Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، چند پایتخت اروپایی از جمله «برلین»، پایتخت آلمان یکشنبه بعد از ظهر شاهد تظاهراتی به نشانه همبستگی با مرگ «جورج فلوید» سیاه پوست به تازگی کشته شده در آمریکا بود.

به نوشته خبرگزای «رویترز» صدها نفر معترض با تجمع مقابل سفارت آمریکا در برلین و با در دست داشتن پوسترهایی تحت عنوان «اجرای عدالت برای جورج فلوید» و «کشتن ما را متوقف کنید» اعتراض خود به این حادثه و همبستگی با سیاه پوستان آمریکا را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که برخی ساکنان پایتخت انگلیس نیز با تجمع در یکی از میادین معروف این شهر همبستگی خود با سیاه پوست به تازه کشته شده از سوی یک مامور پلیس سفید پوست در یکی از شهرهای آمریکا را به نمایش گذاشتند.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده در شبکه‌های اجتماعی در یکشنبه بعدازظهر، معترضانی به ویژه از گروه «بلک لایوز متر» مشاهده شدند که با استقرار در میدان «ترافالگار» یکی از اصلی‌ترین و مشهورترین میادین ‌لندن فریاد می‌زدند، «نمی‌توانم نفس بکشم.»

انتهای پیام/

104 / 361 بحران مینیاپولیس سیاهان آمریکا افول آمریکا تنفر از آمریکا پلیس آمریکا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بحران مینیاپولیس سیاهان آمریکا افول آمریکا تنفر از آمریکا پلیس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ممکن است مستشاران نظامی اضافی به سفارتش در کی‌یف بفرستد

پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون اعلام کرد ایالات متحده در حال بررسی اعزام مستشاران نظامی اضافی به سفارت آمریکا در کی یف است. 

به گزارش پولیتیکو، رایدر گفت: وزارت دفاع آمریکا در طول درگیری اوکراین، حضور ما در این کشور را بسته به شرایط امنیتی بررسی و تنظیم کرد. ما اکنون در حال بررسی امکان اعزام چند مستشار اضافی برای گسترش بخش همکاری نظامی در سفارت آمریکا در کی یف هستیم.

سخنگوی پنتاگون خاطرنشان کرد که مستشاران وظایف نظامی را انجام نخواهند داد، بلکه به دولت و نیرو‌های مسلح اوکراین مشاوره خواهند داد.

رایدر مشخص نکرد که قرار است چه تعداد مشاور به سفارت اعزام شوند، اما به گفته منابع نشریه، تعداد آنها ممکن است تا ۶۰ نفر باشد.

پولیتیکو به نقل از چهار مقام آمریکایی و یک منبع آشنا با این طرح‌ها نوشت که مشاوران در بخش لجستیک و کنترل تسلیحاتی که ایالات متحده به اوکراین می‌فرستد، پشتیبانی خواهند داد. به گفته برخی از منابع آگاه این نشریه، آنها همچنین به ارتش اوکراین در نگهداری تسلیحات کمک خواهند کرد.

پولیتیکو تاکید می‌کند که پرسنل اضافی آمریکایی، اگرچه در عملیات رزمی شرکت نخواهند کرد، اما حضور آمریکایی‌ها در این کشور را گسترش خواهند داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • تصاویری از تجمع و راهپیمایی خودجوش مقابله با بی‌حجابی در پایتخت
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • استقبال سفارت از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • آمریکا ممکن است مستشاران نظامی اضافی به سفارتش در کی‌یف بفرستد
  • قصد آمریکا برای اعزام مشاورین نظامی بیشتر به اوکراین
  • آمریکا مشاور نظامی به اوکراین می‌فرستد
  • ویتامینی برای سلامت پوست، مو، سیستم ایمنی و عصبی