Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و احضار 5 عامل منتشر کننده تصاویر آتلیه ای زوج های جوان در اینستاگرام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید شفیعی اظهار کرد: در پی انتشار کلیپ و عکس‌های عاشقانه از زوج‌های جوان با هدف تبلیغ در فضای مجازی در یکی از شهرستان‌های استان، موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اقدامات فنی و عملیاتی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد ادمین‌های صفحه‌ها در اینستاگرام از کارکنان یک آتلیه می‌باشند که با هویت‌های جعلی اقدام به انتشار تصاویر و کلیپ‌های مغایر شئونات اجتماعی برای تبلیغ آتلیه خود و جذب مشتری می‌کنند. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضایی متهمان و صاحب آتلیه شناسایی و به پلیس فتا احضار و صفحه های اینستاگرامی آنان حذف و در این رابطه پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون اجتماعی نیروی انتظامی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی

بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل انتشار استوری توهین آمیز، به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می‌شود.

به گزارش میزان، بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، و به نقل از  روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟
  •  بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس
  • بازیکن استقلال بخاطر انتشار یک استوری احضار شد + عکس
  • پس از استوری جنجالی؛ احضار آرش رضاوند به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال بخاطر انتشار یک استوری