهرکرد؛ بزودی
  • عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید
  • امسال بیش از ۴ هزار گلستانی به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • اعزام ۵ هزار گلستانی به حج تمتع از ۱۲ خردادماه
  • اعزام حج تمتع از استان گلستان از ۱۲ خرداد آغاز می‌شود